torsdag 19. juli 2012

Bilder fra stabburet og neste uke blir det åpning :)

Da har jeg vært innom stabburet i hele dag 
og jobbet som en helt med stor H.
Stod opp idag tidlig 
og jobbet litt med nettbutikken
 og så var det å bruke resten av dagen 
til å pakke ordre
 og få ordnet mer i stabburet :)




Lysekronen ble hengt opp!! så imorgen blir det å få tak i lyspærer
 til alle lampene som kommer opp i butikken.
Denne lysekrona liker jeg veldig godt 
og prisen er ikke avskrekkende heller.
 Koster rundt 1000,- 
og så er den veldig fin også



Fått pakket ut noen dukkehusmøbler og tilbehør
kjøkken med spisebord 299,-
soveromsmøbler med dobbel seng, sminkebord og skap 299,-
barneromsmøbler med køyseng og skap, trefarget 299,-
rosa og hvitt barneromsmøbler 299,-
dobbelseng med dyne og pute 99,-
baderomsinnredning med vask 150,-
hvit sjeselong i antikk stil 99,-
kommode, viktoriansk 129,-
Peis 129,-
Dukkefamilie 5 pers 199,-






Hyllene fylles opp :)
Til og med skittentøyskurven som er premien i min give away er fylt opp med puter :)
Helårs kalender med magneter....ser ut som en synstest :) ligger ute på nettbutikken 


Fine kroner som kan pyntes opp med noe grønt og et kubbelys er nytt og kommer så snart som mulig ut på nettbutikken. Det samme med de fine kubbelyse stakene med stett. Har ikke fått sjekket pris ennå...



Har ett sett igjen av de tøffe bokstøtteklokkene!! 
Min favoritt:)


Lysestaker i fattigmannssølv i tre forskjellige størrelser. 
Har bare en igjen av den tørkerullholderen, pris 175,-


Krukke med postkort trykk og lokk 240,-
Glassvase i både klart glass og i "sølv" og 
er rimelig. 


Har fått gjort mye idag og har nå bestemt meg for å åpne neste uke!!
Torsdag 26 juli vil jeg ha første åpningsdag i stabburet.
Det vil bli mange gode tilbud og
kaffe og snacks vil bli servert :)




Så da må jeg bare få ordnet det som står igjen, slik at det er ferdig til åpningsdagen :)




Siden jeg venter mye nytt inn fra Green gate allerede i august så blir det gode tilbud på all green gate jeg har inne på lager :)


Her er bare noe...
mye har ennå ikke kommet på plass i hyllene :)


Imorgen blir fronten på stabburet ferdig.
Med hvite hjørnebord, lister rundt døren og satt inn vindu over døra.
Og så malt litt rødt på døra slik at den blir slik som stabburdører skal være :)
Mangler skiltet da....
men det kommer :)



Trappa inn til stabburet er stablet opp av 
paller, men det er bare en  nødløsning til vi får
satt opp en skikkelig trapp :)


Håper mange vil komme innom 
stabburet og Fru Rosas Landhandel torsdag 26 juli
fra kl 12 til 20

Velkommen alle sammen! 
og ta gjerne med noen du kjenner og 
kom innom Landhandelen i Midsund :)


Håper vi sees :)

~ Ann Elin ~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)