mandag 8. juli 2013

Mye nytt i butikken og litt ommøblering!



Har ommøblert litt i butikken og fått inn nye møbler. 
Fikk plutselig på få dager solgt flere skap og møbler og benyttet da
anledningen og kjøpe inn nye møbler til butikken.
Til og med fått inn en sofa :) til kun 4400,- 
stoler i samme stil kan bestilles inn. 






Har ikke så stor butikk, men har likevel mye fint i stabburet 
og du må ha GOD tid for å se alt som er der :)
Denne uken skal vi bli ferdig med plattingen og den nye 
trappa så da blir det finere på 
utsiden av stabburet også.



Til helgen er det Midsund festival og stabburet blir åpent både på 
lørdag og søndag fra kl 14 og til kl 17. Og om ikke klokkeslettet passer så er det bare å 
ta kontakt så åpner jeg opp på avtaler.



Men om du ikke har tid til å komme innom stabburet så er nettbutikken åpen døgnet rundt.
Trykk da "hent i butikk" så kan du legge av varer på nettbutikken og vi kan avtale om du kommer
hit eller jeg kan kjøre ut pakken til deg om du bor her på Midsund. 




Når det gjelder utvalget i butikken så har jeg fortsatt mer i 
stabburet enn jeg har i nettbutikken, men prøver så godt jeg kan å få lagt ut varer etterhvert. 
Har fortsatt myyyye igjen som MÅ legges ut på Fru Rosas Landhandel


Har brukt litt av kvelden til å legge inn nye varer, men har fortsatt mye igjen :)
og så har jeg vært i stabburet og pakket ordre også som skal sendes imorgen. 
Håper salget tar seg opp igjen. Har som vanlig hatt litt trøbbel med nettbutikken med faktura 
som ikke fungerte, men nå skal det være i orden slik at om du vil handle, men vil betale med faktura, så er det bare å velge faktura og den kommer i posten innen 2 uker...



Bordet her skulle blitt ryddet, men har ikke kommet så langt :)
God blanding av green gate...lykter...lys og lamper:)


Champagne kjøler er flott synes jeg og blir veldig fin med en potteplante oppi. 
Selv har jeg en kunstig hortensia i min på kjøkkenet :)


I begge lyktene her er det batteri lys som har "timer" med 6 timers brennetid og så begynner de på igjen 18 timer etterpå slik at de vil begynne å brenne på samme tidspunkt for hver dag. Veldig genialt og ikke minst brannsikkert. 


Duftene fra Mathilde M har ikke kommet ennå, men håper de er her snart :)


Denne klokka likte jeg godt!
Ønsker meg en slik selv på kjøkkenet mitt!
Tror den er 55 cm og koster bare 299,-



Disse stolene er populære og jeg har solgt ut både de vanlige spisestolene med krombein og gyngestolene, men de har heldigvis kort leveringstid om noen vil bestille inn. 
Neste gang jeg skal bestille inn tror jeg at jeg skal prøve å bestille inn de kontorstolene i samme stil!
og kanskje de som var helt gjennomsiktige?
Alle stolene er iallefall gode å sitte i. 

Kunne absolutt ha tenkt meg slike stoler til spisebordet vårt :)
Akkurat nå har vi en salig blanding av TOLIX...Ikea og en skinnsofa :)



Har inne RØD og HVIT med trebein på lager :) til 1455,- 
og kun 75,- i frakt!
Alle som legger inn en ordre får tilsendt en liten gave sammen med bestillingen :)
 Håper bare den faller i smak :)






Klem fra

~ Ann Elin ~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)