lørdag 31. desember 2011

Året som gikk 2011

Året 2011 er på sin siste dag 
og om bare noen timer skal vi feire det NYE året som kommer og det gamle året som er over :)
Håper 2012 vil komme med mange GODE minner og opplevelser for alle
Året 2011 har vært innholdsrikt, men for min del så håper jeg at året 2012
 vil komme med flere POSITIVE hendelser enn hva 2011 har gjort :)
Under kommer bilder som jeg har lagt ut på bloggen i året som har gått.
Jula for akkurat 1 år siden så bestemte vi oss for å BYGGE hus i Midsund :)
Vurderte sterkt å flytte, men tilfeldighetene ble at vi landet på Midsund.
Og mye har skjedd i månedene som har gått :)

JANUAR 2011
Var jeg som vanlig på Gave og interiørmessen på Lillestrøm :)



FEBRUAR 2011
Kom hustegningene våre :)
og vi var godt igang med planlegging av nytt hus :)



Utsikt fra tomten februar 2011


MARS 2011
Kom snøen og vinteren var lang. Bildet er fra utsikten fra HUSET vi bor i nå :)


I mars 2011 var det også ryddig på rommet til tvillingene :)


APRIL 
Det STORE som skjer hver VÅR er Brukt og Antikk markedet i Vikingskipet på HAMAR.
Vi har brukt å være der og det har blitt en fast tradisjon nå på 7 året :)
Mye spennende å finne :)




MAI 2011
I mai fikk jeg utvalg av TAPET inn på butikken :)
Denne under her har jeg inne på lager og FIKK inn mange forskjellige
TAPETBØKER :) Pip, White & Black, Wallpower mm.


JUNI 2011
Hadde et lite jubileum på bloggen
Over 100 000 hadde vært innom 
på ett år :)






JULI 2011

Hadde Fru Rosas Landhandel en stand på Midsund Festivalen :)
Og fikk god hjelp av Ragnhild :) Hadde ikke klart dette uten så god hjelp :)




Et av sommerens favoritt kjøp :)
En sinkboks som jeg bruker til å samle alle plastposer :)


Juli var også den måneden jeg PLUTSELIG kunne lese litt om FRu Rosas Landhandel i 
Interiørbladet Lev Landlig :) En kjekk overraskelse :)


AUGUST 2011
Messe på Lillestrøm




Og alltid MYE fint å finne :)


SEPTEMBER 2011
Reiste på flere messer og fikk hilse på flere NYE og gamle leverandører :)



MEN som vanlig så dukket UFLAKSEN OPP og jeg fikk DATAKRÆSJ...der ALT ble ødelagt!!!!!
Hardisken kunne ikke reddes :(
Og ALLE BILDENE var tapt...
ALLE bildene som jeg hadde tatt av familien på over ett år...
Hadde vi glemt å ta back up på.....
Og NETTBUTIKKEN......
MANGE timer med arbeid måtte til for å få den opp og lastet over på ny pc....




OKTOBER
Endelig...etter UKER med forsinkelser...så ble det sprenging og graving på tomta...
Endelig I GANG!!!



Kjøkkenet fikk vi tegningene på i oktober også :) 
Hvitt kjøkken fra Monter :)
Greit å være ferdig med det :)






NOVEMBER....

Facebook siden min ble steng....
Var så uforsiktig å la en konkurranse på veggen....og VIPS...
så ble facebook siden min stengt!! 
Over 9000 tilhengere var borte og jeg måtte begynne på nytt...








Å miste siden med sååå mange tilhengere.....og SÅÅÅ mye jobb for å få til denne siden føltes så urettferdig...
Og rett før jul.....litt kjedelig at det skulle skje akkurat da....MEN det værste var å stå på bar bakke igjen....


Desember 2011

Det begynte veldig bra :)
Facebook siden kom akkurat EN måned etter stenging....så kom den tilbake :)
Og alle var såååå glade og gledet seg til jul :)
Men så skulle vi få et ganske så irriterende damebesøk....





Ganske frustrerendes.....sa jeg til VG sin journalist etter at DAGMAR kom innom oss på besøk :)





To bilder ble tatt....på det ene bildet gliser vi begge to.....lite passende fremfor pinneved huset vårt :)
På det andre bildet ser vi helt tragiskomisk ut, men passet bedre å se altfor trist ut...enn lattermild :)

MEN det er HELDIGVIS mye å se frem til ved det nye året :)
Allerede 2 januar begynner arbeidet med huset
og Hedalm har forsikret oss om at de skal prioritere oss så vi ikke blir så forsinket med huset :)


HAR mye å se frem til og GLEDER meg over alt vi kommer til å oppleve i 2012.
Måtte det mest være positive opplevelser :))


Ønsker alle sammen
et 
Riktig 
Godt Nytt år
til alle mine lesere, venner 
og familie 











4 kommentarer:

  1. Hei Ann Elin!

    Tenkte på dykk etter eg såg VG oppslaget, veldig trasigt.... Veit alt om kor utolmodig ein er i denne byggeperioden. Men når huset er ferdig og de har flytta inn er alle problema gløymt. Vert jo eit fantastisk hus, herlig kjøkken!
    Ynskjer dykk eit strålande 2012 år! kven veit? kanskje vi sjåast!

    Klem Katrin

    SvarSlett
  2. Kjære Ann Elin.
    Maks uflaks, kan ikke beskrives hvordan dere må ha det.
    Mitt år, 2011, har vært helsemessig forferdelig. Men, ang. venner på facebook, helt fantastisk.
    Håper at 2012 blir et mye bedre år for oss begge. Glad i deg, min venn.
    GODT NYTT ÅR ØNSKES DERE ALLE.
    Klem fra Kirsten R.

    SvarSlett
  3. Kan ikke annet enn å si at jeg fikk så utrolig vondt hva som skjedde med det nye huset deres, å håper virkelig at alt går deres vei dette året her. Sender dere masse varme tanker om det nye året.

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så ille dette var,håper dere kommer raskt i rute igjen,og at stormen har løyet.

    Godt nytt år til dere alle!!

    Klem Linda

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)