tirsdag 3. august 2010

Endelig kveld i stua...

Det er jammen godt å sette seg ned fremfor dataen
og kjenne at roen senker seg i HUSET.
Idag har vi fått tømt uthuset for all krims krams som jeg ikke kastet
forrige gang vi hadde en tornado-runde med
kasting av ting og tang...


Så sinkhusene mine...jeg har "bare" 10 stk i forskjellige størrelser...
har kommet inn i varmen igjen...
 (de minste har jeg stort sett hatt fremme hele tiden, men ikke de mellomste)
Det minste er kanskje 7cm høyt mens det største er mellom 60 -70 cm høy..
Og hva skal en med mange sinkhus liksom kan sikkert noen forundre seg over..
Men jeg synes det er stilig:)



Noen gamle vegglamper med tre utskjæringer har også fått blitt med meg inn igjen..
og jeg ble plutselig glad for at jeg ikke kastet dem tidligere....der er jeg og min samlemani...jeg er 100%
sikker på at ting jeg legger vekk....kan...det bli bruk for igjen senere en gang:)
Så nå skal de males og jeg må finne noen stilige lampeskjermer:)
Bilder får jeg komme med senere:)



Alt ligger eller står på halv åtte her om dagene...NOrgesglassene mine...
har jeg ennå ikke fått tid til å feste bånd rundt de søte små dukene..
Men èn dag må jeg vel klare å finne frem båndene og knyte irundt:)


Det er så rart som trendene snur hele tiden...Noe blir plutselig kjedelig og man får bare lyst
å enten gi det bort eller stue det langt inn i et skap, mens noe igjen...kan en alldri bli lei av...
slik som hylleknektene mine som jeg kjøpte for minst 7 år siden
og de er finere enn de du finner i butikken idag:)


Ikveld skal jeg legge inn en bestilling på DUKKEHUS
Om noen skulle ha lyst på et eller er interessert i å se flere bilder, så er det bare å sende mail
til frurosashjem@hotmail.no så kan jeg sende flere bilder. Pris er jeg ikke sikker på ennå..



Ønsker alle mine lesere enn strålende fin kveld:))




3 kommentarer:

  1. Fine bilder.
    Ja noe blir man ALDRI lei av. Andre ting kan lett skiftes ut.

    Ha en fin kveld du med, det lille som er igjen av den :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker sinkhusene dine jeg! :) Jeg har ingen sjøl enda, men vurderer det sterkt! ;)

    Du har jammen rett i det der med at man blir lei ting og tang alt etter hvilke trender som gjelder - men at det er visse ting man aldri "trøttner" på! De gamle klassikerne har en tendens til å holde stand lenge og til å passe inn i nærmest ethvert interiør og til enhver stil... som hylleknektene dine feks! :)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Hei, kjære fru Rosa, jeg er på Rød:-) Rød i Romsdal, Nesset kommune, mellom Molde og Sunndalsøra...Vet du hvor det er?

    Så mye fint, og så stilig lekstua ble, knalltøff dørfarge!!! Klem fra Marianne

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)