tirsdag 25. mai 2010

Borte best, men litt godt å komme hjem også;)

Da har vi kommet hjem og jeg får endelig satt meg ned fremfor pc`n og blogget litt;))
Tror det er den lengste "pausen" jeg har hatt siden jeg begynte med denne bloggingen;))
Vi har vært på Øya og barndomshjemmet til mamma
og en finere og nyyyydligere plass finnes ikke, helt objektivt sagt altså;))
 men å være UTEN internett, så savnet jeg det å komme hjem likevel;))


Jeg har ikke blogget siden ONSDAG og hadde planer om å gjøre det både på torsdag og fredag, men hva som skjedde på torsdag er for lenge siden til at jeg kan huske hvorfor jeg ikke fikk tid til å blogge,
men på fredag så var jeg og trefte Silje og tvillingene og da jeg kom hjem
så hadde Mr Fisherman pakket og var klar med firkløveret vårt til å reise,
så da hadde jeg ikke valg og måtte bare slenge meg med...:))
og fikk ikke tid til internett og blogging da heller...
Men noe internett har vi heller ikke der ute,
 så det er jammen rart så AVHENGIG vi blir av internett:))



Herlighet....hva med Treasure island? og Farm Ville?
og sånn anna daglig dose av facebook og VGnett?
men men...Fru Rosa vet alltid råd for å trøste seg med snoperier og GOD mat når hun ikke har internett, så desverre så har vel slankekuren resultert i enda flere kg i pluss denne helgen også......
og jeg har faktisk IKKE tenkt å gå på den idiotiske vekta jeg har på badet for å sjekke heller...
 (vekta som jeg fikk i gave fra svigermor...Takk skal du ha:)






Det mest komiske er at jeg var på Spar
og kjøpte sånn SLANKEshake og slankesuppe på fredag før vi reiste...haha...for en vits...
det lå URØRT inne på spisskammerset hele helga....
IKKE så rart kanskje når spisskammerset var fylt opp
med MASSE snop, kaker, potetgull, brus og anna god mat....
 VEldig lett da liksom å hente en liten pulverpose for å kose seg med? Nei takk...


Når skal jeg egentlig finne ut at slanking ikke er noe for meg?
Noen er og forblir småLUBBNE og runde
og jeg kan like gjerne melde meg inn i den "klubben"
 frivillig;))
Langt ifra fint å være tynn som en pipestilk heller;))...
nesten værre det...og jeg trøster meg med det:))

Dessuten så leste jeg i et Hjemmet i helgen at for å få DRØMMERUMPE
så skulle en bare sitte og knipe 8 ganger på hver skinkeball
og gjøre det et par ganger om dagen, så skulle det resultere i ei drømmerumpe;))..så det så....




Nu er klokka over midnatt og det er PLUTSELIg blitt tirsdag....Jeg får se å finne senga;)) Og hva synes dere om det nye BORDET mitt? Varmepumpedingsskjulebordet? :)) Jeg ble veldig fornøyd ....kan ikke akkurat si det samme den gangen jeg kom på verandaen og Mr Fisherman og elektrikeren hadde blitt enig  om å SKRU fast den grusomme dingsen MIDT på verandaen der jeg brukte å ha hagebenken min...og sittegruppa... juhu....sååååå fint vettu...men nå med et bord som skjuler hele herligheten så ble det bra;))







Lerke greinene tok jeg med meg fra Øya
og har et lite håp om å få rot på dem,
men det er vel enklere sagt enn gjort...Vi får se om det går;)

Nu skal  "slankedronninga"  i seng,
må ha skjønnhetssøvnen vettu
og så skal jeg ta noen knipetak på hver skinkeball
så jeg får meg ei skikkelig drømmerumpe;))






2 kommentarer:

  1. Det border som skjuler varmepumpa er jo bare helt genialt! Super løsning!

    Herlig innlegg! Enig med deg, egentlig skulle man akseptere seg selv som man er, men her driver vi med hjemmebakte knekkebrød og prøver... Hmmm... Samtidig, hvis man er litt flink i hverdagen kan man vel kanskje skeie ut og nyte en kosehelg? (kan man ikke?? :)

    Flotte bilder!

    Ha ei flott ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Heihei:)
    Så smart et bord da:)

    Ja du den der slankinga er ikke bare, bare nei...Jeg slår meg sammen med deg å kniper skinkeballer, og satser på at det er nok..hihi..( lell om jeg vet at det er det ikke )
    Men så lenge man er frisk og rask får man være glad..:) Kjekkt å ha noe å ta av om man blir litt syk en gang;) Masse man kan trøste seg med hehe:)

    Ha en flott dag!!!:)

    Klem Elin

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)