torsdag 14. januar 2010

Sol og HERLIG mildere vær...snøen MINKER og jeg har planer om å begynne å sy klær;))

Herlig HERLIG vær ute med SOL og mindre snø:)
Har ikke hatt tid til å vært innom bloggen min forå skrive nye innlegg, for her har storebror hatt spysyken også og så går dagene i ett med bleieskift og alt det som følger med:)
Var på BARSELTREFF på mandag og det er så godt å komme seg ut av HUSET og treffe andre:)

Nå når sola skinner og jeg ser at snøen forsvinner begynner humøret å stige og idag har jeg vært innom STOFF og STIL og bestilt meg 4 mønstre på BARNEKLÆR!!!!!

Så nå innbiller jeg meg at jeg skal få tid ti å sy litt med den nye SYMASKINA mi:)
http://www.stoffogstil.no/ImageRoot//8/2/0/82001/m_no_82001_l.jpg

Så denne mønsteret bestillte jeg i str 1, og en lignende i str 6 år så får vi se om jeg får til å sy til jentene mine:)
Kanskje få forandret litt på mønsteret så det kunne bli en kjole?


Bestilte også et mønster til en cardigan med hette til Emma Sofie i str 6 år, så får vi bare håpe og tro nå da at jeg får det til:))
Og så bestilte jeg mønster til en heldress:)

Fant ikke ut hvilken type stoff jeg ville ha...er til tider litt treg på å bli enig med meg selv:) men kanskje jeg får motivasjonen over meg når mønstrene kommer i posten:)

En blir iallefall inspirert når en leser andre sine blogger om det de har sydd og laget:) Mye fint:)

Nå har jeg kommet 10cm på ene foten til sparkebuksa til Johan-Gabriel som jeg holder på å strikke i lys blå merinoull. Får prøve så godt jeg kan å få den ferdig så snart som mulig:) Strikker i str 1 år:)


hmmm...NÅ kom jeg PLUTSELIG på at jeg har skrevet i et innlegg her tidligere om å gjøre ferdig alle andre håndarbeidprosjekt før jeg begynner på nye;) Hehe...jaja vi får se:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)