mandag 6. september 2010

En sjelden skue...og bilde av PREMIEN min:))) ...pluss noen bilder av butikken


Idag måtte jeg bare ta bilde av SPISEBORDET.....UTEN rot!!!
Dette bordet har nemlig fungert som mitt lille kontor...
så her har det ligget tett i tett med
KATALOGER og div papir i ukesvis....
men det går vel ikke såå lenge før bordet er
dekt til igjen av alt mulig av kataloger, bobleplast og annet rot igjen :)

Apropo....bobleplast.....igår kveld bestilte jeg fra nettet både bobleplast og silkepapir,
så jeg har nok av det når jeg skal pakke og sende pakker:)
Jeg kom frem til at det jeg bestillte kostet 1200,- og det stod ingen ting om frakt...
MEN allpakka...sier jeg bare....da jeg fikk ordrebekreftelsen idag...
SÅ hadde de trekt meg for over 5000,-
JEG holdt på å få sjokk...
Snakk om DYR frakt da dere!!!!!!
Så jeg ringte tvert og kanselerte hele bestillingen....jises...
Jeg får heller ta meg en bytur og hente bobleplast selv:))
Idag var jeg også på POSTEN en tur

Idag var jeg også på posten en tur
og hentet en
SVÆR STOR pakke til MEG!!!!
Og jeg begynte å tvile på meg selv,
 for jeg kunne ikke fatte og begripe HVA jeg hadde kjøpt?!!?
Kunne IKKE huske at jeg hadde kjøpt noe i det siste på nettet:)




Men da jeg kom HJEM og fikk åpnet den store pakken!!!!
Så ble jeg veldig GLAD!!!! for det var nemlig PREMIEN fra
Halvor Bakkes kolleksjon som jeg vant da jeg
kom på førsteplass i NIB sin konkurrasne i stilleben tidligere i SOMMER:)



DET er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ fint!!!!
Så da fikk jeg PLUTSELIG ånden over meg til å rydde bort alt rotet mitt
og så satte jeg bordet i gangen. VAR det ikke et flott bord???
Da jeg og venninna mi var på Gave og Interiør messen
 i Lillestrøm så snakket vi om å
gå innom Halvor Bakke sin stand:)
Men jeg turte ikke, for jeg var redd han skulle kjenne meg igjen;)
jada...litt innbilsk har jeg alltid vært:)
Eller at venninna mi skulle si noe:)
Og siden jeg ikke hadde fått premien jeg skulle få heller, så turte jeg
ikke å gå til hans stand og liksom " her er jeg"

Men NÅ ...nå hadde jeg turt:))
Og jeg skulle sannelig gitt han en klem også:)
Jeg tror jeg må høre med han om jeg kan ta inn noe fra kolleksjonen hans
til butikken min:)


Må vel komme med noen bilder fra min lille butikk også...
Dukkehusene har kommet på plass, og den gamle brune kommoden
skulle helst ha fått seg et strøk med maling, men nå får det bare bli slik for en stund..



Det begynner å bli lite varer inne hos meg nå, for jeg har sendt noe og
så tar det sååå lang tid før resten kommer føler jeg...
Men denne uken her venter jeg varer fra 3 leverandører..
SKAL ikke forundre meg om det kommer på samme dag:)
GLEDER meg til å fylle opp den BLÅ HYLLA min
med kopper og div. fra GREEN GATE:)



Her er MØBLENE og DUKKENE som jeg har et stort utvalg av
og som passer til begge Dukkehusene jeg har i butikken, samt de dukkehusene jeg har vist tidligere som er bestillingsvare,
og dukkene er
i samme størrelse som dukkene til Busy Boxene:)





IDag fikk jeg også en ny versjon av designet på nettbutikken:)
 Så nå er det ikke lenge igjen:)
 Begynner å bli fornøyd:)
Veldig spent på om dere vil like nettbutikken:)

Men da må jeg også si ifra at heretter så kommer ALT jeg sender til å bli sendt med
sporing, for det har allerede kommet inn tilbakemeldinger fra kunder som ikke har fått brevposten fra meg, og DERFOR så blir det heretter sendt med sporing, slik at det blir mulig å spore opp pakken/brevet om det skulle forsvinne....
MEN jeg fikk vite idag at det er fullt mulig å spore opp brevpost også, det vil bare ta litt ekstra tid...

Så selv om det er lite det jeg skal sende, så  vil jeg ta 120 kr i frakt uansett hva det er som skal sendes:)
Håper dere forstår:)



Ønsker dere en fortsatt fin kveld:))











3 kommentarer:

  1. Hei!
    Er det mulighet for å få kjøpe en slik skoleboks? Minstejenta vår blir 3 år i starten på oktober, og det hadde vært MIDT I BLINKEN. Har så ufattelig mange leker fra de 2 eldste, men dette var noe nytt:-) Fantastisk:-)

    Klemmer fra bloggløse Nina, STv
    ninaje@bluezone.no

    SvarSlett
  2. Ditta her blir berre SO bra det!! Du e kjempedyktig! Og premien din fra Halvor va kjempefin, han sku fått sej en klem ;)
    Gle mej veldig til å ta turen utover til dej :)
    Stor klem fra mej til dej :)

    SvarSlett
  3. Jeg har disse busy boxene ja, så de kan du få bestille hos meg:) Har sendt deg en mail på den mailadressen.

    Takk, Camilla:)))) Blir veldig glad om du tar deg en tur:))

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)