tirsdag 12. oktober 2010

En spennende dag


Idag har jeg hatt besøk:)
Og jeg både gruer meg og gleder meg
til å se resultatet:)



Jeg fikk nemlig besøk av Romsdals Budstikke :)
Håper han likte min lille butikk:))
Jeg vet ikke når det kommer i avisa...
kanskje imorgen eller på lørdag:)


Dagene går uansett litt for fort....LITT mye å holde styr på...synes jeg:)
Jeg skal liksom huske på å bestille varer....huske på å betale regninger:)
og ja....fortsatt så er spisebordet "kontoret" mitt...så jeg hadde satt veldig stor
pris på om jeg PLUTSELIG hadde et eget rom å holde til med alle permer og kataloger:)

Men enn så lenge så får jeg bare prøve å holde orden i rotet:)



Denne HYLLESEKSJONEN får jeg snart inn på
butikken....og den trenger jeg sårt....for det begynner å bli en del
varer som skal få plass i den lille butikken min:)

La merke til at den har visst skrift oppå toppen:) Det tenkte jeg ikke
over når jeg bestillte den:)
Og så blir den kanskje litt for smal enn hva jeg hadde tenkt den skulle være...
for jeg hadde planer om å sette dukkehusene oppå øverste hylla....
'får se om det går....ser kanskje litt smalt ut:)


IDAG prøvde jeg igjen....å ringe UDI og spørre om
vi kunne få lov å ha besøket vårt fra Brasil her i 3 måneder til...men neida....
ikke snakk om.....FANTEST ingen GRUNN til at hun kunne få være her litt til...
Og det mest komitragiske var at hun jeg snakket med trodde besøket vårt hadde oppholdt seg i landet
MER enn 3 måneder og ble stram i stemmen og sa at : "DU VET det IKKE er lov å oppholde seg her etter 90 dager? Jeg råder dere til å få henne ut av landet så fort som mulig...."
(Skulle nesten tro det var snakk om en kriminell person)
Jeg svarte...
  slapp av slapp av....hun har ennå lenge igjen....
Jøss...tenkte jeg...og hva med de som er kriminelle her i landet?
De blir vel kanskje nødigst sendt til Spa-fengselet i Halden...?
jaja...
Men jeg klarte ikke la være da....jeg måtte spørre henne....
Når skal dere sende hjem Krekar da?
Det ville hun ikke svare på...





Så utenom å irritere meg over at enkelte får bli i NOrge og andre
blir omtrent sett på som eksremt kriminelle om de oppholder seg 91 dager her....
så har dagen min vært veldig innholdsrik:)
Så innimellom kundebesøk og utpakking av varer,
så har jeg også hatt besøk av ei god venninne og gutten hennes:)
Sååå koslig:)


Bildene over her er litt av det jeg venter inn snart:)
Får også inn ei blå tallerkenhylle, men nå når jeg skulle laste ned bildet
så hadde Jeanne d`arc tatt bildet bort fra nettsiden sin...så da er de sikkert tom  for den...
Satser på at jeg fikk de siste:)






Denne rå tøffe krakken var bare sååå tøff....faktisk mye tøffere i virkeligheten
enn på bildet:) Den er av skinn og metall....ligner nesten på et oljefat:)
Striesekk putene var også veldig tøffe, så noen av dem
vil nok forhåpentligvis til å lande oppi slagbenken min:)


Nå må jeg sette meg ned og skrive og svare på noen mailer...
arbeidsdagene blir lange har jeg funnet ut...men så bra
at jeg liker det jeg driver med da:))


Og så er det tirsdag og tv-kveld:)
pluss at jeg hører to stk  som styrer og romstrerer på hver
sine rom....jeg får gå å snakke med dem:))




4 kommentarer:

  1. Hei:)

    åååh, så gøy!! Det må være spennende:) Dumt ikke vi får den avisen.. Nydelige bilder du viser! Du har et så vakkert hjem at vi er sikre på at reportasjen blir veldig bra:)

    Klem fra oss:)

    SvarSlett
  2. Hei..
    Her var det mye spennende gitt :)
    Så mooro for deg og komme i avisen, da blir du vel lokal kjendis *smiler*
    Ha en god natt.
    Klem

    SvarSlett
  3. Mullah Krekar, du! Hehe....
    Syns jeg hører deg!

    Skjønner frustrasjonen, -men det hjelper ikke å ta seg en tur over til Sverige, eller ett annet land heller?
    Min venninne i Tyrkia pleide å ta seg en flytur tur-retur Tyskland for å fornye sitt visum. Men det er jo lettere å få oppholde seg i Tyrkia enn i Norge.
    Carp!

    SvarSlett
  4. Så spennende det blir med reportasje i avisa da:)

    Norge er et bakvendt land når det gjelder kriminalitet og kriminelle...de som absolutt IKKE skulle vært er, jo de får være...huff nei blir irritert nå kjenner jeg!!!

    Artig at du har kommet godt i gang med butikken din...:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)