onsdag 20. juli 2011

Butikkbilder igjen.....etter litt ommøblering



Da har jeg omsider fått snudd opp ned på BUTIKKEN og faktisk fått det litt mer romslig om det kan sies om norges minste butikk :) Men det er vel ikke størrelsen det kommer an på? Mye fint å finne i hyllene :)




Stålampa med fattigmannskjerm er nedsatt til 1999,- fra 2990kr men kan ikke sendes og er bare nedsatt i butikken på Midsund. Imorgen har jeg Pip studio og alle gardiner til 30% nedsatt pris. Men kun i butikken på midsund. Åpent fra kl 15 til kl 19.


Mange fine rammer å velge imellom i forskjellige prisklasser.....

Denne runde pappesken inneholder 3 mindre pappesker som er stablet inni og koster bare 365,- for settet. Denne er lagt inn på nettbutikken og ligger under varegruppen "nyheter"


Slike hyller med knekter har jeg også på lager i to forskjellige størrelser. Denne er 70cm og koster 398,-


Fin tavlehylle med tre rom og knagger. Har bare èn igjen av tavlehyllen og den rustfargede lysestaken.


Butikken er snudd om og fått mer plass :)


Mye fint fra Mathilde M :)



Har bare èn igjen av denne parfymen som er veldig god!! Pris 399,- Har den også som roll-on parfyme i en liten flaske til 123,- Perfekt å ha i vesken eller i lomma :)


Syns det ble litt bedre i butikken etter å ha snudd litt om på hyllene :)
Maileg Kaninene har også fått litt bedre plass :) Snart må jeg tenke på å legge inn en bestilling av julevarer av Maileg som adventskalendere o.l :)


Har noen få igjen av denne lysekronen for bare 779,-
Kjolen er nedsatt med 30% og koster nå 194,-


Fine bokstøtteklokker til 599,-



Fikk inn denne lampefoten nå rett før helgen men har ikke fått lagt den inn på nettbutikken. Prisen på den er 378,- og lampeskjermen koster 249,-


Brevholderen er nedsatt til 299,-




De runde boksene koster bare 365,- for settet. Den hvite teboksen under her med sort skrift koster 125,-


Søte små englebokser kr 29,- pr stk




Sånn....bare bilder fra butikken og lite tekst, men jeg får bli bedre på det neste gang :)

Velkommen innom Fru Rosas Landhandel imorgen fra kl 15 til 19, torsdagskveld. Skal du ha nye gardiner så er de nedsatt med 30% men bare imorgen, torsdag og ikke på nettbutikken. Det gjelder også serviset Pip studio. Kun nedsatt med 30 % imorgen :) Så kom innom om det er noe du har lyst på :))


*klem fra meg*

1 kommentar:

  1. kjempefine ting, ønske jeg skulle bodd mye nermere.
    mvh Tone

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)