torsdag 11. juli 2013

Stua vår


Her er stua vår. 
Fikk lyst til å rydde litt igår når jeg egentlig skulle
sitte og legge inn varer på nettbutikken ;)
Er en ekspert på å finne på andre ting å gjøre 
enn det jeg BØR gjøre :)





Snudde litt om på stua og ommøblerte...
det dumme med å utsette ting er at det MÅ gjørest uansett om en 
utsetter det litt etter litt..



Så derfor ble natta ekstra lang da jeg måtte 
bare sitte og jobbe utover natta på pc




Har lånt litt pynte ting fra Stabburet!
Både lykter og bast serveringsbrett!
Batteri lysene er mine, de bruker vi nesten hele
tiden :) Og jeg som ikke har vært glad i å tenne med 
lys pga brannfaren er nå helt sikker på at dette går bra ;)



I venstre hjørne ser dere såvidt "kontoret" mitt...
Har egentlig et eget rom som jeg skulle få bruke til 
kontor....men venter egentlig på å få sette inn
 en skikkelig kontorpult...
så imellomtiden...
er det runde spisebordet helt perfekt!!




Dukkehuset skal 
komme opp på jenterommet når 
minstemor får seg eget rom. 
Nå får det stå her nede en stund til.



Bord og pelsteppe på sofa er fra Artwood



Har ikke fått opp gardiner ennå på hele stua. 
Litt fordi sofaen stod tidligere fremfor begge vinduene, men 
så gjorde vi den om...sofaen altså... så den ble litt mindre og 
snudde litt om på den. 
Bilde og Ørelappstoler er fra
LG belysning.
Bildet ligger ute på nettbutikken til 800,-





Lysekrona ble hengt opp iforhold til der sofaen stod først, så nå blir den litt feil overfor bordet. 
Har egentlig lyst på en grå lampe med skjerm.....kanskje fra Tine K Home men de har vært utsolgt for hver gang jeg skulle ha bestillt....




Minuset med lang smal stue, er at den er ikke
så lett å møblere som om den var i vinkel eller hadde vært litt bredere...
men syns det ble litt bedre nå.
Mangler teppe som vi hele tiden roter ut...så
lurer nesten på å forbli teppeløs så lenge ungene er små







 Lammeskinn lapp...350,- Stor lykt 1499,- Liten 900,- Bast serveringsfat 579,- stor hurricane 430,- Liten hurricane 230,-
Lysestake med hjerte 199,- batterilys 85,- 


Uvanen min fra gamlehuset vårt er nok med meg videre. 
Å sitte på stua skulle jeg nemlig ikke gjøre i Ny huset...
men her ser dere altså kontorplassen til Fru Rosa


Puter med "diamanter" 199,-

Bildet er fortsatt ikke kommet opp, ting tar litt tid...
Så både bilder og klokker står og venter til vi finner en plass å henge det opp.
Ser nå at mitt nye impuls innkjøp ligger på gulvet...(LES : hoppetau) under det runde bordet...
Man blir ikke sprekere av å la det ligge ubrukt har jeg funnet ut ;)..
Håper motivasjonen kommer sigende  :)




Sjelden "kontorpulten" min er så ryddig...men 
fant ut at om jeg setter denne planten her så får jeg ikke så
god plass å rote på ;)


Gardiner har vi inne på lager i hvit og i brun/grå. Idag 30% på alle gardiner...
Champagnekjøler har vi inne på lager...kunstig blomster er på vei...

Tape ruller...fakturaer..
kataloger....stiftemaskin...varer med feil på...
...nye varer...notater...EN haug med regninger...
mye blir plassert fremfor pc`n min ;)


Har pakket en hel del med ordre idag og
ALLE får med seg en liten overraskelse sammen med det de har bestilt :)
Liker å glede andre og håper de som mottar pakken blir glad :)


Setter veldig stor pris på at dere er inne på facebook siden min
og deler og liker ting jeg har lagt ut. Da vil flere se  og oppdage Fru Rosas. 
Tusen takk til alle dere som gjør det for meg :)


Stor klem 
fra

~ Ann Elin ~






3 kommentarer:

  1. Stuen er alldeles lekker. Du har så mye fint, og jeg kan ikke se noe som kunne vært gjort annerledes. Ja, det er fort gjort å bruke stue til arbeidsrom/kontor. Tror det har noe med at da er vi der det skjer og vi er tilgjengelige for mann og barn selv om vi jobber. Og det er jo vi jenter eksperter på å være. (Tilgjengelige altså.)

    SvarSlett
  2. Masse flotte detaljer i stua di :) likte godt stolene/puffen og de lyktene, og selvsagt kontorhjørnet ditt :) jeg er også veldig god på å finne ut andre ting når jeg egentlig burde gjort noe annet..

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)