fredag 30. mars 2012

BILDERAS FRA BUTIKKEN


Kanskje på tide med nye bilder fra butikken. 
Kan si uten å overdrive at det skal bli en stor lettelse når
vi får kommet oss inn i stabburet og får en større plass og 
boltre oss på :)



Skap med kroker og hyller er ny i butikken. Godt å få skrudd ned hyller og opp med nye :)


Nå begynner det å bli tomt for dukkehus...Har dette som står til utstilling igjen , pluss Trelawney Manor som er som det på bildet, bare litt høyere. Finere dukkehus tror jeg det blir vanskelig å finne :)



DET er mye av varene jeg har inne på lager som jeg ikke har rukket å legge ut på nettbutikken, så om du ser noe på facebook siden min eller her inne på bloggen som du ikke finner igjen på nettbutikken, så er det bare å sende meg en epost til post@frurosaslandhandel.no og jeg kan hjelpe deg med det :)


Fredag blir siste dag med FRI frakt på ordre over 500,- Etter det går jeg tilbake på å kjøre 99,- på alle vanlige pakker, bortsett fra møbler og dukkehus som det kommer tillegg på...



Home Skiltet har jeg ikke mange igjen av...


Det samme med sølv krusene....de har gått ut i en rasende fart :)


Har en hylle med nedsatte varer og her koster green gate delene 50,- pr stk


Skjærefjøler i alle varianter går også ut fort...
Dette er siste rest :) Tomt for rund hvit medium...


Så ikke at skjermen var skeiv før etterpå...


PÅske eggene har også gått ut i et raskt tempo :)



Tøft oppvask stativ:)
Ser nesten gammelt ut med de trehånd takene :)



Ikke alt av Durance har kommet på nettbutikken heller:)
Men du finner det i butikken på Midsund :)


Har mye å finne :)
Her er sengetøy fra Sebra til juniorseng


Strikka lampe :)
Grå med RØD ledning :)
KnallTøFf!!!!


Dette serviset er min favoritt :)


Alle lysestaker i "sølv" er nedsatt til 100,-






Pjuh...

Men takk for at DU stakk innom :)
Nå er det natta her i huset
Ta kontakt på mob 41573840
om du vil komme innom utenom åpningstidene


2 kommentarer:

  1. Så mye lekkert:)

    Godt jeg ikke er naboen din for
    da hadde jeg blitt blakk:)

    Ha en fin helg og påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. åååå så mye fint du har i butikken ....
    Greengate er min favoritt om dagen :-)

    Jorunn

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)