mandag 7. januar 2013

Har mye i butikken som ennå ikke har kommet i nettbutikken

 Det er SÅ mye mer arbeid å ha en nettbutikk og butikk enn jeg noen gang forestilte meg da jeg startet i 2010. Selv om jeg føler jeg jobber døgnet rundt så er det fortsatt mange varer som forblir i stabburet og ikke på nettbutikken.










Det er alt fra Maileg kaniner 
til knapper i ulike farger og mønstre....
til kopper og kar

DUKKEHUS møblene har jeg mange av men har ikke fått lagt ut alle..
Lysestaker...liftgardiner...mm...









Kan kanskje skylde på at det har vært et hektisk år....med både 
husbygging som bare skulle skjære seg uansett hva vi prøvde på...
og så hjelper det ikke at vi har 4 små...
en pappa som jobber på sjøen 
og en super energisk mamma som har flere 
jobber..









Men ser du noe på facebook som du ikke finner på nettet....
så bare gi et lite pip....
Av og til så tror jeg faktisk at jeg har lagt det ut...men så har jeg ikke
fått lagt det ut likevel...kan se ut som det fra min datamaskin, men så har det ikke blitt synkronalisert likevel....blah...orker ikke forklare ;)




På torsdag blir det en tulldag igjen med mange gode tilbud...
Mye av dette vil faktisk være varer du ikke finner på nettet...
Så det er lurt å ta turen innom ;)





Har fått inn mange fine dukkehusmøbler....
Her er noen....
men jeg har mange flere....









Har fått inn mange flotte knaggrekker til kun 129,-!!



Usikker...om disse ligger ute på nettet?
Idag har jeg fått jobbet litt med nettbutikken. 
Minstemann har vært syk og idag ville vi ikke sende han i barnehagen, for mannen
måtte sveise på en av båtene han jobber på, så da ble det sykedag på mor...
så mens minstemann slappet av på soafen ble det datatid på mammaen






Flotte dukkehusmøbler til 
299,-




Søt knaggrekke
kun 129,-




Og denne hjerterknaggrekken koster kun 59,-



Morgenkåpe til mor og barn...passer til barn opptil 8-9 år iallefall
Kun 199,- for paret



Denne er genial
En liten lypsil som også kan brukes til håndkrem eller til ansiktet
Liten 49,- og stor 89,-



Servietter har jeg også inne :)


Tøff håndsåpe fra House Doctor
119,- pr flaske



Flott smykkeholder med skuffe



Kaffe og middagservise til dukkehuset
139,-


















Noen 10 til 16 jobb er det ikke å 
starte opp med butikk :)
Men koser meg for det da ;)
Men tror en må ha et energinivå som er 
litt høyere enn normalt ;)


Mens jeg har blogget har jeg 
faktisk satt en bolledeig ;)
Kom PLUTSELIG på at det hadde 
vært litt godt med skoleboller ;)


Å være lat hadde for meg vært en 
ren EKSTREMsport..
Jeg tror jeg hadde dødd av kjedsomhet ;)



Ha en fin mandagskveld :)
Her må jeg i stabburet og jobbe et par timer etter at
ungene er i seng!


Klem fra 

FRu Rosa

alias

~ Ann Elin ~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)