onsdag 19. mai 2010

Jeg har fått meg et oliventre


Var innom Plantasjen idag og der kostet det bare 199,- for et oliventre:))



Det er bare 50 cm høyt men på det andre gartneriet jeg var kostet det 7-800kr
 men det var litt større...men uansett STOR prisforskjell.

Det samme gjaldt PRISENE på prydtrær og andre planter. Mye billigere på plantasjen:)) Tror jeg kommer til å handle mest der. Fikk ikke kjøpt meg kirsebærtre idag heller....finner ikke den vanlige typen, kunn de med hengegreiner på stamme og jeg vil ha den vanlige typen....

Lilletuppa har blitt syk ikveld. Hadde litt over 39 i feber.  Så det blir ikke tid til å lese blogger ikveld eller skrive så mye...Får håpe hun kvikner til snart..









.

10 kommentarer:

  1. Så fint det var :) Og wow for en pris! Kansje en tur på plantasjen behøvs hi hi hi

    Håper tulla di blir frisk snart :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Oi, flott staselig tre! Jeg var på Plantasjen for et par uker siden, og oliventrærne de hadde da var uten stamme(!) he-he...har aldri sett et stammeløst tre før. I dag så jeg et tre høyere enn meg selv på Rema eller Rimi (blander alltid) det kostet åttehundreognoe...

    SvarSlett
  3. Er så lekkert med oliventre. Har fått meg et sånt jeg og. Synes ikke prisen på Mestergrønn var så verst heller for et passe stort tre. De er skikkelig inn nå, og snart får du dem så mange steder at prisene presses ned tror du ikke? Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heldige deg:) Så fint oliventre!
    God bedring til til lilletuppa:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Oj! Da tenker jeg at det blir tur til plantasjen i morgen. Nydelig lite oliventre, og passelig pris:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Herlig med egne oliven da! :) Håper lilletuppa blir raskt frisk. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  7. Litt av en prisforskjell ja. Flott mer Oliventre, ønsker meg et jeg også.

    Dakar lille som har blitt syk. Masse god bedring!

    Klem

    Lise

    SvarSlett
  8. Dette med pelargonia har rammet meg også. Likte den ikke jeg heller før, husket den som masse avleggere hos farmor. Men så kom det jo sååå mange fine bilder av den i lekre krukker, i blogger. Og vips har hvinduene mine også trefft en sånn;p

    Ja, den vekten var drygent dyr. Du finner annonsen på finn.no ennå. Søk på vekter så finner du den nok. Sendte henne mail, for å høre hvorfor den var så dyr. Svaret jeg fikk var så enkelt som at hun fikk solgt dem til den prisen. jaja.

    Ha en koslig kveld videre:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Oliventrær er så fine! Bare synd jeg ikke eier en eneste grønn finger. Plastikk er også fint, hehe...

    SvarSlett
  10. Oj, det var stor prisforskjell - tusen takk for tipset!! Og god bedring til den lille!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)