torsdag 6. mai 2010

Nå har jeg fått meg mer å gjøre....

Vi har nemlig hatt besøk av en gravemaskin idag som har tatt bort rothaugen vår. Så da er det bare å sette igang med HAGEARBEID....


Hadde en traktor i hagen også  som nesten var STØRRE enn huset vårt:))


Så her ser dere at ROTHAUGEN vår er fjerna og vi kan plante og så i NYTT:))
Noen som har noen TIPS på hva vi kan gjøre der? Det vises ikke på bildet, men det er er berg der som jeg vurderer å få frem.....Eller skal vi bare fylle på med masse jord og lage et blomsterbedd kantet med naturstein?


Fru Rosa og Mr Fisherman er ikke enig.....litt komisk at gravemaskin mannen vår spurte oss hver for oss om hva vi ville han skulle gjøre....Mr Fisherman svarte at han ville ha MYE jord og dekke det til med et tykt lag.....mens jeg svarte at jeg ville gravemaskinmannen kunne grave BERGET mer frem så det ville vises.....Da fikk jeg som svar at jeg måtte gå inn og diskutere det med Mr Fisherman for han ville det MOTSATTE:))

Så hva blir finest?

Hva med HEKK? Det kan kanskje bli vanskelig når det er berg/fjell der og lite jord?

Hva med gjerde?

Jeg får sette meg ned med HAGE bøkene mine og få litt INSPIRASJON :))

Men tar gjerne imot råd:))






3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er veldig fint med åpent berg, og planter som kryper bortover. Men kanskje litt upraktisk med små barn som løper og ramler? Vi har litt begge deler vi da.. ;)Lykke til i planleggingen! :)

    SvarSlett
  2. Hehe..digger innlegget..kjenner til greia. Man ser for seg forskjellige ting. Det spørs hvor mye hage du har fra før, men jeg syns det er fint med fjell. Er jo bare utfordrende for barna det. Lykke til og håper dere finner noe begge er fornøyd med. Klem

    SvarSlett
  3. Ha ha ha, kan se for meg en lettere forvirret graver. :-). Enig i kommentar over her, ...ja takk begge deler. Jeg liker ikke at alt er så rett og likt jeg da.

    Lykke til med prosjektet.

    Klems Sarita

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)