torsdag 26. juli 2012

Fullt hus hos Fru Rosas Landhandel



Da er dagen over og det var så kjekt at så mange tok
turen innom stabburet og Fru Rosas Landhandel.
Det har vært mange lange dager med mye jobb for å få 
dette i orden og derfor kjekt at responsen ble så stor :)




Fikk tatt noen bilder iløpet av dagen men det var ikke mange gangene jeg
 fikk tid til å gjøre det for det var kunder innom hele tiden :)
Håper alle som var innom ble fornøyd med butikken og kommer igjen :)



Mamma kom med nystekte boller :)


Det blir faste åpningstider HVER onsdag og torsdag
og så skal jeg bestemme meg for en dag til i uken :) 
Det blir enten fredag eller lørdag :)
Men jeg vil befinne meg i stabburet når jeg pakker og 
jobber med nettbutikken så det er bare for alle 
å ta kontakt om de vil komme innom utenom åpningstidene :)


Denne lampen liker jeg :)


Dårlige bilder men ble ikke så god tid til å ta bilder, lover flere senere :)



Og for den som vil slappe av og se i tapetbøker eller
få en kopp kaffe, så er denne sofakroken perfekt til det :)
Såå fornøyd med den tapeten :)
Som kan bestilles hos Fru Rosas Landhandel såklart :)



Nå skriker sofaen etter å få meg på besøk :)
Er så sliten men såå glad og fornøyd :)

Takker alle sammen som kom innom 
idag :)



~ Ann Elin ~

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med åpning av butikk:-)

    Hilsen Hege lenger sør på Vestlandet

    SvarSlett
  2. GratulererxGratulerer!!!
    Butikken din ser heilt super ut,Ann Elin!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)