mandag 26. november 2012

Kameraet er tomt for batteri og jeg finner ikke laderen.....



Jada...det virker som et evigvarende kaos å 
flytte....rett og slett slitsomt ;)
Nå har vi kommet oss inn i det nye huset, men å komme
oss i orden her....er en helt annen sak..
Å finne frem om det er håndduker...zalo, tannkrem, sokker eller
LADER til kamera....så stresser vi hver dag for å finne frem til noe nytt ;)






Og hver dag dukker det opp noe nytt som vi har lett lenge etter, men vi begynner så smått å komme i orden...Hjelper ikke akkurat på at mannen har reist på sjøen...men av en eller merkelig grunn så blir jeg dobbelt opp så effektiv når jeg vet jeg må ;)
Men uansett så finner jeg ikke laderen til kameraet mitt, så jeg får ikke tatt noen bilder fra huset her før den dukker opp ;)



Bildene her er noen uker gamle, men det får bare duge idag ;)
Ville egentlig bare informere hvorfor jeg ikke har fått vist bilder fra huset ;)



Dagene renner av sted og jeg går her stadig og klapper meg selv på skuldra, for det er meg et stress å både drive og organisere butikk og nettbutikk, samtidig som jeg jobber i turnus. 
Jeg får tenke ut en liten plan og finne ut hvordan jeg skal gjøre det fremover ;)




Mye nytt har kommet, og bare nok TID uteblir ;)
Men skal få lagt ut ALLE nyheter så fort som mulig :)
Denne lampen er på vei inn igjen :) og om dere går inn på 
bloggen til Amalie med Svenngården så finner dere ut hvordan hun har
montert lampene sine på kontoret sitt





Det samme med denne kule runde hyllen som nå er på vei...


Dukkehusene har kommet og er snart fremme med sine nye eiere.
Har igjen DETTE huset her på lager!! 
Fineste dukkehuset jeg har sett!




Store kubbelysestaker...



Og flott kakefat med stett i nikkel...



Har fortsatt igjen av de fine selskapsklærne fra Optimist of Norway




Vinterkrusene fra Falby er rett rundt hjørnet :)




Send gjerne sms om det er noe dere lurer på. Ikke alltid at jeg er tilgjengelig på å svare på telefoner, men kan da svare på en tekstmelding med en gang jeg ser den ;)



Og ikke FLYTT om du ikke MÅ ;)



Ann Elin ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)