fredag 2. desember 2011

Bli med på den STORE julekonkurransen

Nå har jeg virkelig LYST til å glede noen av mine faste lesere
og andre som kommer innom bloggen :)
Jeg har så lyst til å gi en av dere et gavekort på
1500,-



Og TREKNINGEN tar jeg på Lille Julaften
DET eneste dere må gjøre for å bli med i trekningen er å gå inn på tilhengersiden
til Fru Rosa og trykke "liker"

IKKE skriv "delt" inne på facebook, da jeg har fått 
stengt gamlesiden pga det :)

MEN skriv navnet ditt under innlegget her og om du ikke har blogg,
 så skriv navn og adresse, så jeg får tak i deg om AKKURAT DU blir den heldige vinneren :)


Har du blogg så link til dette innlegget. Deler dere flere ganger så skriv det hver gang under her og du har større sjangse for å vinne :)


Facebooksiden finner du om du TRYKKER HER



Mye å få for 1500,-

Nytt servise fra Green gate til 6 personer koster 1614! 
og portoen spanderer jeg :)
Så kun 114,- å betale :)


Eller du kan få fine quoilt tepper...
mange mange gaver til noen du er glad i...
kanskje et Dukkehus til 1500?


En kjempepremie :)

Men husk å "lik" og gjerne del...
og deler du flere ganger tilhengersiden på 
facebooksiden din, så skriv det under her 
og du har større sjangse på å vinne :)


tvi tvi :))


Klem fra 

Ann Elin



165 kommentarer:

  1. liker og deler gjerne, men har ingen blogg;
    Anette Augustinussen
    Storgt 224
    3912 Porsgrunn
    97047626

    SvarSlett
  2. For en flott premie :) Jeg er helt klart med. Liker på facebook og har delt bildet med link på min egen blogg :)

    Finfin fredag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Delt :)

    Marthe Lervik
    6475 Midsund

    SvarSlett
  4. Deler så gjerne på min facebook-side :o)) Alltid mye kjekt og fint hos deg og en kjempegod service!
    Margrethe Lütcherath
    Bukken Brusevegen 2A
    5538 Haugesund

    SvarSlett
  5. Hei du gavmilde vennen:):)

    Du er bare så utrolig snill, deler jo stadig ut noe:) Rene julenissen blitt;)
    Tank å vinne 1500 inne hos deg da, da får man masse fint:)
    Jeg skal dele masse på fb og prøve å huske å skrive det inn her hver gang jeg deler;) hihi

    Nyt helga:)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Like gjær æ fra før, å no dele æ å :))

    Liv Sissel Fanum
    6475 Midsund

    SvarSlett
  7. Delt , men har ikke egen blogg.
    Undis Vold
    Nyjord
    6444 Farstad

    SvarSlett
  8. Liker og har delt tilhengerside på facebook (har ingen blogg). Ha ein fin dag :)
    Mvh Irmelin Tvedt, Stranda 495, 5993 Ostereidet.

    SvarSlett
  9. Deler gjerne denne, og liker har eg alltid gjort :)
    God førjulstid! Heldig den som får denne overraskelsen!

    Hildegunn Årskog
    6475 Midsund

    SvarSlett
  10. Kan dele igjen i;)

    Elin Høgset
    6475 Midsund

    SvarSlett
  11. Klart eg skal dele Ann Elin :) Og det kan eg gjere fleire gangar, men tvilar på at eg kjem til å huske å skrive det innpå her kvar gong ;)

    Å vinne et gavekort på 1500 kr med deg må no nesten vere ein draum! Eg skulle i alle fall ikkje hatt noke problem med å bruke det opp ;)

    Håper at du får mange nye tilhengarar før jul - men aller mest at du kan få igjen den gamle sida di....

    Ha ei flott adventstid - og tusen takk for pakken som kom i posten - er kjempefornøgd som alltid :)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  12. Herlig premie!!Jeg er med..deler på bloggen:)

    klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Delt på Facebooksiden;)
    Marian Vik
    6475 MIDSUND.

    SvarSlett
  14. Hei =)
    For en flott gave :) Jeg blir med glede med.
    Skjønte ikke helt den fordelinga med "sjangsene" men regner med at "LIker" og "Link" gir 2 muligheter eller hva???
    JEg gjør begge deler!
    Ha en fin helg.
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Jeg har delt og likt :)

    En kjempe flott gave, som jeg tror ingen har problemer med å bruke opp :)

    Mona Klauset
    6475 Midsund

    SvarSlett
  16. Har selvfølgelig delt sida flere gang før, men gjør det gjerne igjen, så ja, delt! :) Håpe alle tilhengeran kjæm tebake te den nye fb-sida, og at du får nye kunda òg. E jo så utruli masse fint på nettbutikken! Håpe eg vinn, ha vørri fint å fått pynta opp leiligheta litt! Ha ei kjempefin adventstid :)

    SvarSlett
  17. Hei. Flotte gaver og fin blogg. Jeg har gjort begge deler. Likt og delt. Ha en fin helg :) Hilsen Lise Ræstad
    Løkenveien 19
    6423 Molde

    SvarSlett
  18. "Liker" og har delt.
    Else Mari Ræstadholm
    6475 Midsund

    SvarSlett
  19. Liker og har delt :-)
    Laila Olafsen
    Ringeriksveien 788
    3330 Skotselv

    SvarSlett
  20. Jeg er veldig gjerne med..
    Jeg liker...

    Kerstin d Røskeland
    Sandalsringen 277
    5225 Nesttun

    SvarSlett
  21. Jeg er selvsagt med :-D
    Liker, delt på fb og link på blogg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  22. Hei.

    Jeg "liker", og har "delt" - så nå er det bare å krysse fingre & tær....:-)

    Mvh
    Cathrine Zimmermann
    Orrhøyflaten 6
    5918 Frekhaug

    SvarSlett
  23. Da "liker" jeg også på Facebook ;-)
    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Klart ej dela:)

    Therese Sønderland
    Brattvåg

    SvarSlett
  25. Liker og har delt

    Marita Drønnesund
    6475 Midsund

    SvarSlett
  26. Liker så klart på facebook så slenger med på med kryssede fingre :) :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  27. Liker og deler :)

    Anne Kjerstin Heggdal
    6475 Midsund

    SvarSlett
  28. Liker og delt!! Så mye flott du har!! ;)

    Hilsen
    Ann Elin Eikeland
    Orrhøyflaten 7
    5918 FREKHAUG
    (annelineikeland@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Heisann
    Jeg har skrevet et innlegg på bloggen min om deg Ann Elin og linket hit og til facebook siden, og jeg liker selfølgelig facebook siden din fra før ,men deler gjerne mange ganger :)

    klem

    SvarSlett
  30. Liker og delt :) fantastisk premie! ♥

    klem Lina

    SvarSlett
  31. Delt, men har ikke blogg.

    Elin Sunde
    (Resten av adressen kan fåes på sunde92elin@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Så fin premie, jeg er med ()deler også link på siden min):)

    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  33. liker og delt på facebook
    ingerlise spissøy
    apalehaugen 2
    5412 stord
    46455688

    SvarSlett
  34. Liker:-)
    Torill Morsund Huse
    6488 Myklebost

    SvarSlett
  35. Delt:)
    Anita Solheim Eriksen
    Einebærvegen 13
    6440 ELNESVÅGEN

    SvarSlett
  36. Heihei;)
    Elsker butikken din!!
    Og jeg trekker gjerne lodd her hos deg;)

    Har "likt" og jeg linker på min blogg;)

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  37. Hei,jeg "liker" veldig mye. Utrolig mye fint du har:)

    Birgit Godø
    Midsund

    SvarSlett
  38. Liker massse og har delt linken din på FB (uten å skrevet delt;)
    Kjempe premie, tror ikke det er problem i det helt tatt å få shoppa bort gavekortet hos deg nei :)

    Klem fra Ingrid <3

    SvarSlett
  39. Deler bloggen nu og enda en gang til i morgen:) Du har en flott butikk:)

    SvarSlett
  40. Delt:) iren nordal, midsund

    SvarSlett
  41. Hei hei!

    Jeg liker kjempemasse! Verdens minste problem vil bli å bruke opp et sånt gavekort :)

    God førjul!

    Klem fra Hanne (hanne.finsand(a)gmail.com)

    SvarSlett
  42. Selvsagt blir man med på dette. Du har kjempe mye fint!!! :) Og har ei prinsesse som drømmer om dukkehus.

    alenaris@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Flott premie. Du har så mye fint i butikken, så dette vil jeg være med på. Har delt på fb.
    Nina Mathisen
    Einerveien 3
    3092 Sundbyfoss

    SvarSlett
  44. Selvfølgelig har jeg delt.
    Mange klemmer fra
    Kirsten Reinertsen
    Kjerrberg Terrasse 7
    4050 Sola

    SvarSlett
  45. Liker og deler ;) En fin og koselig førjulstid ønskes deg fra Hilde J Skaget,Langset,8250 Rognan :)))

    SvarSlett
  46. Delt Fru Rosas Side på min fb-vegg :) Blogg har jeg ikke.

    mvh. Jane Øvertungset
    6456 skåla

    SvarSlett
  47. Liker og deler :)

    MVh Jane øvertungset
    6456 skåla

    SvarSlett
  48. Dette blir jeg gjerne med på! kjempe mye fint som du har på siden din! jeg liker siden din i fra før og nå har jeg delt den videre til mine venner=)
    klem =)

    Ailin Christie
    Nypeveien 10 B
    3032 Drammen

    SvarSlett
  49. Liker :)

    Inger kristin Ovesen, Midsund

    SvarSlett
  50. For en flott premie! Liker på FB :)

    SvarSlett
  51. Hiv mej på i rekka av likera å he selvfølgelig delt sida. Håpe like mange tilhengera finnveien tilbake. Du gjer en fantastisk jobb.

    He forresten fått mykje skryt for julegardinene ej kjøpte me dej ;)

    Stine-Mari Valde

    SvarSlett
  52. Liker på facebook og har delt med venner på facebook.

    Hilsen Heidi Pettersen
    restaurationsveien 2 leil 10
    4085 Hundvåg

    SvarSlett
  53. Deler igjen:-)
    Hilde Sagedal
    Blåveisstien 8
    4700 Vennesla

    SvarSlett
  54. Hei, jeg er ofte innom bloggen din å drømmer...Mye jeg kunne tenkt meg ja siden vi flytter i nytt hus 22 des...Det er akkurat rett før jul det hehehe......

    Stor juleklem fra Aina Jonli vollamarka 3, 7632 Åsenfjord

    SvarSlett
  55. Liker og deler :)

    Mvh
    Mariann Rønning
    Solstien 10
    6521 Frei

    SvarSlett
  56. SIden din liker jeg fra før, og deler den meget gjerne med mine venner;o))
    Klem til deg og dine, og ønsker at jeg også for en gang skyld skal ha litt flaks;o))
    Ann Berit

    SvarSlett
  57. Deler gjerne siden din atter en gang :) Er kjempefornøyd med vareutvalg, pris og service jeg har fått :o) Ønsker deg en riktig fin førjulstid ;-))
    Med vennlig hilsen
    Margrethe Lütcherath
    Bukken Brusevegen 2A
    5538 Haugesund

    SvarSlett
  58. Liker og deler på face :D

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.

    SvarSlett
  59. GOD JUL TIL ALLE !!!!!
    Jeg liker allerede, men deler gjerne.

    Klem Anette Løvvold
    Maurveien 15
    3218 Sandefjord

    SvarSlett
  60. Flott premie...LIKER og deler :-)

    SvarSlett
  61. Hei!

    Eg likar sida di på facebook og har delt på facebook:-)

    SvarSlett
  62. LIker og deler jeg også...

    Gunhild Midtlyng
    7232 Lundamo

    SvarSlett
  63. Jeg liker allerede på FB, har delt der og lagt ut link på bloggen min :-)) Så gavmild du er!

    SvarSlett
  64. Delt.
    Liker har e gjort fra før .
    Har ikke egen blogg , så delingen er gjort på facebook .

    Hilsen
    Hildegunn Lervåg Herstrøm
    Kvam terrasse 16c
    6411 Molde

    SvarSlett
  65. Liker tilhengersiden og delt på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Toftveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  66. Har også delt bloggen din på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Tofveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  67. Har likt facebook profilen leeeenge og deler gjerne link fra bloggen!:)
    Kari Frostad,
    Fonna,
    6393 Tomrefjord.

    SvarSlett
  68. Liker og deler!

    Mvh Eva Ramsvik

    SvarSlett
  69. Har likt siden din lenge:) Deler på facebook.

    Ingen blogg jeg heller...

    Ha en flott adventstid alle sammen! :)

    Hilsen
    Line Johansen
    PB 245
    9991 Båtsfjord

    SvarSlett
  70. Jeg liker og deler :) Har ikkje blogg.¨

    Mvh Odrun Tenfjord 6264 Tennfjord
    tlf 90635920

    SvarSlett
  71. Liker og deler :
    odrun Tenfjord

    SvarSlett
  72. Jeg har også delt nå, og vil gjerne være med i trekningen:)
    Mvh Torill Silset
    6637 Flemma

    SvarSlett
  73. Jeg liker!
    Hilsen Hanne
    hannemarim@yahoo.com

    SvarSlett
  74. En gang til - slik du skrev vi kunne: Liker tilhengersiden og delt på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Toftveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  75. Denne også en gang til slik du skrev vi kunne: Har også delt bloggen din på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Tofveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  76. Jeg LIKER!!!

    Juleklem fra Linda
    (linda_lyngstad@hotmail.com)

    SvarSlett
  77. Jeg både liker og deler siden din på facebook!
    Masse fint i fru Rosa's hjem, så jeg ønsker veldig å vinne.
    Jeg har heller ingen blogg ........
    God førjulstid.
    Hilsen Bjørg Schie
    Bjørnsonsgt.1
    1831 Askim

    SvarSlett
  78. Liker og deler på facebook.
    Ønsker deg all mulig lykke til fremover!
    Du er ei flink og driftig dame;)

    Edny Raknes Reiten

    SvarSlett
  79. Delt:))

    Maj Liz Pettersen
    6475 Midsund

    SvarSlett
  80. Heisan!

    Ja, dette vil jeg gjerne være med på! :)))

    Liker - og deler på FB :)

    Riktig god førjul!

    Mvh. Sandra S. Soltvedt,
    Oterhaugane 14,
    5914 Isdalstø.

    SvarSlett
  81. Enda en gang til - slik du skrev vi kunne: Liker tilhengersiden og delt på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Toftveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  82. Denne også enda en gang til slik du skrev vi kunne: Har også delt bloggen din på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Tofveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  83. "Liker" facebook siden din, og har delt;)
    Elisabeth M Kolstø
    Mor Åsesvei 61
    4019 stavanger

    SvarSlett
  84. WOW,,for en flott premie..gjett om jeg ønsker vinne da:)
    Liker på face,kommenterer og linker..blitt følger også..

    HÅper på vinnerlykke 23.desember

    Bli gjerne me på julekalenderen min..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  85. Har trykket liker på tilhengersiden til Fru Rosa og delt bildet på bloggen min.
    Syns du har en utrolig fin blogg og en flott premie du lodder ut.
    Ha ei fortsatt fin adventstid.

    SvarSlett
  86. Enda en gang til - slik du skrev vi kunne: Liker tilhengersiden og delt på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Toftveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  87. Denne også en gang til slik du skrev vi kunne: Har også delt bloggen din på Facebook :-)

    Elin Hauge Sande
    Tofveien 5 A
    9017 TROMSØ

    SvarSlett
  88. Delt Facebooksiden, og liker så klart :-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  89. Delt bloggen også !!!

    B-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  90. Elin Hauge Sande
    Toftveien 5 A
    9017 TROMSØ

    Delt Facebook og liker

    97792737

    SvarSlett
  91. Elin Hauge Sande
    Tofveien 5 A
    9017 TROMSØ

    Blogg delt.

    97792737

    SvarSlett
  92. Tror det blir siste gang eg deler no, pga ser at de andre ikke deler så mye som meg... Har delt hver dag, men blir litt for mye meg her :-/

    Blogg delt ;-)

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  93. Facebooksiden delt ...

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  94. For en flott premie!! :-) Klart jeg er med :-) Ekstra hyggelig fordi jeg fant bloggen din for første gang. Har lagt meg til som følger.

    Du er også velkommen til å bli med på julekonkurransen min - 24 premier for 24.000,-

    Ha en strålende dag!

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett
  95. Jeg vil gjerne være med. "Liker" på facebook, og har linket fra bloggen min. Klem fra Eli:))

    SvarSlett
  96. Hei Fru Rosa :)
    Jeg deler villig din side på face og blogg :) Tusen takk for herlig service, ikke siste gang jeg handler hos deg :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  97. Flott butikk som jeg er innom mange ganger. Bare synd dere er så langt unna.
    Er selvfølgelig med.
    Barbro-Yvonne Ytterstad
    Einerveien 14
    8517 Narvik

    SvarSlett
  98. Liker, delt og linka til min blogg:)

    SvarSlett
  99. :9) Har likt på fb og linket på blogg og krysser alle handebasser og tosselosser for vinnerlykke :) For en finfin premie!!Må bare si takk for spenningen :)

    SvarSlett
  100. Liker og delt :)

    Flott konkurranse...

    Mvh Ingvild Bøe
    5282 Lonevåg

    SvarSlett
  101. Hei! For en flott Giveaway!
    Jeg blir gjerne med! Legger meg som følger også, jeg;o)

    Ha en fin lørdag!
    Hilsen

    Helene Orskaug
    Langeduken 19
    3137 SKIEN

    SvarSlett
  102. Så flott premie!! Jeg er så klart med, liker på FB og linker fra bloggen min. Ha en strålende søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  103. Mye fint her inne. Deltar, og har delt:) Mh
    Iris Kristensen
    Ringvn 17
    8340 Stamsund

    SvarSlett
  104. Delt og liker:)) iris.kristensen@lofotkraft.net

    SvarSlett
  105. Fantastisk gave!!!!
    Må jo være en drøm å oppleve, å vinne et gavekort på 1500,-!!! Nesten ikke til å holde ut...hehe
    Jeg her delt på FB, og liker selvfølgelig. Er og følger her.
    Ha en fin førjulstid.
    Klemz

    SvarSlett
  106. Liker!!! :)

    Goood juuul!!!

    Julehilsen fra
    Trine Fritsvold
    Rundvegen 16f, 2312 Ottestad

    SvarSlett
  107. Masse flott ;) Deltar gjerne og deler på min facebookside ;)

    Lisbet Grøthe
    Oppenåsen 21
    3518 Hønefoss

    SvarSlett
  108. Marita Romfo
    Nedre Prinsdalsvei 115 d
    1263 Oslo

    SvarSlett
  109. Liker og deler
    Flott butikk
    Ønsker deg og dine god jul
    Tone Øye
    ton-oe@online.no

    SvarSlett
  110. delt før...deler igjen :-) marianne storvik .... ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Liker og deler. Flott julegave og fin blogg.

    Borgny Brørvik
    Kvernhusveien 8
    5164 Laksevåg

    SvarSlett
  112. Oi!!! Så spennende!!
    Har "likt" dere lenge på facebook, og nå deler jeg link videre atter en gang!
    Ha en god jul, og krysser fingrene for trekningen!

    Mvh. Hege Myhre
    Kveldrovn. 34b
    9407 HARSTAD

    SvarSlett
  113. Jeg "liker" & har delt på FB :)
    Måtte lykken stå meg bi... God jul!
    Mvh
    Renate Sarassen
    Kortneset 6A
    8006 BODØ

    SvarSlett
  114. Liker & deler :) God jul!
    Mvh
    Renate Sarassen
    Kortneset 6A
    8006 BODØ

    SvarSlett
  115. Liker og deler! :)

    Rita Helgeland
    Bregnevegen 1
    4100 Jørpeland

    SvarSlett
  116. Hei,


    Jeg Googlet englepute fordi at jeg skulle kjøpe en pute til en jente som ønsker seg det til Jul. Så kom jeg til din side. Jeg trykket liker jeg med en gang for syntes du har så mye fint, kjøpte den engleputen av deg og kommer til å kjøpe mere etterhvert. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen hos deg. Mona Helen Eivindsen, Furuliveien 19, 4810 Eydehavn GOD JUL <3

    Hilsen Mona Helen

    SvarSlett
  117. Delt på fb, og liker, liker, liker ;)

    Ønsker deg og dine ei riktig fin julehelg, fru Rosa :)

    Klem, Margreet Donkelaar, 6475 Midsund.

    SvarSlett
  118. Hei. Jeg både liker og har delt:))
    Ha ei fin førjulstid:-)
    Torbjørg Vågsæter
    Emdal
    6200 Stranda

    SvarSlett
  119. Delt på facebook igjen ;) Liker masse;)

    Lisbet Grøthe
    Oppenåsen 21
    3518 Hønefoss

    SvarSlett
  120. Har delt facebook siden din igjen:))

    SvarSlett
  121. Vil gjerne vinne ;) Delt igjen

    Lisbet Grøthe
    Oppenåsen 21
    3518 Hønefoss

    SvarSlett
  122. klart jeg deler.storkoser meg når jeg kikker,drømmer å handler med deg:-) ha en fantastisk jul:-)

    SvarSlett
  123. liker og delt link:-)

    Tone Merethe Kjernsbekk
    damveien 8b
    1816 skiptvet

    SvarSlett
  124. Lisbeth Storsten
    Løvaasveien 2
    7072 HEIMDAL

    SvarSlett
  125. Solvieg Iversen
    Veitvetstubben 1c
    0596 Oslo

    SvarSlett
  126. så gøy:)
    camilla eggen
    nistilvegen 36
    2410 hernes

    SvarSlett
  127. Liker og deler :)
    Turid-Iren Drønnesund,
    Sollivegen 101c,
    6414 Molde

    SvarSlett
  128. Liker har jeg gjort lenge :) har delt på bloggen min.

    Elin Berg Brede
    Skolegata 3
    8300 Svolvær

    SvarSlett
  129. liker MASSE <3
    Siv Christin Berg Sæthre
    størjen
    2100 SKARNES

    Krysser fingrene for at jeg vinner så mamma kan få det fine serviset av meg :-D

    SvarSlett
  130. Liker og delt!!
    Med ønske om en riktig god jul til deg og dine,


    Lise Bjørkeng
    Åkerløkkveien 5
    7232 Lundamo

    SvarSlett
  131. Vil gjerne være med Fru Rosa :)
    Deler bloggen :)

    A. Aamås
    Storegjerde 60
    6010 ÅLESUND

    SvarSlett
  132. Hei :-)

    ★♥ Liker og deler den flotte bloggen med venner. Vil gjerne få være med i trekningen av den store premien. ★♥ Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!!★♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  133. Anne-Lise Fjellanger
    Klokker gt 2
    1794 Sponvika :) :)

    SvarSlett
  134. Hørtes spennende ut, Har ingen blogg så kan ikke dele. Men liker

    Lena Svendsen
    Hestøysundet
    8135 Sørarnøy

    God jul

    SvarSlett
  135. Prøver lykken en gang til ;)

    God Jul


    lisbet grøthe
    oppenåsen 21
    3518 høenfoss

    SvarSlett
  136. Jeg vil også være med ;) liker på facebook. hilsen Gudlaug Rødstøl 6260 Skodje

    SvarSlett
  137. Hmm har nå delt før og skrevet kommentar,men finner ikke det gamle innlegget mitt,så da har jeg delt igjen, og skriver nå :)
    Ønsker deg ei kjempeflott julefeiring.
    Hilsen
    Merete Nørgaard, Kornellvn 32, 5535 Haugesund
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  138. Så fin blogg:)
    Liker, og legger ut link på Face.
    God jul til deg og dine.

    Liss Waldenstrøm
    Hellinga 2,
    3075 Berger

    SvarSlett
  139. Koselig blogg, og koselig side.. Me like a lot!

    Tone Engeseth
    Remeråsa 4
    6030 LANGEVÅG

    SvarSlett
  140. Liker i massevis!!!
    God jul,
    Hilsen Cesilie Trulssen
    Batteriveien 44c
    1769 Halden

    SvarSlett
  141. Liker veldig!!!
    God jul,
    Hilsen Cesilie Trulssen
    Batteriveien 44c
    1769 Halden

    SvarSlett
  142. Oj - så flott!! Deler på facebook:)

    Arnhild Hestholm
    6060 Hareid

    SvarSlett
  143. Utrolig fin blogg og butikk

    Trude Hagen
    Kilehagen 73
    1430 Ås

    SvarSlett
  144. Birgit Godø, Midsund23. desember 2011 kl. 01:35

    Hei! Jeg liker og deler så gjerne:) God Jul til deg og dine;)

    SvarSlett
  145. Liker :)
    Lill-merete evensen
    Røysliveien 124
    2380 brumunddal

    SvarSlett
  146. LIKER DERE!LINA P LINAP3@YAHOO.COM

    SvarSlett
  147. Heja d va jo litt av en premie da :) Liker din facebook side å deler jerne denne linken t bloggen din... har ingen blogg sjøl da....

    Bente Løkås
    Nordhagen
    7232 Lundamo

    SvarSlett
  148. Hei igjen snuppa:)

    Nå har jeg delt masse i des :) tvi tvi

    SvarSlett
  149. er gjerne med! er så mye fint man kunne brukt gavekortet på:)

    SvarSlett
  150. delt! Har ikke blogg.... lena drolsum
    lenadrolsum@yahoo.com

    SvarSlett
  151. Delt :) God jul!
    Tone Opstad, Midsund

    SvarSlett
  152. Liker og deler :)
    Lise Lange
    Nedre Flatåsveg 122
    7099 Flatåsen

    SvarSlett
  153. Er kanskje litt sent ute men, tar sjansen. Er så glad for at du og din lille butikk finnes og er så fornøyd med alle pakkene jeg har mottatt fra deg. Selvfølgelig har jeg delt :-) Ønsker deg og dine en kjempe god jul og ett godt nytt år.
    Hilsen Mona Velten
    Sildstengveien 10

    8050 Tverlandet

    SvarSlett
  154. Kjempefin blogg, og jeg håper så klart å vinne!!! Og jeg "liker"

    God jul fra
    Bjørg Schie
    Bjørnsonsgt. 1
    1831 Askim

    SvarSlett
  155. Liker! Gabrielsjur@yahoo.com

    SvarSlett
  156. Har likt lenge :O masvends@sfjbb.net

    SvarSlett
  157. Da liker jeg siden din på facebook og har delt sidne din på facebook =) sidne jeg ikke har blogg er det der jeg får delt ;)

    Monica Stangeland
    Bersagelveien 342
    4311 Hommersåk

    GOD JUL TIL DEG Å ALLE ANDRE =) =)

    SvarSlett
  158. Liker bloggen og nettbutikken din.

    DEler på Facebook, dette hadde vært en perfekt gave te meg sjøl på bursdagen min i morgen ;-)

    HIlsen TRude ELin Thorbjørnsen, NAUthaug 16, 5518 haugesund

    SvarSlett
  159. Har ikke blogg men liker veldig siden:))
    God jul:)
    Renate Mjelde
    Vevle N
    5281 Valestrandsfossen

    SvarSlett
  160. Selvfølgelig deler jeg - elsker siden din!
    Har endelig kommet meg på fjeller og inntatt svigermors sofa på Eide.
    Ønsker deg riktig god jul!

    Deler på blogg og på Facebook.

    Klem fra Stine

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)