mandag 4. oktober 2010

Årets julegave?


Ikveld tenkte jeg at jeg bare måtte vise frem de fine DUKKEhusene igjen..
Nå nærmer det seg sakte med sikkert jul...og kanskje et dukkehus kan være
en idè å gi i gave til minstejenta?



(Dette huset er stort og er ca 84cm høyt og koster 2500. )


I første omgang så blir disse DUKKEHUSENE bestillingsvarer,
og jeg kommer ikke til å bestille ett og ett hus...Jeg venter med å legge inn en ordre..
til jeg har en "buffer" eller nok hus til at frakten og tollen ikke skal bli så dyr.



Dette huset med rødt tak er 60 cm høyt og vil koste 1500...Samme prisen på det rosa dukkehuset under her)





Jeg har allerede fått inn noen bestillinger på disse husene, så forhåpentligvis
så er det ikke lenge igjen før jeg legger inn en ordre.
Men da er det lurt om noen av dere tenker på å bestille et hus i julegave til jenta deres....
eller barnebarnet...å ringe meg på tlf 41573840 eller sende

Da vil jeg legge inn orderen slik at husene kommer hit til Norge i god tid før jul:)







Jeg vet ihvertfall at jenta mi på 5 år går og drømmer
om å få et av disse dukkehusene til jul:)
og jeg har ikke akkurat noe imot at hun skal få det heller:)
Og så skal jeg satse på å ta inn tapet og utstyr til
å innrede dukkehuset med.....og møbler så klart:)


Husene kommer umalt innvendig, men det er ikke nødvendig å
måtte tapetisere og male huset....
Huset er fint i seg selv slik det er...og faktisk så fint at
det vil ta seg fint ut på stua:)
Vil ikke akkurat være en leke du vil ha lyst til å stue bort når det
ikke lekes med:))
Og så er det noe unikt også...bare et fåtall butikker i norge har disse
dukkehusene og da er det litt gøy å kjøpe noe du vet ikke alle har:)
Og jeg tror at små jenter vil sette STOR pris på å få et
slikt hus i julegave:)

( Dette huset koster 1600,- og er 64 cm høyt)


Og så vil jeg tro at det er et hus du vil kunne ta vare på og som vil holde seg i generasjoner....


( Huset over her vil koste 2500,- og det er også ganske stort og er på 80cm høyde, Dette huset er også over 80 cm bredt...
huset nedenfor er 60 cm høyt og vil koste 1450)



Mange unike hus å velge imellom:)



Til og med et hus som har et butikklokale  i kjelleren:)


Og for å sikre seg at huset blir stort nok, så er det også
mulig å kjøpe en kjeller på det:) Den finnes i forskjellige str, men det er ikke alle
husene den passer til.
Prisen på kjeller er 999,-

Og på bildet under her ser du hvor stort huset er ...både med og uten kjeller:)






Det var nok DUKKEHUS reklame for en stund:)
Bare ta kontakt om det er noe du lurer på:)


Imorgen blir en spennende dag:)
Jeg håper bare at den blir slik jeg håper på:))



Kommer plutselig tilbake:))
Takk for at du stakk innom:)
















3 kommentarer:

  1. Kjempefine dukkehus:) Fristet!

    SvarSlett
  2. Så fine dukkehus!! Åh, skulle nesten ønske vi var barn igjen! Også så store de er! Kanskje tantebarna våre ønsker seg sånne:) Håper det! De var fantastiske:) Takk for tipset!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Loooove them ♥ Kunne ønske jeg hadde en liten jente og kjøpe til...:)

    Klem Line

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)