fredag 23. desember 2011

Vinneren!!!!!!

DA er Vinneren trukket ut :)
Ikke så mange som var med i konkurransen, så det var ikke
så vanskelig å utføre trekningen heller :)
Den heldige får velge ut varer fra butikken Fru Rosas Landhandel
til en verdi av 1500,-




Og den heldige er :


Elin Hauge Sande :)

Gratulerer !!!!!!


Send meg en mail til post@frurosaslandhandel.no 
og du kan bare begynne å velge ut varer for 1500,- når du vil :)




GOD JUL til ALLE som følger 
Fru Rosas Landhandel både på bloggen
og på facebook. 
Håper ALLE får en fin jul


ps......denne klokka har jeg bestillt inn :)
Har planer om å ha en på kontoret :)
Kommer for salg i nettbutikken iløpet av våren 2012 :)


klem fra
Ann Elin


7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren, og god jul til dere alle :)
    Hilsen Liss Waldenstrøm.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til den HELDIGE vinneren;)
    Og GOD JUL til deg og dine ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklemmer Karianne

    Ps. Gratulerer til den heldige vinneren!

    SvarSlett
  4. MILDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble helt sjokka :-D

    1000 - tusen takk :-)

    Kom noen mer høye uttrykk her - sønnen min som har vært bud t.o.m i kveld skulle til sovne: "Ka det va?"

    Æ må nesten sove på dette her... Phu !!!

    Har hatt en tøff høst, så dette varmer :-)

    <3 Takk, men jammen har eg fått øyan opp for bloggen også altså :-)

    SvarSlett
  5. Gratulere til heldig vinner:)

    God jul til alle dere:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til den heldige vinneren :-) En fantastisk gave !:-) fortsatt riktig god jul fra meg!

    SvarSlett
  7. Oiiiii, denne har gått meg hus fobi! Gratulerer så mye til vinneren;) Flott julegave altså;)

    Digger klokken!! Vet du størrelse og pris på den?

    Ønsker deg og dine fortsatt fine juledager♥
    JULEKLEM

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)