torsdag 23. februar 2012

Maileg og påskepynt :)


Maileg og Påskepynt i butikken !!!
Det passer litt dårlig at det nesten hver dag kommer levert på
døra med NYE varer og jeg befinner meg fortsatt boende hos min mor for å 
unngå å finne på noe sprell...og for å få litt tid til å slappe av :)
Det er to uker siden operasjonen og imellomtiden har jeg vært sengeliggende med
infeksjon men kom meg på beina igår igjen så når må det vel gå rette veien :)
Takk for at dere har vist tolmodighet med at pakkingen har blitt noe forsinket da jeg har måtte 
få min bedre halvdel til å steppe inn :)
Men han har klart seg veldig bra :)

Og for dere som er lei av å vente så beklager jeg så mye.
Ikke lett å være sykmeldt og sengeliggende.....
 og likevel kunne holde dette igang ...
klapper meg selv på skuldra :)

Men kommer sterkere tilbake....Lover :)




Men jeg har ikke selv med høy feber og stor sengefaktor vært akkurat så passiv...
Har hver dag vært oppe et par timer og sittet som et slakt fremfor pc`en og jobbet og 
svart på mange eposter og lagt inn varer på nettet...
Men formen er stigende og jeg får bare håpe at nå blir jeg bra :)




Skal prøve å få lagt inn varer på nettbutikken idag også :)
Kom inn både prinsesser maileg og medium og large jente kaniner.
Påske egg og annet påskepynt kom også og påskeeggene fra maileg
 er populære og kommer
til å gå raskt ut så vær snar om du vil sikre deg noen. 





Kommer Påske egg i flere varianter
og de kan såklart åpnes og ha snop inni :)
Er laget av metall og tåler en støyt :)




Må ut på Nyhuset idag og ta flere bilder :)
De har gjort mer innvendig på huset de siste dagene pga dårlig vær..
Spent :)



Og husk


Alltid åpent HVER torsdag fra kl 15 til 19
Blir flere faste åpningstider når Fru Rosa har kommet til hekten igjen :)






1 kommentar:

  1. Nydelige påsketing og andre varer du har. Må ta meg tid en dag til å se om jeg ikke burde bestille noe ja.
    God bedring;-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)