onsdag 6. juni 2012

Snart er dette skapet på plass i butikken :)


Det går litt tid i å få orden på butikken..
Spesielt når jeg vet at jeg skal 
pakke ned og ta med meg butikken på stand
i brattvågen på myldredagene 16 juni



Men dette skapet er nå på vei
Har ett skap bare til salgs og de ble revet bort fra lageret allerede første 
dagen på messen, så nå er det min tur å få den levert hit :)
Kjekt å ha et skap som ikke så mange andre har. 
Det ser gammelt ut og har stor sjarm!!
Om noen vil reservere og bestille dette så ta kontakt snarest!
Jeg kan være behjelpelig med å få det fraktet til molde, brattvåg området
Pris 9000,-

Tror ikke den som slår til og kjøper det kommer til å angre!
Kjekt å kunne invistere i noe spesielt !

Send meg en melding på epost post@frurosaslandhandel.no eller mob 41573840. 
Men send gjerne sms



~ Ann Elin ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)