tirsdag 31. august 2010

Jeg er så spent:)


Jeg går bare og venter og venter....Trodde det kom noe på
døren idag....men nei da....
Men nå skal de ihvertfall være her denne
uken her:)

Og noe fra dette bildet her kommer snart på døra mi:)



 Jada det er en globus:)..hehe...vanskelig å gjette ja:)

Idag fikk jeg til og med flere henvendelser fra flere om når jeg får inn varer fra denne leverandøren:)
Og da ble jeg så GLAD, for da er det ikke bare jeg som liker dette:)


Kan bare si at i løpet av disse ukene jeg har holdt på å maile frem og tilbake,
 så har jeg i det minste fått
øvd meg litt på engelsk:).....
Thor Heyerdal engelsken min har blitt litt bedre:)
 Og Takk for det:)
Altså...jeg har ikke bare mailet..
har i flere ukonfertable situasjoner
tatt telefonen som ringer...og så bare MÅ jeg
snakke engelsk:)
Jaja...ikke alle er like flink i språk:)
*ler av meg selv*



Kunne ha tenkt meg et slikt fly:) Artig med noe som ikke alle har syns jeg...


Og hva tror du denne kofferten skal brukes til?




Det er en bar faktisk:)
Ikke så mange som har en sånn i stua:)
Og litt artig at en sånn kan jeg bestille....
om noen har lyst på:)



Bare et kort innlegg herfra ikveld....
Har liksom så liten tid til alt for tiden.....merkelig :)


Men....nå begynner nettsiden å nærme seg :)
Ikveld har jeg bestemt meg for hvordan den skal se ut:)
Så da er det ikke lenge igjen:)












5 kommentarer:

  1. så spennende det må være å bestille varer og ordne butikk :) heldige deg :)

    klem

    SvarSlett
  2. gledermeg veldig til du åpner nettbutikk altså, det ser ut som du tar inn veldig mye fint og jeg er veldig spent på hva du kommer til å ta inn av ting til dukkehus, siden prinsessa mi har dukkehus. Frem til nå har jeg syns hun er litt liten til de fine tingene til dukkehuset, men etetrhvert e rjo planen at hun skal få innrede det. klem Monica

    SvarSlett
  3. Takk dere to:)


    Jeg har bestilt en hel haug med dukkehus møbler FOR barn:) for jeg tenkte det samme som deg, Monica at husene kan brukes av barn, men møblene må være litt mer solide:)

    Så forhåpentligvis denne uken her så kommer de:)

    Prøvde å skrive kommentarer på bloggene deres, men det er et eller annet galt med bloggeren min...får beskjed om at jeg ikke får skrive kommentar:(

    SvarSlett
  4. spennende!!!gleder meg til fortsettelsen!!!klem linda:)

    SvarSlett
  5. oooh HELT min stil!!! Vil ha sånn luftballong og fly-mobil!!! :D :D :D :D Jeg har litt sånn her på biblioteket mitt nemlig... som ingeen har sett enda, siden det bare finnes i hodet mitt forløpig :p Rommet er under oppussing! :D

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)