torsdag 17. mars 2011

Pip Studio

Jeg venter nytt påfyll fra Pip Studio som egentlig skulle bli sendt hit på mandag men fortsatt så stod det på lager i Oslo idag da jeg kontaktet de idag.... Fryktelig irriterende, men får bare håpe de sender det imorgen.




Jeg har funnet ut at siden jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ha bare blå,
eller bare rosa eller bare khaki.....så skal jeg like gjerne samle på alt....
Rett og slett kombinere de med hverandre...
Hvorfor ikke bare ha et par av hver sort?
Når en ikke skal klare å bestemme seg for hvilken farge en liker best,
så kan det fint kombinerest:))


Har fått flere henvendelser på når jeg har åpent i butikken og ingen ting gleder meg mer enn det at flere viser interesse!!! :)) Jeg har satt faste åpningstider til onsdag og fredag. Litt for at jeg er alene med ungene og ikke skal plage andre til å hjelpe meg med ungene mens jeg har åpent i butikken.  Men det er veldig kjekt når jeg får meldiger, mail eller telefoner fra folk som lurer på om de kan komme innom:) Og jeg roper omtrent jaaaaaaa i telefonen :)) av glede såklart ;) Alltid kjekt med folk som stikker innom :)
Ps....jeg har sellvfølgelig ordnet barevakt de dagene jeg er i butikken....lar ikke akkurat de fire være alene inne....følte bare jeg måtte presisere det;))



Men det er nå heldigvis ikke lenge igjen før jeg får aupairen min hit....og så går faktisk dagene veldig fort, så det er kanskje bare to uker til Mr Fisherman kommer hjem igjen også...Så da blir det lettere for meg å ha åpent oftere :) Men før den tid så er det  bare å ta kontakt så kan vi avtale tid og sted.
Jeg kommer tilbake til  flere faste åpningstider når jeg har barnepass i boks :)) Og så skal jeg i begynnelsen av april begynne på  igjen som sosionom på gamlejobben min. Så åpningstidene i butikken må jeg kombinere med gamlejobben min....




Å starte opp for seg selv er faktisk langt ifra så lukrativt som så mange tror, så det skal bli kjekt med en fast inntekt i måneden igjen og ikke bare ha utgifter :)) Så får jeg håpe at dette her er noe jeg kan få til å gå fremover og kanskje bare ha dette som min jobb. Det er lov å håpe og drømme :))


Har så smått begynt å planlegge et nytt og større lokale og bedre lagringsplass, men det vil nok ta litt tid før det blir ferdig, så jeg har ihvertfall planene klare, så får vi bare håpe vi får det til :)



Men det skal bli godt å få aupairen vår på plass :) Her har jeg faktisk akkurat plassert den andre tvinselusa på gulvet....egentlig så satt de der begge to, for det minuttet det tok for meg å springe inn på stua for å slå på tv`n til de to som var ferdig med middagen....og til jeg kom tilbake til kjøkkenet igjen....så hadde de to småtassene kommet på at de var ikke ferdig med middagen alikevel.....kan ikke kaste maten har de vel kanskje fått med seg og spiste like greit opp restene.......spiste og spiste....det var vel mer leking med maten....





Så her går ihvertfall dagene i ett....lite tid til å late seg....lite tid til det meste faktisk....For om jeg har tid til noe så skjer det alltid noe uventet....det kan være bare noe så lite som at ungene drar utover hele klesvasken....eller at jeg kommer på noe jeg skulle ha gjort....helst for ti dager siden.....Men jeg klager ikke.....jeg sitter knapt på rompa og ser alikevel ut som ei lita dondre med stor rompe og hengemage...... TENK om jeg hadde hatt TID til å sitte på rompa og kjede meg..?.....hadde sikkert veid 200kg og hatt drålige kne og en mage som hang ned til leggene..... :))


så jeg er veldig fornøyd med tilværelsen :) Alt kunne ha vært sååå mye verre faktisk :))
Bildet forteller vel at her har det vært en sortere strømpe dag.....alltid koslig å sortere strømper....
Og ekstra artig at kurven med 576 strømpepar blir kastet utover hele huset.....



Nå kom jeg akkurat på at jeg skal henge opp en liftgardin før jeg går til sengs.....




Men først må jeg bare minne dere på at om dere har den nyeste katalogen som nylig kom i posten fra Princess, så hadde de bilder av Kilisengen som jeg har på butikken :)
Tøff seng :) Har ingen på lager nå, men det kommer :)




PS....De lekeklossene nederst til venstre kommer snart inn på lager :)))
De er her sikkert på mandag faktisk :)

Thjohei.... nå må jeg gå å finne frem den drillen så jeg får hengt opp liftgardina...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)