søndag 17. juli 2011

Festivalmodus

Idag har Fru Rosas Landhandel hatt en stand for første gang på
Midsund Festivalen. Vi hadde mange innom og stor takk til Ragnhild som stilte opp som alias "Frøken Rosa" og var til stor hjelp. Hadde ikke klart dette alene.


Vi skal ha stand imorgen også og kommer til å bytte litt på vareutvalget så
det blir litt forandringer på standen. Kommer til å ta med mer green gate og  serviset fra pip studio med mer..... :)


Har et stort vareutvalg så det blir litt vanskelig å plukke ut hva en skal ta med seg så da er det litt kjekt å kunne variere litt fra dag til dag :)) Solen skinte idag og vi fikk en skikkelig sommerdag og med tanke på været vi har hatt denne sommeren så var vi veldig heldige med festival været :)) Får bare håpe det blir like bra imorgen også :)






Ps ...har bare èn igjen av denne lysekronen. Pris 649,-




Har fått inn igjen asjettene fay white fra green gate så de blir med meg ned på senteret imorgen. Har kopper og fat i melamin i denne serien også.


Nå er det natta her! Litt mangel på søvn de siste ukene.....eller kanskje
månedene, så jeg bør bli litt flinkere å legge meg i "normal" tid :)
Men er så glemsk til tider at jeg omtrent blir som alzheimers kona
som fant mannen i senga med en annen dame og mumlet høyt til seg selv
" åja....jeg har alerede lagt meg ja" )


*Godnatt*










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)