lørdag 29. mai 2010

Grand Prix og Kosehelg:))


Noen som skal se på Grand Prix i kveld? Det skal NEMLIG jeg og jeg gleder meg!!!!!!!!!
Jeg er litt bitt av grand prix feberen og skulle gjerne vært i Oslo ikveld, men når jeg har 4 småtroll og en litt større... så må jeg bare holde meg hjemme.



Men har to klare FAVORITTER ikveld og det er TYSKLAND og FRANKRIKE:)) og på en avstemning så ble de to landene sett på som de to fremste favorittene. Norge kom på 8 plass på den rangeringen....Absolutt ikke like bra som My fairytail;))....kremt......Lille spirrevipp Rybakk skulle bare visst hvor mye penger jeg brukte på å ringe og stemme på han under den norske FINALEN ifjor....kunne kjøpt meg mye fint for de pengene der...hehe.....og etter det så ble Mr Fisherman "litt" sur på Fru Rosa og som straff så fikk jeg ikke ringe og stemme på årets finale......Jeg blir for ivrig kanskje:))
Jeg hadde nok kommet til å stemt på
Keep of kalessin:))


Og da hadde min 7 åring blitt strålende fornøyd , for han liker sånn musikk nemlig;))
For neste uke så skal skolen han går på ha Sommer- og GRAND PRIX fest :)) Alle elevene har fått plukket seg ut en sang som de likte fra alle grand prix konkurransene og MIN lille tass valgte ut  LORDI.......( tror videoen fra dem på Grand Prix finalen i 2006 kommer opp når du trykker på navnet)





Så min lille Hard Rock tass skal kle seg ut som en skummel Lordi og synge på skolefesten:)) Jeg gleder meg og skal ta med meg film kameraet og filme:))) Hehe...Mora hadde helst sett at guttetassen kunne valgt ut "my fairytale" eller en annen søt liten låt, men neida...her kommer gutten hjem fra skolen med den bredeste smilet og sier han har valgt en Rocke låt:))


 Juhu ...nå må jeg stikke på butikken og snope til kveldens finale:))....ikveld får slanking være slanking.....har tross alt vært på 2 spinningtimer denne uken her og til og med kjøpt meg klippekort:)) Ikke værst det:))



Hvem er deres favoritt ikveld?





4 kommentarer:

  1. Hei!!
    Jeg skal også se finalen juhu:) Det har blitt en tradisjon dette:) Da jeg var lita var det stor stas da MGP skulle være, nesten som juleaften hihi:)
    Jeg har ingen klar favoritt, men jeg heier på fedrelandet:)
    Ha en flott Grand Prix kveld:)

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Kos deg med finalen i kveld.. det skal jeg også :)

    God helg!! :)
    Klem S

    SvarSlett
  3. Jeg planer om å klippe kjolestoff. Her i huset er det nemmelig gubben som er størst fæn av de "greiene" der. ;) Men jeg kommer nok til å sitte på stua å klippe da. ;)Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Jepp, finalen skal ses, vi skal på MGP-fest. En venn av oss har laget stemmeskjema og alt, så vi skal gi stemmer etter antrekk, sang osv osv. Så ser vi hvem av oss som vinner. Artig!

    KOS deg i kveld.

    KLEM

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)