tirsdag 25. mai 2010

Cath Kidston i posten:))


Dagen idag har egentlig vært helt perfekt:) Først så bar det på skolen og barnehagen med de to eldste og da ble det plutselig STILLE og rolig i huset, for de to minste er bare så snill og rolige sjarmtroll:)) Så ble de kaffeslabberi med en nabo som kom innom, før jeg gikk ut og begynte å male videre på huset..
Må nesten innrømme at jeg begynner allerede og bli lei, men er langt fra halvferdig ennå....MEN det blir bare sååå fint:) Da vi kjøpte huset så var det MØRK brunt med RØDE og hvite karmer.....Og nå blir det nesten helt HVITT:)) men bare nesten helt hvitt da....


Men når malingsspannet ble tomt, så begynte det selvfølgelig å pøse ned med regn....Jeg hadde akkurat gått inn i garasjen for å finne whitespriten....jeg er av den typen som ser ut som jeg har brukt både  hender, legger, ansikt og lår til å male huset med....blir noen liter maling til slutt som aldri treffer veggen:)) Men siden det begynte å regne, så var det en perfekt unnskyldning til å utsette å dra på butikken for å kjøpe mer maling...Det kan jeg altids gjøre imorgen;)) Satser på SOL og STRÅLENDE VÆR imorgen:))




Så da gikk jeg og hentet posten og ble så GLAD over det som lå og ventet på meg der:) Nemlig et blad fra Cath Kidston
Det har ikke gått to uker siden jeg var innom nettsiden og bestilte meg bladet GRATIS :))


Litt av hvert å lese:)) Noen MATOPPSKRIFTER og mye annet fint:))
Nederst til høyre på bildet over, så var det en oppskrift på Mango, papaya og limejuice...
."En smak av sommer" Den skal jeg prøve å lage en dag:))


Og så kom en annen nabo innom idag med LEKER som de ville gi bort, så MiniRosa har vært i strålende humør idag etter at hun kom hjem fra barnehagen når hun fikk se hva som ventet på henne :)) En veldig søt himmelseng i smijern til babydukken sin:)) Tror jeg må vise bilder av den en annen dag:))



Og sist men ikke minst, så laget Mr Fisherman en GOD middag idag med Guacamole og indisk naan brød med kylling:)) Flink mann:)) Og siden han er så snill med meg så synes jeg det passer perfekt å bestille noe fra Cath kidston...Kanskje jeg skal bestille en TERMOS til han? den var egentlig veldig fin:)) eller... siden han er så flink i å lage MAT så passer det kanskje bedre med et FORKLE....hehe...ser for meg Mr Fisherman med et pastellfarget forkle  med blomstermønster:))


Huset ser ikke ut, jeg må hive meg irundt og rydde:))







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)