lørdag 7. juli 2012

Mye nytt i butikken


XL Maileg kaniner ventes inn nå til uken :)



Og mye har kommet levert de siste dagene/ uken og jeg har ikke rukket å  få pakket det opp...



Serviset har kommet inn igjen med flere deler :)
Har middagstallerkener i to forskjellige størrelser, og frokost tallerkener med bølget og en med mønstret kant. Har to typer suppetallerken og både kaffe og tekopp med tefat. Forskjellig mugger, serveringsfat og stor skål. Alt ligger ute på nettbutikken www.frurosaslandhandel.no



Også dette serveringsfatet med "føtter"


Tøff helårskalender med magnet



Stor krone som kan brukes til lys eller planter har kommet inn...
samt dette brettet


Denne liften har nylig kommet inn i 120cm og koster 299,-


Denne klokken har også akkurat kommet inn og koster 2499,- og måler 189!!! cm 
Tøff som kan samle på alle brev, regninger og holde orden i papirene :)



Har fine tepper inne på lager også.
I grå/krem og i beige/krem



Den ene er 200cm og den på bildet under er 90cm




Mye blir lagt ut på nettbutikken med en gang mens noe har ikke blitt lagt ut ennå.
Mangler litt tid til å rekke alt :)





Denne klokka har kommet inn igjen og jeg har nå endelig flere på lager!!
Min kjøpte jeg for flere år siden, men er det fineste jeg har på stua :)





Idag har jeg hatt den store pakkedagen og har pakket og sendt avsted flere pakker. Har gått litt trådt her i det siste, men når jeg får hjelp så går dte bedre :)
Imorgen blir det å kjøre oppover til Trondheim og har allerede med meg flere varer som skal leveres på vegen. Er det noe DU vil jeg skal ta med meg....som Tolix, en tallerkenhylle....klokke eller hva det måtte være, så kan du nå spare porto :)

Bare gi meg beskjed iløpet av kvelden :)


 ~ Ann Elin  ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)