søndag 16. oktober 2011

Dukkehusbestilling


DA er jeg snart klar med en bestilling av 
DUKKEHUS 
og kommer så sant det ikke dukker opp enda ett lynnedslag 
eller et annet problem å legge inn bestillingen rett over helga :)

SÅ om du vil ha ett dukkehus til JULEGAVE så ta kontakt så 
snart som mulig :)





Har forferdelig lyst til å bestille et dukkehus til minstejenta på 2 år, men bør vel strengt tatt vente til vi 
har kommet oss inn i vår nye bolig, med bedre plass :)
Dessuten er hun litt for liten ennå og kan heller få leke sammen med storesøstra si :)

men må nesten få et dukkehus for seg selv hun også etterhvert :)



Gleder meg til den dagen jeg får bedre tid til å gjøre mye "ufornuftig"....som f.eks å tapetisere dukkehuset til MiniRosa :) Hun har det ROSA huset over her men vi har ikke fått tid til å gjøre noe med det ennå :) men det lekes med hver dag uansett om huset er trehvitt på innsiden :) 



Liker dette huset over her :)
STor fare for at lille søste får et slikt et :)




Kommer til å bestille inn møbler og accessories til dukkehusene også :)
SÅ om DU vet at det er noe du har lyst på , så må du gi meg beskjed så snart du kan :)
Lurer på å bestille inn gulvbelegg, tapeter o.l også :)






Dukkehusene ligger fra 1500 og til 2500 i pris. Koster litt, men så er det kjekt å ha også :) 
Og her i huset blir det ihvertfall lekt mye med :)
Ellers så har vi hatt endel trøbbel i det siste med både lynnedslag som ødela internett, telefon og dekoder til tv`n....Oppi det hele så har ungene vært syke og selvsagt aupairen også .....så "Fru Rosa" som hadde tenkt å være effektiv....har plutselig hatt LITT for  mye å gjøre :/ 
Så om noen føler at de har blitt "glemt" med at jeg enten ikke har svart på mail (har elendig internettforbindelse med den hersens bærbare modemet)
eller venter på pakke, så bare ta kontakt på tlf 41573840 :)

Er stort sett å treffe på telefon (PÅ mobil vel og merke siden hustelefonen gikk  til ad dondas....)
Fikk telefon igår i det jeg åpnet ytterdøra og var på vei inn......
VI BOR i et veldig harmonisk og rolig hjem UTEN bråk kan du si......NOT 
Så personen som ringte meg ble vel skremt livet av da ALLE 4 små her i huset bråket og hoiet mer enn 20 unger tilsammen.....og alle med barn vet vel at det å snakke i telefon er følelsen av å være en diger MAGNET som trekker til seg ALT som lager LYD!!!

men jeg er så lite høytidig...så jeg svarer på telefonen uansett :)......
må i tilfelle når jeg sitter på DO at jeg lar være å svare :)
Så bare spør om det er noe dere lurer på eller om det er noe dere har lyst å bestille  :)


Har mange PLANER fremover...
Kommer snart med husbyggerprosessen :) 
Har bare såvidt begynt med tomta men det blir 
MURING i uke 43/44....BETONGEN er ihvertfall bestillt til da :)
og i uke 48 kommer HUSET :)


Og så er det noe lureri jeg har på gang :)
HÅPer bare at det går i orden :)




OG SÅ har jeg veldig lyst å komme over 8000 tilhengere på facebook "liker siden" 
Så når vi har passert tallet så blir det trekt ut en vinner :)
Den nye facebook viser hvem som "deler" siden så da ser jeg hvem av dere som 
hjelper meg med å dele siden og dere som gjør det er med i en trekning av en fin premie :)

Mangler bare 15stk tror jeg :)

Vil også minne på at jeg kommer til å trekke ut 10 heldige av ALLE som har vært innom FRU ROSAS, enten via nettbutikken eller innom BUTIKKEN i Midsund :)
Setter veldig stor pris på alle sammen som er med på å gjøre dette mulig for meg :)

Tusen tusen takk til alle sammen !!!


 skal jeg gå å gruble litt på planene fremover :)
Venter spent på mail fra noen :)
Mer får dere vite..(.får vi håpe.)...veldig snart :)




klem fra meg :))









2 kommentarer:

  1. Skjønne hus som jeg gjerne skulle hatt,men må vente til minstevimsa har blitt større.Hun er jo ikke 1 år en gang:)Ikke så lett å leke med dette da:)

    Lykke til husbyggingen og den andre:)

    nyt søndagen:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Nydelige dukkehus! :) Ha en super søndag :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)