fredag 8. mars 2013

Tiden flyr og NÅ kommer det nyheter inn hver uke fremover



Her er det liten TID desverre til å sette meg ned med bloggen. Ser nå at jeg har ikke vært inne her siden 4 februar. Lover å bli flinkere. Her kommer en drøss med bilder av en liten del av alt det nye som har kommet inn på butikken.



Jeg har bestemt meg for bare å ha åpent på ettermiddager. Eventuelt fra 13-17 eller 
fra 17 til 19. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva dere ønsker. Men må bare si at det er så stas når
meldinger tikker inn på mobilen om å få komme innom stabburet til andre tider :) Så bare fortsett med det dere som har lyst å komme innom på andre tider :)
Er som regel tilgjengelig :)






God retrobrus har kommet inn!!
39,- pr flaske. 






Mange forskjellige lysestaker i fattigmannssølv


Og fra Green gate har det kommet inn varer nesten hver uke :)
Denne serien, Amy blue eller Amy white er en av mine favoritter :)




June mint eller Candy mint er også fine serier. 
Og nå har endelig...rosa asjetter med hvite prikker....eggeglass og lattekopper kommet!! Serien heter Naomi pink!



Har noen få igjen av de populære kjøkkenvektene
Har de i lys rosa....krem og mintgrønn







Stor tekopp i candy mint fra green gate





Nydelig kakefat!!!
har du konfirmant til våren?
eller kanskje skal ha dåp eller et annet selskap?
Nydelig kakefat i fattigmannssølv! 299,-






Jeg begynner å glede meg til påske!
Disse synes jeg er så søt!
9 små påskeegg fra hreen gate som kommer i en fin gaveeske :)
169,-




Om dere synes at jeg ikke oppdaterer nettbutikken nok, så stemmer nok det...
Har vært endel hjemme alene med 4 barn denne vinteren og vi har vært så heldig å hatt besøk av den ene og andre omgangssyken eller influensa...
Men nå lover jeg å komme sterkere tilbake. 
Setter stor pris på om dere deler og liker bilder inne på facebook siden min slik at dine venner på facebook ser hvilken sider du er inne på og kanskje flere finner frem til meg. 
Håååååper at drømmen om å kunne drive dette går rundt men det er tøft og konkurransen stor. 

Skal bruke helgen på å oppdatere nettbutikken.
Takk for at dere er så tålmodig. 

Stor klem fra 

~ Ann Elin ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)