fredag 12. juli 2013

Mannfolk ? og paller....


Tenkte jeg skulle sjekke hvordan pallen så ut etter ETT 
strøk med spraymaling....
Fant ikke pallen min igjen med det samme, 
for den stod IKKE der jeg hadde stått
og malet den....




fant den til slutt....
Ser at den må ha flere strøk med maling.. 
Er nok ikke nok med en sprayboks...
Men her ser DU hva mannfolk mener paller skal brukes til...
"HÆ...kaste vekk maling på eijn palle???"
Null forståelse å få...



Mannfolk er mannfolk....
fikk pallen min omsider tilbake...
Nå får jeg bare håpe at den blir tøff der jeg har 
tenkt å bruke den...om ikke så får jeg vel høre det i lang tid fremover :)
Jeg får bare hute meg ut ( hute er et diaklekt ord...beklager)
og få malt pallen min ETT strøk til...og ikke minst feste på en  
sykkellås så ingen mannfolk....(les Freddy) kommer 
og bruker den til noe annet ;)





Innimellom alt det andre jeg finner på å  gjøre så
har jeg klart å male inngangspartiet :)
Ikke helt ferdig da...men det nærmer seg :)



I helga er det Midsund festival
og da har jeg noen gode tilbud på butikken
TRykk HER for litt informasjon...Det er bare å komme en tur 
til Midsund i helga :) 
Det er bare å komme på båt eller bil. :)




Rød plast stol med tre bein..
Før 1455,- NÅ kun 999,-
Har kun to igjen på lager...
Disse kan sendes....



Alle gardiner og lifter...30% rabatt



Spisebord sofa...165cm lang..beige stoff med mørke bein..
NÅ kun 4000,-





Tøff bast stol 1999,-
Veiledende 2900,-
Kan ikke sendes...






Har 1 stk
igjen av denne 
GRÅ bast stolen..
NÅ kun 700,-




Har også denne slagbenken på lager 
etter en avbestilling. 
Selges ut for kun 2900,-
Veiledende er over 6000,- 



Møblene må hentes på Midsund men 
vi kan avtale om bringing til fastlandet.







Stabburet blir åpent lørdag og søndag fra kl 14 til 17
VELKOMMEN :)



klem fra

~ Ann Elin ~



5 kommentarer:

  1. Er det mulig og bestille flere av den grå baststolen ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja alt jeg har er mulig å bestille inn mer av, men da gjelder ikke tilbudet. Husker ikke veiledende pris på den grå...Men de er fra House Doctor. Kanskje noen andre butikker har den inne på lager?

      Slett
  2. Takk for svar :) kommer tilbake til deg om jeg ikke finner noen andre som har den inne :)

    SvarSlett
  3. God kveld :-)
    Så utrolig gøy å sitte å lese gjennom bloggen din. Vi er selv i startfasen til å bygge hus. Og må si jeg rett og slett har forelsket meg helt i ditt hus. Virkelig et drømmehus! :-) Men etter å googlet Hedalm Anebyhus ble jeg litt mer skeptisk. Mye negative tilbakemeldinger på dem. Sitter du også igjen med et dårlig inntrykk av dem?

    Hilsen en fremtidig fast leser ;-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)