mandag 19. desember 2011

Litt vår og sommer stemning fra green gate :)

Her er noen fine bilder fra
Green Gate som er og blir min store favoritt :)



Og årets nye katalog kom med veldig MYE NYTT :)




Får litt problem med å bestemme meg med hva jeg skal bestille :)


Så jeg tar gladelig imot hjelp om noen ser noe de kunne tenke seg og bestille ::)




Jeg trodde Naomi plum gikk ut men ble lettet over at de fortsatt er her :) Sammen med en ny serie med lilla mønster :)




Men ikke lett å bestemme seg for en favoritt når det kommer så mye forskjellig :)
Likte denne serien under her også :) 


Endel har gått ut i år....


Men forandring fryder :)


Ser du noe du liker og vil forhåndsbestille så gi meg bare beskjed så legger jeg inn en ordre nå snart :)



Såå mye fint i den nye Green gate katalogen, de skuffer aldri :)
Har allerede begynt å glede meg til alt dette kommer inn til 



Holder åpent imorgen fra 12 til 16. 
Velkommen innom :)
20% på alle julevarer....Nisser fra Maileg, julepynt, juleduker...
30% på Pip studio serviset som jeg har inne. Begynner å bli lite deler igjen som jeg har inne på lager, så derfor kjører jeg 30% på alt fra Pip  imorgen :)
Har store krus i Ribbon Rose, gavepakninger, kakefat med stett, en rosa tekanne, mugger, små kaffekrus, noen melkekrus, og cappucinokopp med tefat ( tror det er khaki og rosa igjen )
Men ikke mye igjen på lager, så benytt deg av rabatten om det er noe du har lyst på :)
Håper Pip studio kommer med noen fine nyheter til messen :)


Har også åpent på torsdag fra 15 til 20. 
Velkommen innom :)

4 kommentarer:

  1. oooooh, ich liebe alle teile!!! und ich freue mich schon sehr, wenn sie mein haus zieren!!! liebe grüße aus deutschland von angie

    SvarSlett
  2. Masse fint i den nye katalogen ja;)
    Jeg selv har bestemt meg for og samle på det røde ♥ Like fint til jul som med jordbær i på sommeren;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Takk for titten! Det er mye flott i vente ser jeg, og jeg vet akkurat hva jeg skal sette klørne i! ;-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)