torsdag 21. juli 2011

30% på Pip Studio

Da har jeg måtte tatt en på sparket bytur når det plutselig viste seg at vi hadde gått tom for bobleplast! Og vi som bor på en øde øy med dårlige ferjetider så ble jeg såå happy for den byturen.
Men fikk gjort mye på veldig kort tid, noe jeg liker veldig godt :)
Både innom Mask, posten og apoteket og så nesten rett hjem.....det vil si at jeg ikke rakk ferja og måtte slukøret se at ferja la fra kai og jeg fint måtte vente til neste ferje, men sånn er det når en frivillig har valgt å bosette seg på en "øde" øy :)




Ble enda mer "glad" over å vite at byggesøknaden i teorien ikke trenger å  bli godkjent før om 3 måneder !!!!!! og det takket være at avløpsrørene til huset vårt.....vi som skal bygge ved sjøen.....på merkverdigvis......hadde blitt tegnet oppe på fjellet......de som er kjent her ute vet at å ha avløpet sitt på "Bløkallen" er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen.......jada.....så takk for det at ved en slurv så kan vi risikere å vente i 3 måneder til! O Happy day!



Så shit au....her er det bare å glemme alle husplaner og bare bli "overrasket" den dagen papirene er i orden og så kan vi glede oss over andre ting i mellomtiden :))
Som idag når jeg har hele serviset fra Pip studio samt forkle og duker og sengetøy på 30%. Men først og fremst i butikken på Midsund :) Har også idag satt alle gardiner ned med 30%.


Håper egentlig Pip studio kommer med mange nye deler til serviset sitt snart. Vet at de kommer med noen nye mønstre til serviset nå i høst som jeg har bestillt inn, men synes de burde gjøre som Green gate og komme med noe helt nytt snart. Men selv om Serviset fra Pip studio er å finne over hele det langstrakte land og i flere butikker i og på samme sted så er det et fint servise :)
Enten så liker du det....eller så liker du det ikke.....
Vet om flere som ABSOLUTT ikke likte det da det kom ut men så har de gradvis begynt å like det :)
Jeg fallt pladask med en gang jeg så Tante Bruun i Ålesund hadde det utstillt og rett etterpå hadde de 30% på serviset og FRu Rosa gikk omtrent da dondas inne på butikken :)


Butikken er åpent fra 15 til 19 ikveld så nå ser jeg at klokka har plutselig svinget seg litt kjapt igjen.....skjønner ikke at jeg hele tiden skal ligge på etterskudd av tid......



Har også flotte KAKEFAT med STETT inne på butikken i alle farger. Både i Rosa blå og Khaki! Nydelig faktisk og jeg har det rosa......selv om jge kunne tenke meg de to andre også så er det vel kanskje sjelden en har bruk for så mange kakefat samtidig.....men fint å ha ett Pip kakefat :))



Har flere igjen av de krukkene med lokk som også kan brukest som vase :)
Pris 315,-




Har Blå og Rosa tekanne inne på lager også :) Jeg har den blå......kjøpt på Tante Brun men har nå egentlig lyst på den rosa :) Vi bruker den til kakao :)


Har noen igjen av de minste kaffekoppene...men ikke så mange igjen....Pris 75,- (ordinær pris før nedsatt med 30% som blir 52,50 :))




Håper du vil komme innom butikken ))

Tilbud og nedsatt med 30% på både pip studio,
alle gardiner, forklekjole til jenter fra 3 til 6 år og
 alle stoltrekk med volanger!!


*klem*


2 kommentarer:

  1. Øde øy du liksom, tenk meg som bor på Harøya da. Du skal ikke snakke. ;) Hihi..

    OOoh. Så mye fiiint altså. Jeg mangler middagstallerkener, og vil gjeerne kjøpe 4 i rosa og 4 i blå, hvis det er tilbudspris ved "bestilleogsendepåferga". ;) Regn ut pris og send kontonr så betaler jeg tvert. Å så kan jeg gjerne få tilbudsprisen på forkle og forklekjole (og str) til barn også. :D

    SvarSlett
  2. Åååå...så mye fint! Elsker Pip :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)