onsdag 26. mai 2010

Ufordring fra NIB



Utfordringen fra NIB denne gangen er 3 ting vi ønsker oss til hjemmet vårt og 3 ting er INGEN problem å ønske seg. Verre å komme ned til "bare" 3 ønsker:) Men her er ihvertfall mine ønsker som jeg virkelig kunne ha tenkt meg....



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~




1~ Det første er en baby/junior seng fra SEBRA. Og siden jeg har tvillinger så hadde det vært en FRYD om Fru Rosa hadde plutselig fått to slike på døren:)) Men tvilsomt at Mr Fisherman vil være med og sponse på noe sånt... Herligeheten koster bortimot 6tusen...ganger 2....så her må nok Fru Rosa bare DRØMME videre:)) Bildet er hentet fra Mitt Rom (tykk på navnet så kommer du inn på den flotte nettsiden)



2  ~  Det andre ØNSKET er kanskje mer en realitet at jeg kan få i hus:)) Og det er en smijern HJØRNE sofa fra Jeanne D`arc living og Nina fra Paradiset Hage og Interiør er forhandler, så jeg får høre med henne om en bestilling:)) Jeg vil påstå at den butikken er en av mine favoritter, for Nina er ei hyggelig snasen dame og så har hun så mye fint i den lille butikken sin. Verdt å ta et lite besøk om en er på disse trakter, men hun sender i posten også om en bor langt unna.Men jeg må vel vente med en ny møbel bestilling til Mr Fisherman har reist ut på sjøen igjen:)) Den hadde vært sååå fin i GANGEN VÅR.....


3 ~  Når det gjelder det 3 ønske, så er det bare å komme med det ønsket som jeg har siklet på i årevis, men som fornuften min sier at jeg bør tenke meg om før jeg går til innkjøp av den........Jeg bare vet  med meg selv at den er nok mer som et fryd for øyet enn den er til å lage mat med....koster 5-6 tusen om ikke mer?....og som jeg skrattet og lo da emmeline skrev i boligpluss at det var kanskje litt voldsomt å kjøpe noe som knapt var i stand til å lage en vaffelrøre:)) Men av og til så må man få lov til å gå etter utseende....Menn kikker pupper og Fru Rosa sikler etter Kitchen Aid :))

Bildet er hentet fra denne siden HER


Dette var 3 av mine hundreogørten ønsker til hjemmet vårt:)) Jeg ser ikke for meg at jeg NOEN gang kommer til å si at jeg ikke har noe jeg ønsker meg.....stakkars fremtidige barnebarn og oldebarn som kommer til å få lange lister til hver bidige jul og bursdag når de er så snille og spør den gamle beste oldemora sin om hun har noe hun ønsker seg.......FOR det kommer hun til å ha nemlig;))










1 kommentar:

  1. Oj... den sofaen var virkelig lekker! Den kan jeg ønske meg også - gud... den var fin!!

    Ønsker deg en herlig onsdag`s kveld :)
    Klem klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)