torsdag 2. september 2010

Hørt om Busy box?


Idag har det vært litt travelt her...
Først så er det å få 4 unger opp om morgenen....få på dem klær...
sende storebror på skolen....få Minirosa i barnehagen og så skal jeg helst
være tilbake til 09:30 så jeg får lagt tvillingene til formiddagsdubben sin..
Og så kom posten på døra idag...med 4 store TUNGE kasser..
Og det er artig å få varer, men akkurat idag....som igår, så kom det
noen kasser med tydelige skader...irriterende...



Men men...jeg har ringt og snakket med alle parter, så jeg håper
det ordner seg....
Men det er litt av en jobb å pakke UT og sjekke
om alt er i orden og ikke noe er ødelagt....
Heldigvis kom det en nabo på besøk som like gjerne
hivde seg irundt og hjalp meg med oppakkingen:)




Disse BUSY BOXEne..kom idag ..Har dere sett sånne før?
Jeg har ikke det og jeg likte dem:)
Så nå har jeg en cafe, boks, en "hospital" boks og en skole boks:)


Over her er baksiden på Cafe boksen..
Og under her er hvordan det ligger når en ikke vil leke lenger og
så putter en alle lekene i boksen og klapper den sammen som en bok:)



Her er sjukehuset:) Møblene og dukkene følger med:)


Her er baksiden på sykehuset..


Og her er skolen :)


Her er alle tre boksene på rad og rekke inne på butikken:)


Har fått inn forskjellige dukker:)



Appropo...leker....fikk beskjed fra ungene idag om
å komme ut med en gang og hente stigen....for de hadde kastet en leke
opp på TAKET.....herlighet.....Jeg har da STigeskrekk!!!!
Så desverre....den leken får bare bosette seg på taket, for jeg henter den
ikke ned ihvertfall...



Her er det andre dukkehuset som jeg har fått inn...
Og dette blir billigere enn det blå, siden det er mye mindre....



Har også fått inn forskjellige møbler:)


Måtte bare putte inn dette bildet her som jeg tok idag...
tett i tett med fugler:) Det er så fasinerende når høsten nærmer seg og
fuglene strømmer på i store flokker:)




Nei nå må jeg sette meg ned å jobbe videre...
Skal bli godt når alle varene har kommet:) og nettbutikken er igang:)

Spent på hvordan interessen blir for dukkehusene:)



Ha en fortsatt fin kveld:))









8 kommentarer:

  1. Utrolig morsomme ting da!
    PS likte også bar-kofferten i innlegget under.

    Bare vent til du må bære inn/pakke ut varer i plaskregn, eller 4 minus og motvind....
    ;)
    Skal forresten ta ett blogginnlegg om bakdelen med sånt butikk-liv. (Får litt for mange henvendelser fra folk landet over som vil gjøre d samme som meg)

    SvarSlett
  2. Hei Fru rosa:)
    Skal si du er heldig som har sånn nabo:-P sikkert gøy med alt nytt som kommer. Det blir en FIIIN butikk du får:-) Gleder meg til alt er på plass :D
    Gla i d;-)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så morsomme hus!Sånn vil jeg også ha.Hvor får jeg tak i de?

    Mette buerødegård

    metteminibuer@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Du får kjøpt husene hos meg, Mette :;))))


    Det hvite koster 1600 pluss porto


    Send meg en mail på frurosashjem@hotmail.com for hva du vil ha og jeg svarer deg med pris og kontonr

    SvarSlett
  5. frurosashjem@hotmail.no ......mente jeg

    SvarSlett
  6. heisann kjære du:) elsket de busy boksene jeg, hvor mye skal du ha for dem? Den med skole på se jeg for meg kan bli en perfekt leke til prinsessa så kan hun forbrede seg litt til hun skal begynne på skolen. fin-fin julegave også. kjekt at du får inn så mye til dukkehus, følger spent med. øsnker deg ei videre fin helg. klem Monica

    SvarSlett
  7. Så kjempefine - slike har jeg ikke sett før! :-D

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)