onsdag 5. desember 2012

Har du lyst har du lov ;) bli med da vel :)


Har lyst å gi bort dette skrivebordet til en heldig person !
verdi 2400,-

Har du lyst på det?





Da er det bare å gå inn på facebooksiden til 
Fru Rosa`s Landhandel....Gå inn her...
og trykk LIKER på siden
og trykk Liker på minst 10 bilder...
og del 5 bilder


Når du har gjort det!!
Skriver du navn og epost adresse inn i bloggen i dette innlegget her. 
Ikke vits i å skrive på facebook. Kun de som skriver navn 
og epostadresse i dette innlegget her 
blir med i trekningen...







Tar trekningen på lille julaften og
sender det så fort hverdagen kommer !!
Lille julaften er på en søndag...
så da blir det å sende skrivebordet i romjulen :)


Vil du bli med?


klem 

fra


Fru Rosa

alias

~ Ann Elin ~






79 kommentarer:

  1. Hei =)

    Har likt og delt ;) Har likt og delt før og eg ;))

    Ha ei flott førjul, og håpar du trekker meg ;)))

    Mvh. Elin Ottem Wold

    SvarSlett
  2. Da er det gjort :))

    Berit Hansen, beha2@online.no

    SvarSlett
  3. Så klart vil jeg bli med å deler og liker i vei jeg nå :)
    Anne Skog
    mail : aksnes@mimer.no

    SvarSlett
  4. Da e ej også med :) Flott premie, den skrivepulten hadde tatt sej bra ut hos mej ;) God jul til dej!:D
    mail: ceciliethor@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Delt og likt :)
    Tone Opstad, utone@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Har likt lenge da, og delt mange bilder. Selvfølgelig gjorde jeg det igjen, og tipper at jeg klikka liker på mer enn 10 bilder. Er jo sååå mye fint her :)

    God førjulstid.

    Hilsen
    Liss Waldenstrøm
    lissangel@live.no

    SvarSlett
  7. Nydelig skrivebord,så jeg hiver meg med...Håper på vinnerlykke for en gangs skyld ;-)Mvh Gro Kiil E-post:gro2109@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Da har jeg trykt liker på 10, og delt 5.<3
    For en generøs gave, Ann Elin.

    Klem fra Kirsten

    kirstenogsvein@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Fy søren du er bra snill som lodder ut en sååå fin gave, Ann Elin!
    Da har jeg trykt LIKER på en haug med bilder, og delt 5 :-)
    *krysser fingre og tææær*

    Klem Janne S.M

    jannesm86@gmail.com

    God jul til deg og dine :-)

    SvarSlett
  10. Hei-hei
    Eg har også likt og delt bilder, så ønsker å vere med i trekningen ;)
    Med ønsker om ei god jul :)

    Mvh Irmelin T Olsen
    irmeltve@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Likt og delt, slik som oppskriften sier! ;) Kanskje jeg har vinnerlykke idag......

    Mvh Lena Jovik
    lejovik@vktv.no

    SvarSlett
  12. Hei :) Har likt og delt, så nå krysser jeg fingrer og tær ;) ha ei fin Jul.
    Mvh. Marian Moldekleiv
    marian-mold@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei
    Har likt og delt nå og mangen ganger tidligere ;) Hadde passet perrfekt på hobbyrommet mitt ;)
    Hilsen Ellen
    Ellen.malmin@gmail.com

    SvarSlett
  14. Heisann, har delt og likt masse hele tiden jeg , men deler gjerne igjenn så flere finner frem til siden din:)

    Hege k

    hegekvalo@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Likt 10 delt 5. Blir super glad om i vinn :) Klem marthe

    marthe.lervik80@gmail.com

    SvarSlett
  16. Nydelig skrivebord. Prøver lykken så har delt og likt :)
    Julehilsen Wenche Sirås
    wenche_siraas@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Likt og delt bilder på facebooksiden til Marianne's lille rom.
    Har også en give away på bloggen min - hvis du vil delta....
    Ønsker deg en fin ettermiddag.

    Marianne Nymoen
    mariannenymoen@yahoo.com

    SvarSlett
  18. Jeg sender linken din stadig til mine venner og tipser om alt det fine du har. Jeg vil gjerne vinne dette for å gi det til tanteungen min som heter Tatjana. Hun ønsker seg nytt skrivebord/sminkebord, og dette er midt i blinken for ei ung jente på 13 år.Krysser fingre og tær. Ha en flott førjulstid videre! Vennlig hilsen Venche
    vencheg@online.no

    SvarSlett
  19. Jeg har likt og delt :) Kjempe flott premie som hadde passet perfekt inn hos meg :)

    Madeleine Wik
    madde-wik@hotmail.com


    SvarSlett
  20. Har likt og delt. Og tusen takk for det flotte nøkkelskapet som kom i dag! Og på toppen av det hele takk for de fine julehjertene og serviettene du hadde lagt ved. Helt max! God jul ;)

    SvarSlett
  21. For et nydelig skrivebord, jeg er med snille du:))
    God Jul:))

    Hilsen fra Bodil
    bodilmyrseth@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Det er det Nydligste skrivebordet eg noen gang har sett :)

    Har Likt & Delt som forklart.

    Ønsker dere en riktig God Jul :)

    Mvh Veronica Holmøyvik
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Har Ltkt og Delt :-)
    Myyye fint her:-)

    Hilsen Camilla Beinset
    camilla.gronseth@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Nydelig skrivebord. Har fulgt konkurransereglene - likt og delt.

    Mvh
    Siv Tone Slettbakk
    siv.tone.slettbakk@gmail.com

    SvarSlett
  25. likt å delt. Masse fint. Ongan leika se masse med sa små dukkehus boksan i kjøpte i fjor...

    Alriise@online.no
    Anne Lone Riise

    SvarSlett
  26. Har no likt og delt :) utrolig mye fint her og et vakkert skrivebord <3
    Mvh. Lene
    leguhegg@gmail.com

    SvarSlett
  27. Bære lekker!!! :-) håpe i vinnj selvfølgelig ;-)

    SvarSlett
  28. klart jeg liker å deler :D

    nlauritz@online.no

    SvarSlett
  29. klart eg like å dele :D

    nlauritz@online.no
    nina lauritzen :D

    SvarSlett
  30. Alexandra Olivia Kirkeland
    alexandra-olivia@hotmail.com

    i måtte bare bli mæ :DD i he lyst på den ;)

    SvarSlett
  31. Alexandra Olivia Kirkeland
    alexandra-olivia@hotmail.com

    i måtte bare bli mæ :DD i he løst på den ;)

    SvarSlett
  32. Jeg slenger meg med =) Har likt og delt bilder. Du har så mye fint, Ann Elin! Og hvilken energi du har og sprer rundt deg. Håper du får tid til å kose deg både før og i jula. Jeg ønsker deg en riktig God Jul og Godt Nyttår. Takk for god service med bestillinger og forsendelser!
    Julehilsen fra Marit.

    marire@online.no

    SvarSlett
  33. Heihei :)

    Fy søren for et nydelig skrivebord!! Er du virkelig sikker på at du vil gi bort dette?? Da kan du hvertfall regne med meg, for jeg kan godt ta dette bordet inn i varmen!! hehe :) Håper du får en super jul!

    Mvh
    Karoline Amundsen
    amundsen-karoline@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Likt og delt. Kjempefint skrivebord, og mykje fint i butikken og bloggen.
    Mvh Mari
    mnhenden@gmail.com

    SvarSlett
  35. Likt og delt! Nydelig skrivebord og mykje fint både i butikken og bloggen.
    mnhenden@gmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg også slenger meg på dette. Likt og delt.
    Nydelig skrivepult.<3

    kirstenogsvein@hotmail.com

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  37. Har likt og delt, det er godt nok en flot skrivebord.

    Navn: Sara Hamad
    Email: Sara_4200@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Har likt og delt. Det er godt nok en flot skrivebord.
    Navn: Sara Hamad
    Email: sara_4200@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Har veldig lyst på :)

    God Jul:)

    Jorunn Haugen.
    jorunn.haugen66_@_gmail.com (ta bort understrekene,ønsker ikke spamming )

    SvarSlett
  40. Så klart jeg gjerne vil ha dette:-)Liker og deler:-)God Jul til deg og dine i flunkende nytt hus!
    mette_kroken@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Likt og delt! Du har så fantastisk mye fint i butikken. Det skrivebordet hadde passet perfekt i gangen min. Riktig god jul til deg og dine.

    monagrorud@gmail.com

    SvarSlett
  42. likt bilder og delt bilder :D Likt butikken har jge gjort for lenge siden ;)

    Mvh, Iren Bjørkedal
    irenb76@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Liker og deler :-)
    Da er det bare og ønske og ønske at jeg er heldig
    Ønsker dere en riktig god jul og ett godt nyttår
    Huset og stabburet er nydelig

    klæm fra nord

    SvarSlett
  44. Åhhh ønsker meg så inderlig <3 nydelig:)
    Flott nettbutikk og blogg:)

    Klæm fra Ann Therese Haugen-Schiefloe, Bjugn

    SvarSlett
  45. Åhhh ønsker meg veldig:))

    Flott nettbutikk og blogg! Kjenner meg veldig igjen i stil og sånn ellers;)

    Klæm fra Ann Therese Haugen-Schiefloe, Bjugn

    SvarSlett
  46. Likt og delt :)
    lena tornes
    lenatornes@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Har likt, men får ikke delt fra tlf:( pc er kaputt :(

    SvarSlett
  48. Hei :))
    Klart jeg vil være med!
    Hadde passet supert i mitt "nye" hus fra 1928 :)
    God jul fra kate.
    kate@haugnett.no

    SvarSlett
  49. Heia
    Jeg har likt mange av bildene for lengst, og jeg har og delt.
    Et sånt bord har stått på ønskelisten min i et par år nå. Jeg har trålt brukt og antikvitetsbutikker og ønsker meg så masse !!!
    Så dette blir utrolig spennende. Har den helt perfekte plassen for dette bordet.
    Tusen takk for at du deler ut en så flott gave til en heldig vinner.
    Ha en flott førjulshelg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  50. Marita Myrvold Nonaas22. desember 2012 kl. 12:42

    Likt & delt <3 Tror nesten jeg må ha den ene lampen som jeg delte... ;)
    sal_37_11@hotmail.com

    SvarSlett
  51. da har jeg fått likt og delt :)

    elisabeth østtorp
    elia_sil85@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Nydelig bord. Hilsen Ann Kristin
    akgander@online.no

    SvarSlett
  53. D va et rådint skrivebord :D hadde passa PERFEKT heime hos me :) klem fra Sara
    Sara.ch.nyberg@live.no

    SvarSlett
  54. Likt og delt. Utrolig flott skrivebord.
    God jul
    Mvh Rakel
    rakelha@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Likt og delt. Utrolig flott skrivebord.
    God jul!
    Mvh Rakel
    rakelha@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Likt og delt.
    God jul
    rakelha@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Hei
    Prøver å legge inn igjen, forrige kommentar kom ikke inn.
    Et sånt skrivebord har jeg ønsket meg i et par år. Har trålet bruktbutikker/antikvitetsbutikker om forhåpentligvis å finne et.
    Jeg har den perfekte plass til dette. Og i tillegg er det jo den perfekte fargen hjemme hos meg.
    Jeg har likt bildene for en stund siden, jeg har og delt. Jeg har gått hele desember og tenkt på dette flotte skrivebordet :)
    Så dette blir en spennende trekning !!!
    Ha en flott førjulshelg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  58. Så fint!! :) Eg dele og håpar at eg vinn!! Ha ei super jul! :))
    Nina

    SvarSlett
  59. Likt og delt! Var innom butikken din torsdag, og la merke til blant annet dette skrivebordet med en gang. Veldig fint. Håper veldig at jeg blir den heldige :)
    Mvh Hildegunn Årskog, Midsund
    hildegunn@centimdia.no
    93421735

    SvarSlett
  60. Et flott skrivebord!

    Mvh
    Sølvi Hofstad

    solvi.hofstad@gmail.com

    SvarSlett
  61. Et riktig flott skrivebord!

    Mvh
    Sølvi Hofstad

    solvi.hofstad@gmail.com

    SvarSlett
  62. Et riktig staselig skrivebord!

    Mvh
    Sølvi Hofstad

    solvi.hofstad@gmail.com

    SvarSlett
  63. Hei
    Det er et nydelig skrivebord! Deler og liker mer enn gjerne og krysser fingrene. Ønsker deg en riktig god jul og et fantastisk 2013.
    Med vennlig hilsen Camilla
    sole.camilla@gmail.com

    SvarSlett
  64. Hei. Har både delt og likt. Du har mange flotte ting i butikken din! Jeg er frelst!
    God jul:)
    Hilsen Camilla
    sole.camilla@gmail. com

    SvarSlett
  65. Ønsker deg og dine en
    riktig god jul:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  66. Heisan!

    Liker og deler, og blir gjerne med!

    Nydelig skrivebord... :)

    Ha en fortsatt flott jul!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  67. Hei :) Nå har jeg likt og delt mye fint. Mvh Mette Kvernmoen mekve@online.no

    SvarSlett
  68. Nydelig:)
    Ønsker deg fortsatt God jul og godt nytt år.

    Hilsen cenita stubberud

    Cenita.stubberud@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Ufattelig mye å like - så jeg delte i vei <3 Har hatt stor glede av mine ting fra Fru Rosa :-)

    <3 lig hilsen Elin med mail adresse: plosella_38@live.com

    SvarSlett
  70. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  71. Da har jeg likt og delt i vei, håper veldig på å vinne:) Fortsatt god jul;)

    Mvh Monica Narmo
    narmo4@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Har likt og delt, og nå har jeg også skrevet en linje her i håp om et skrivebord som faktisk kan få plass i det lille huset vårt. 8-)

    Fortsatt Gledelig Jul til deg og dine kjære, og alt godt i året som kommer.

    Julehilsen fra mayliss.harseth@gmail.com

    SvarSlett
  73. Mye flott !!!
    Har likt og delt denne siden med venner.
    Ønsker dere ett flott nytt år :)

    madam-mim3@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Veldig nydelig skrivebord

    SvarSlett
  75. Fortsatt god jul, fru rosa :)

    Hilsen, Margreet.

    margreet@live.no

    SvarSlett
  76. Delt og likt på FB
    ranalve@gmail.com


    Godt nytt år i nyhuset, alle gode ønsker til deg og dine :-D
    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  77. Likt og delt, var ikke vanskelig det!
    bjorgkarlstad@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)