mandag 16. juli 2012

Give away på bloggen !!!!

Da synes jeg det er på tide å 
ha en liten give away på bloggen.
Vil sette pris på alle som er innom bloggen
og følger med på Fru Rosas 
Har hatt langt over 200 000 lesere 
og det må vi feire litt :)

Og jeg fikk lyst at denne tøffe skittentøys kurven 
skal være gaven til en heldig person :)




Denne koster 2100,- 
og ligger ute på nettbutikken
www.frurosaslandhandel.no







Slik kan du være med å få flere lodd og større sjangse på å vinne 

1 Lodd : Del linken til dette innlegget på bloggen din
2 Lodd : Gå inn på facebooksiden min og del siden
3 lodd : Gå inn på facebook og del linken til bloggen min
4 lodd...kom med tips på hva du mener butikken min mangler
5 lodd : kom med din mening på hva du mener er bra med butikken
6 lodd:  Er det noe jeg må bli bedre på med butikken?
7 lodd : flere lodd får du om du deler linken til dette innlegget på facebook flere ganger :)
8 : Gå inn på facebook siden til Fru Rosa`s Landhandel og DEL bilder jeg har der inne slik at flere finner
siden min og flere liker siden :)


Ikke skriv på facebook at du er med..
Kun kommentarer i dette innlegget er med i trekningen :)


Har trekningen 7 august :)

~ Ann Elin ~



86 kommentarer:

  1. Å denne var fin jeg er med:)

    Syns du har et brett utvalg i butikken din:)

    Har bestilt både mailegg og green gate,og er super fornøyd med rask levering.Siden din er også fin å finne frem på.Har ikke noe negativt å si.
    Tror dette blir 4 lodd:)

    Nyt sommeren:)

    Huset har blitt super bra forresten:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Flott :) Takk fro at du er med :9
      Kom gjerne med gode tips på om det er noe mer jeg burde tatt inn på butikken :)

      Slett
  2. Kjempesuper premie! Skikkelig lekker!
    1. jeg kommenterer
    2. jeg linker hos meg, på fb og deler hos deg/din fb-side

    Det blir vel 3 lodd?

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  3. 1.lodd- http://husmortipset.blogg.no/1342447648_giveaway_hos_fru_rosa.html
    2.lodd- delt siden din på facebook.
    3.lodd - delt bloggen på min facebookside.
    4.lodd - kunne kanskje hatt enda mer produktinfo under hvert produkt. :)
    5.lodd - jeg er kjempefornøyd med nettbutikken. Servicen hos deg er super, og det er en nettbutikk jeg må kikke innom hver eneste dag. Det taes inn mye fint, og prisene er overkommelige.
    6.lodd - nei, jeg synes ikke det. Den er veldig bra sånn som den er nå :)

    Det ble vel 6 lodd på meg.

    *Krysser fingrene*

    SvarSlett
  4. Kanonflott premie, jeg trekker meg 3 lodd - trur jeg også det blir...
    Litt uoversiktlig den oversikten over antall lodd, kan fort rote det til med litt for mange lodd...

    Fin mandagskveld til deg!
    Vibeke

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Det var en flott skittentøyskurv som jeg mer enn gjerne blir med på trekning av;) Du har mye fint som jeg liker.
    Kommenterer og deler jeg;)
    Birgit Godø, Midsund

    SvarSlett
  6. 1 lodd. Link pa bloggen min velkommeninntiloss.blogspot.com 2 lodd. Delt facebook siden din 3 lodd. Linket bloggen til facebook siden min 4 lodd. Syns nettbutikken din er veldig bra. Godt utvalg av varer. Liker godt dagens tilbud som du har. 5 lodd. Syns ikke du bør gjøre noe annerledes. Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  7. Hei! For en super gave du lodder ut!!
    Jeg blir mer enn gjerne med og tar 3 lodd for de 3 første alternativene!

    (Minner om at du kan linke din giveaway på egen side hos meg:

    http://helenesblogadresseat.blogspot.no/p/link-din-giveaway-her.html

    Heleneklem

    SvarSlett
  8. Fantastisk premie, så gøøøyy!! :))
    Har delt "giveawayen", delt siden på facebook og delt bloggen din på min facebook. Det blir vel 3 lodd som jeg håper slår inn på den tøffe skittentøyskorgen :)) Flott nettbutikk du har!

    SvarSlett
  9. 1 lodd. Link på bloggen min velkommeninntiloss.blogspot.com 2 lodd. Delt facebook siden din. 3 lodd. Linket bloggen din til facebook siden min. 4 lodd. Syns ikke du må gjøre om noe på nettbutikken din. Godt utvalg og liker godt dagens tilbud:) 5 lodd. Syns ikke du bør forandre noe. Tror det blir 5 lodd:) krysser fingrene :)

    SvarSlett
  10. Flott premie!! Har delt "giveawayen", FB siden og linket til bloggen din på min FB side :)) Det blir vel 3 lodd.. flott blogg og nettbutikk!!
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  11. Dette er jeg veldig gjerne med på. Krysser fingre, tær, armer og bein for at jeg vinner denne her. Står øverst på ønskelista mi :) Trekker 4 lykkelodd jeg da.

    klem Jane

    SvarSlett
  12. Ida Kristin Hansen16. juli 2012 kl. 19:17

    Hva jeg mener er bra med nettbutikken og ting som kunne vert bedre:

    1. Jeg har vert veldig fornøyd når jeg har bestillt varer. God service og varene er som forventet. veldig bra! bra priser!rask levering!
    2. Ang tips til ting som kan være bedre savner jeg mer detaljert info i nettbutikken ang størrelse på varene (cm)
    Keep up the good work!
    Ha en fin dag! Ida Kristin hansen

    SvarSlett
  13. Hei, for en flott premie, dette vil jeg gjerne være med på. Litt usikker på om det jeg skriver passer på 4 eller 5 lodd, men det får du avgjøre

    Har delt siden din på FB og også innlegget om give away'en med bloggadressen din.
    Ang nettbutikken din så er den oversiktlig og lett og finne frem i. Ett pluss for at det blir skikkelig store bilder når man trykker på bildene. Men jeg synst kanskje at det er litt for mange "romantiske" produkter (i mangel på ett bedre ord), og hadde personlig likt hvis du også hadde produkter med litt strammere linjer, litt i stil med kähler produkter/ tine k home skåler osv...
    Har kjøpt ett produkt (en hylle) hos deg tidligere, og er fornøyd både med produkt og service.

    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  14. For en super premie :)
    Har delt siden din på FB og innlegget om giveawayen din.
    Liker nettbutikken din veldig godt, synes du har mange flotte produkter.
    Veldig oversiktelig :)
    Ha en super tirsdag!

    Klem, Lithe

    SvarSlett
  15. Lekker premie :)
    Deler innlegget på facebook og på blogg.
    Du har en flott nettbutikk!

    SvarSlett
  16. En helt super premie! Jeg må bare delta.

    4: Nå er det nesten et år siden jeg var innom sist og jeg ser at utvalget blir større og større. Akkurat nå er jeg på leting etter eggeglass. Har lett lenge etter noen litt store (høye eller brede) som også kan være til pynt. Så jeg foreslår flere eggeglass og vevde filleryer (kanskje fra en lokal veverske).

    5: Det er supert at du har noen varer jeg ikke har sett andre steder. Eks: trappekorgen og flyene. Og du haret bredt utvalg. Drømmer om kjøleskapet! Rask levering og godt rykte betyr også mye. Dessuten liker jeg at du har holdt på en stund, at du ikke er en døgnflue. Det gir tillit, synes jeg.Og at du er så raus med premiene til dine lesere er veldig hyggelig.

    6: Her er det mulig det er jeg som ikke har forstått hvordan, men jeg kunne tenke meg å få sett alle varene på en side, altså slik at jeg ikke alltid trenger innom flere kategorier. Dette er når jeg feks. leter etter en gave og ikke vet hva jeg er ute etter. Da er det også praktisk at varene kan sorteres etter pris.

    Tror det blir 3 lodd.
    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  17. 4 lodd:) syns butikken er spennede å har et variert å bra utvalg=) delt konkurransen flere ganger. kjempefin skitentøyskurv=)
    mvh Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.jeg trekker ett lodd og håper det er vinnerloddet.

    SvarSlett
  19. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    (likt og delt, delt link til blogg på facebook, delt innlegg)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  20. Jeg er også med. :) 4 lodd for deling av facebookside, bilder,link til blogg og giveaway. Skittentøykurven var kjempefin! Vanskelig å finne fine skittentøusbeholdere, så jeg krysser fingrene.:)

    Karin

    SvarSlett
  21. Hei.

    Må bare få lov til å si at du har en super blogg, får alltid masse tips og inspirasjon:-)

    Og denne konkurransen måtte jeg bare være med på,for den kurven hadde passet perfekt i min nye leilighet:-)så krysser fingrene på at dette er vinner loddet:-)

    Med vennlig hilsen

    Linn
    linn_monsen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Da melder jeg meg på med full pakke !!! Bloggen min SKAL utvikles (har hatt for mye å styre med på privaten enda) :-D

    Jammen skal jeg dele lenken til dette innlegget flere ganger ja - jeg lover, har erfaring med det vet du :-)

    Jeg mener butikken din er veldig bra og har en innbydende/oversiktelig meny - og gøy at du har salg, dagens tilbud og nyheter, og du er selvsagt flink til å legge ut på F-B ;-) Super service med fri frakt innimellom! Du er også personlig :-)

    Du kan bli bedre på: Pass på at ALLE bildene blir STORE når en tar det siste klikket... Tips: bruk den berømte fyrstikkeska el.l. som str. indikator. Hvit Skittentøyskurv, Laundry goods, burde stå mer fremme pga at jeg helt til nå har trodd at det var den bastkurven det handlet om (derfor mente jeg den var så dyr) !!! Den er jo bare knalltøff - lyst på!

    Jeg savner: Kunstige blomster <3 Har god erfaring med gerbera og roser i silke - ala det. Har jobbet i en blomsterbutikk hvor vi var kjent for den gode kvaliteten på sådanne! Det kan fort bli et stort budsjett å kjøpe ekte avskårne til stadighet. Potteplanter foretrekker jeg ekte!

    Uansett ønsker jeg lykke til for alle sammen her (blir vel litt flau om jeg skulle vinne denne gangen også... Men har jo også kjøpt 2 produkter hos deg) !!!

    SvarSlett
  23. Jeg tar lodd nr 2,3 og 7!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  24. Jeg er med. 2 lodd:)

    Christinelilleloekken@gmail.com

    SvarSlett
  25. Delte FB-siden.
    Linket til bloggen via FB.
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg tar med tre lodd.
    Skulle ønske du hadde litt mindre av den shabby chic/landstil/romantiske ting. Jeg er så lei av den stilen! :)

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  27. 2 lodd: Har delt FB-siden med vennene mine.
    5 lodd: Jeg må si jeg er veldig svak for butikker som kan operere med lav/gratis frakt, men jeg skjønner veldig godt at det nærmest er umulig mtp. de høye fraktprisene. Du skal ha skryt for en god FB-side - du oppdaterer stadig på nyheter, tilbyr deg å ta inn nye varer, osv. Bra at du f.eks. er rimeligere på Green gate. :) Også veldig moro å følge husbyggingen deres på bloggen.
    6 lodd: Jeg syns kanskje nettbutikken kunne trengt en oppfriskning! Et flott design har mye å si. Du har en oversiktlig og ryddig side, og god service når man kontakter deg.

    Mvh,
    Elin S./sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Oj så tøff!! Liker deg på FB, har delt bilder :)

    SvarSlett
  29. å dæven....unskyld meg men den var stilig. Tror jeg deler alt du legger ut, men så klart jeg skal dele denne å... Lykke til :)

    SvarSlett
  30. Delt siden på FB! Det er så utrolig mye fint)!! Koser meg når jeg kikker igjennom nettbutikken)

    SvarSlett
  31. Hei, så kjempefin premie.

    Om butikken vil jeg si du har et bredt spekter av varer for alle og til overkommelige priser, sammenlignet med andre lignende butikker har du bedre priser og litt andre merker, som er spennende :) Du mangler vel ingenting, bortsett fra filial i trøndelag og nord norge :) men det kommer vel etterhvert.

    I nettbutikken kunne det nok med fordel vært noe færre kategorier, blir litt lang liste på sida der. Ellers er det fine bilder og greit med tekst.

    Deler på FB, så da blir det tre lodder.

    God Veke :)

    SvarSlett
  32. Så utrolig mye fint du har, og for en nydelig interiørblogg! Denne skal jeg følge videre. Har akkurat oppdaget siden og butikken din, så har ikke fått sett så mye på hva som er bra/dårlig!

    Men uansett, denne kurven hadde jeg hatt veldig lyst til å vinne! Derfor har jeg delt siden din på Facebook, delt giveaway på Facebook, har kommentert og delt bildet av de to laundrykurvene som du har liggende inne. Tilslutt har jeg også lagt ut på bloggen min :)

    http://kajawellberg.wordpress.com/2012/07/23/fru-rosas-hjem/

    Masse lykke til med alle dine flotte prosjekter!!

    SvarSlett
  33. Hei! Då kan eg endeleg linke på bloggen min igjen, så då ligg du der;) Satsar på full pott med lodd. Det einaste eg ikkje har gjort endå, er å dele bilder frå butikken. det skal bli;)

    Butikken er veldig innhaldsrik og har ting i alle prisklassar, men manglar kanskje utvalg for dei som ikkje har den shabby/landlige/romantiske stilen. Det er kanskje viktig å ha det variert i sjølve butikken, slik at det blir ei større kundegruppe som stikk innom fast. Kunstige blomster/planter trur eg blir meir og meir aktuelt framover.

    Nettsidene er veldig kjappe, og det er eit kjempepluss. Det hadde kanskje vore ein fordel med færre hovudgrupper, men fleire undergrupper. God og rask service. Og dei små gåvene trur eg mange likar;)

    Lykke til med nyopninga!

    SvarSlett
  34. Jeg er gjerne med og trekkes 5 lykkelodd! Har likt og delt på Face og har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/07/giveaway-hos-fru-rosas-landhandel.html

    Sommerklem

    SvarSlett
  35. Denne skulle jeg gjerne vunnet nå! Venter ei lita pie i desember, og da tenker jeg at jeg har bruk for enda en skittentøysdunk! denne va kjempe fin, og passer til den stilen jeg har gjennomført i hele leiligheten:))

    SvarSlett
  36. Åhhhh så nydelige ting du har. Jeg har snart bursdag og har gitt linken din til familien!
    En ide til noe du "mangler" : god organisk the ;0)

    SvarSlett
  37. Jeg har delt bilder på face slik at flere finner siden din. Så spennende butikk og utrolig mye fint. Varene slår tydelig an også. Lykke til! Hilsen Kjersti Heberg

    SvarSlett
  38. Da blir det 3 lodd på meg, deler på facebook:)
    Liker nettbutikken veldig godt
    Gro Kåsmoli
    grok@live.no

    SvarSlett
  39. Da har jeg delt, og likt og delt igjen, og helt ærlig så klarer jeg ikke å følge med på hvor mange lodd det utgjør.
    Men, en kommentar: Jeg savner Emblem-serien. (service). Det er så vanskelig å få tak i den. Og de har så utrolig mye fint. Og så mangler det ofte mål på ting. Det blir litt kjedelig å måtte spørre etter mål om det er noe man lurer på.
    Ellers syns jeg både butikken, og bloggen din er superfin. Alltid gøy å ta en kikk, for inspirasjon, og ønskeliste til lommeboken. ;)
    Fortsatt lykke til med husbyggingen. Håper alt har tørka godt opp. :)

    Vennlig hilsen
    Liss Waldenstrøm.

    SvarSlett
  40. ♥♥♥ Dette ble en skikkelig helaftens-aktivitet ;) men hva gjør vel det når du har den FAAANTASTISKE premien!!! (...og gøy er det også!)

    Nå har jeg gjort følgende;
    * Delt link på egen blogg
    * Delt FB siden din
    * Delt linken til bloggen din på FB
    * Mangler; skulle gjerne sett litt mer varer med f.eks. industrielt preg. Mer av House Doctor, Tine K. har også utrolig mye fint, Lene Bjerre?
    * Bra; Du har et stort utvalg av flotte varer, liker også at mye er delt inn i ulike kategorier. Supert med egen for Nyheter :)
    * Forbedring; ville gjerne sett noen hovedkategorier (handle etter hvilken type en er?) Industriell, Landlig, Romantisk, Retro?
    Kunne også tenkt meg å handle etter merke/leverandører.
    * Skal dele dette innlegget på FB jevnt og trutt framover :)
    * Vil også dele videre bilder du har på FB

    Om alt skulle stemme så deltar jeg nå med 8 lykkebringende lodd ♥♥♥♥♥♥♥♥

    Mvh
    Peggy Hjelmås
    peggyhjelmaas@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Heisann:)
    Blir gjerne med på din giveaway... og slik en flott premie da:))

    * Linker på bloggen min.
    * Deler facebooksiden din.
    * Deler linken til bloggen din fra facebooksiden din.
    = 3 lodd:)

    Krysser fingrer og tær!!
    Klem Marianne

    SvarSlett
  42. Hei
    Kjempestilig korg :)

    1 Har delt facebook-sida di
    2 Har delt linken til bloggen din på facebook
    3 Tips til hva butikken din mangler: i sommer savnet eg meir av ting under kategorien hage & uteliv (f.eks redskaper, lykter, blomsterpinner, fuglehus, potter + diverse). Fleire varer under "småmøbler" hadde også vert et +
    4 Hva er bra med butikken: først og fremst meget god service; du svarer raskt på e-post, er behjelpelig, hyggelig og rask med utsendelser av varer. Nettbutikken din er oversiktlig med gode bilder som ein ikkje blir lurt av (måten du har organisert varerne dine i de ulike kategoriene gjer det veldig enkelt å finne fram, samtidig som det ikkje blir for mange kategorier). Det å kunne sjå varene du selger på bloggen din, gjer det lettere å bestemme seg for hva en vil ha (får se varene i et "ekte miljø").
    5 Noe å bli bedre på: kanskje å oppdatere "dagens tilbud" og "salg" ..? (kan vere litt forvirrende under dagens tilbud å se hvilke varer som er DAGENS tilbud). Og flere varer under salg lokker jo alltid (kanskje slå sammen "salg" og "100kr"??)

    så 5 lodd blir vel dette..?
    Ha ein fin dag :)
    Mvh Irmelin
    irmeltve@hotmail.com

    SvarSlett
  43. gjorde nr 1, 2, 3 og 8 :) Kanskje det ble 14 lodd hvis jeg ikke misforstod systemet. Uansett, delt likt og det der på facebook har jeg :) hilsen Katja (kamha90@gmail.com)

    SvarSlett
  44. Heisan!

    For en flott skittentøykurv - helt super! Dette blir jeg gjerne med på :))) Kommenterer og deler - og krysser fingrene :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. Liker på face, alt er bra på denne siden din :) klare ikke skrive så mye da jeg må skrive med feil arm grunnet en ulykke i sommer, mann og barn har måtte hjelpe meg med alt. Klesvask, husvask,lage mat, kle på meg osv. Carpe diem!

    SvarSlett
  46. Så flott Give Away.
    Da har jeg skrevet på bloggen min, lagt inn bilde på din facebookside og også på min facebookside.

    Jeg synes at du ha meget rimelige priser, billigere enn andre, og utrolig god service.<3

    Det blir vel 3 eller 4 lodd på meg, tenker jeg.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  47. Jeg er med! Hang ikke helt med på loddsystemet, men jeg har laget blogginnlegg og give awayen, delt siden på facebook, delt give awayen på facebook :) Noe av det beste med butikken din er at du ofte er en god del rimeligere enn alle de andre :) Åsså at du har alle de "beste" merkene:
    Bloomingville, Hübsch, House Doctor, HK living og SMEG ikke minst ;)

    Kjør på, du er kjempeflink!

    -Amalie

    SvarSlett
  48. Heihei!
    Jeg tar gjerne et lodd, linker på bloggen min =)
    Hilsen M

    SvarSlett
  49. Jeg prøver selvsagt lykken.
    Litt usikker på hvor mange lodd det blir da - men jeg
    har linket give awayen til min blogg. Har i tillegg delt give awayen på min facebookside i tillegg til nyhetene som kommer nå. Hadde jeg bodd i Trøndelag ville jeg satt stor pris på tilbudet ditt med frakt av litt større ting.. Det er jo å se på som litt ekstra service til kunden.
    Håper dagen er fin på Møre idag - Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  50. Hei
    1: Jeg har delt linken til giveawayen på bloggen min
    2: Har delt siden din på facebook
    4: Savner litt mer tekstil, kjøkkentekstil som håndklær og forklær osv
    5: Jeg liker at du har store og gode bilder av varene, man slipper å "lese mer" for å se varen ordentlig.
    6: Skulle gjerne sett de ulike leverandørene i oversikten til venstre, enklere hvis det er noe spesielt man ser etter
    7: jeg har delt linken flere ganger på facebook

    Da blir det 6 lodd på meg :) Krysser fingerne

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  51. Dette var en lekker give away, hiver meg med og ønsker
    lodd nr 1,2,3 og 7.
    krysser fingre og tær!!!
    Ha en fortsatt fin fredag:)

    SvarSlett
  52. Wow !! Super giveaway ! Jeg tar 4 lodd . Har et rosa nedslitt vaskerom som skal bli lyst og lekkert og denne skittentøyskurven hadde passet perfecto. :-) klem fra Pia. pia.rongved@tele2.no

    SvarSlett
  53. HEI,

    JEG SYNES DU HAR EN FLOTT BUTIKK; NOE ER BILLIG OG NOE DYRT, NOE ER NYTT OG NOE GAMMELT, NOE ER FOR BARN OG NOE FOR VOKSNE.
    VELDIG BRA. STORT UTVALG. LIKER BUTIKKEN.
    BLIR KAN HENDE BARE 1 LODD DETTE?
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  54. 3 lodd på meg tror jeg. Likt og delt på fb + link på min blogg =)

    SvarSlett
  55. OMG, den kuleste skittentøyskurven ever ! :))) Klart jeg må hive meg på her, for man vet jo aldri. Deler blogg og facebook side på facebook, og jeg deler gjerne bilder så går inn og gjør det straks. Jeg syntes nettbutikken din er super som den er, og servicen hos deg er fantastisk ! :))) For min del trenger du ikke forandre på en ting ! :))) Litt usikker på hvor mange lodd det ble, men tror 5 ? ;))) Ønsker deg en fin sensommer videre ! <3

    SvarSlett
  56. Utrolig flott skittentøysdunk, den hadde passet perfekt på badet mitt!! jeg syntes du har en flott, innholdsrik og oversiktlig nettbutikk. Mange flotte varer! Hvis det er noe jeg skulle ha tipset deg med så er det merket rice, de har så utrolig mye tøft og søtt!

    - delte siden på FB
    - delte linken til bloggen på FB
    - Tips til butikken
    - hva er bra med butikken..
    = 4 lodd (?)

    <3 Marthe

    Marthe50@hotmail.com

    SvarSlett
  57. wwwwwowwww! For en premie!
    Hvem ønsker seg ikke en sånn?
    Følger deg videre, komentar og linker på bloggen min.
    Dette blir gøy og spennnede:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  58. Kjempeflott premie, hadde passet godt i nyhuset :)
    Har delt på facebook.

    SvarSlett
  59. Flott premie! Hadde passet godt hos meg! :0)

    SvarSlett
  60. Kjempeflott premie, skjønner at mange vil delta :-)
    Har delt innlegget på fb og delt link til bloggen

    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  61. Jeg har deltatt på 3 aktiviteter, så det blir vel 3 lodd.
    Nettbutikken din er super, kanskje du får uglesaker etter hvert?

    SvarSlett
  62. Tar et lodd for delt på face :) ble litt vanskelig å finne frem på resten :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg har likt og delt siden din, jeg har likt og delt bloggens giveaway på Facebook. Jeg følger og jeg synes nett butikken er flott som bare det, men jeg kunne tenke meg litt mindre shabby chic, og litt mere moderne retro...

    blir vel en 4-5 lodd...

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Kjempeflott premie D:)
    Slenger meg med i siste liten ..
    Deler inne på FB siden :)
    Klem sissel

    SvarSlett
  65. Siv Ragnhild Schultz5. august 2012 kl. 17:03

    Du er så flink med butikken og sidene dine, masse fint og nytt hele tiden og ryddig og flotte sider! Du må jo jobbe kjempemasse, alt er så pent og oppdatert og fint:-)))

    2 lodd: Jeg har delt lenke til Facebooksiden din på Facebook.
    3 lodd: Delte også lenke til bloggen din også på Facebook.
    6 lodd: Kanskje du kunne hatt fler hagemøbler, sånne man ikke finner på Plantasjen? Jeg har alltid ønsket meg en sånn parkbenk som de har i engelske parker.... Bare en tanke...:-) Ellers så synes jeg du har masse flott altså, moro å trykke rundt og se.

    Mvh, Siv Ragnhild sivragnhild@yahoo.no

    SvarSlett
  66. Hei, så lekker premie;)
    Jeg har delt på fb, både link til blogg og nettbutikk.
    Jeg synes du har en flott nettbutikk, men mangler litt større utvalg. Som.feks på maileggkaniner og green gate. Elllers synes jeg den er oversiktig og rydding. Noe som virkelig er viktig:)
    4 lodd på meg;)

    Klæm fra Janne

    SvarSlett
  67. Kjempeflott premie og jeg henger meg også på i siste liten...

    SvarSlett
  68. Sååå lekker!!

    Har linket på blogg og tar 2 lodd

    Jeg følger netbutikken og blogg mest via Facebook - og går derfra og videre for å titte :)

    Synes nettbutikken er enkel og oversiktlig - og du har stadig fristelser :)

    Nyt søndagskvelden.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  69. Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-D
    Linker på bloggen min, og så synes jeg det beste med butikken din er utvalget og god service!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  70. Å, denne hadde vært lykke å vinne!:-)
    Gratulerer med så mange visninger på bloggen:-)
    Tar med meg loddet videre på veien, og kommer snart tilbake:-)

    Gina

    SvarSlett
  71. Jeg prøver lykken med 1 lodd ღ
    - klem fra Mette :)

    SvarSlett
  72. Hei, liker siden på fb, har delt bilder på fb:) nettbutikken er oversiktlig å fin, men du kunne kanskje hatt litt mere utvalg i pip og gg;) hilsen Bente c. Andersen andersen1983@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Har delt facebooksiden din og har sikret meg et lodd til skittentøyskurven. Jeg har ikke sett verken siden eller butikken eller bloggen før nå, og gleder meg til å dykke inn i din verden og se hvilke skatter jeg finner...

    Hilsen Tale (tale_maria@hotmail.com)

    SvarSlett
  74. 4)Gjerne enda flere fargesterke varer.
    Jeg så det fantes ting til kjæledyr. En flettet kurv/hule hadde vært populært her. Ikke funnet det i noen norsk nettbutikk til overkommelig pris.
    5)Jeg synes det er bra at du ikke bare har varer i hvitt, pasteller, og i shabby sheek stilen.
    Det er også mange ulike typer varer å velge mellom. Og det er ting som kan passe til alle i familien.
    6) Ventet ikke å finne sittende englefigurer under "Madonnaer". Da burde det heller stått "Engler", eller evt. "Madonnaer og engler" om det kommer inn Madonna-relaterte produkter (jeg mener selvfølgelig ikke artisten ;-)).
    Det er en egen fane for "påske". Finnes det noe tilsvarende for jul?
    Mulighet for å kjøpe gavekort?

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  75. Da har jeg delt siden på blogg og facebook, delt bilder og give away ;)

    Synes du har en kjempe flott nettbutikk, og synes du skriver godt i bloggen din i tillegg, både om nyheter, tips og om bygge prosessen :) Artig å se flere 4 barns mødre med flere jern i ilden :) Kjenner meg sånn igjen ;)
    Synes det egentlig ikke "mangler" noen ting i nettbutikken, sånn sett, men nyheter er jo alltid morsomt å se på og følge med. Du har gode bilder, attraktivt design og oppdaterer jevnlig.
    Bli bedre på- om organisere nettbutikk kategorier kanskje ( vet dette er arbeidssomt og vanskelig å finne dekkende ord til alt- har nettbutikk selv ;) )

    Vet ikke helt hvor mange lodd dette ble jeg- 7 stk tror jeg- så langt ;)

    SvarSlett
  76. Hiver meg med litt i siste liten med 1 lite lykkelodd:)

    SvarSlett
  77. 3 lodd:-)
    Mvh Sivanette@sandefjordbredband.net

    SvarSlett
  78. no he i delt både bilde og lenke til bloggen :)
    kryssa fingran! :)

    he lagt min elsk på butikken din asso ann elin! kjempeflott!
    mhv Helena Løken :)

    SvarSlett
  79. Denn har jeg drømt om lenge, men ikke har råd til. Fantastisk flott premie! Har fulgt bloggen din lenge. takk for mye inspirasjon. 4 lodd rh@eass.no

    SvarSlett
  80. For en premie! Har lenge sett etter skittentøysdunk jeg liker og nå har jeg funnet en ja ;)

    Jeg blir med og prøver lykken med ett lodd!

    SvarSlett
  81. Jeg er med!!
    Link til facebooksiden og link til dette innlegget, 2 lodd til meg ;)

    tvi-tvi :))

    SvarSlett
  82. Jeg er med...på tampen :-) Herlig blogg og butikk! 3 lodd til meg tror jeg? Delte siden din, innlegget og et annet bilde (snekvi@online.no)

    SvarSlett
  83. Siden og bilder er delt flere ganger på Facebook :) Synes du har en kjempefin nettbutikk og har vært kunde lenge:) dagens tilbud kunne kansje vært oppdatert litt oftere men ellers elsker jeg siden din, bloggen er også knallgod:) mvh Elisabeth Sp. elisabeth555@live.no

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)