fredag 2. mars 2012

Nye varer har kommet

Da kom det en palle med varer fra Miljøgården og 
jeg skal prøve å få lagt det ut på nettbutikken så fort som mulig :)
Flotte gardiner til sengehimmel!  945,- pr par



Det kom inn søte små metall esker med nostalgisk motiv. 
Pris 36,- pr stk






Tøff bord klokke 349,-
Hundefigur Chester 199,-


Den minste melkekartongen til å servere melk eller fløte til kaffen koster 
69,- pr stk


Blomsterkrukke/ spann 89,- pr stk




Mye fint fra miljøgården !!!



Mye på bildet her finner dere inne på nettbutikken www.frurosaslandhandel.no




Denne fine lampen kom også Skjerm 169,-
og lampefot 359,-


Har en annen type sengehimmel inne på lager men bare èn igjen av den på lager. Men kan bestille denne om noen ønsker det. 


Gardinene var bare såå fine!! kom i begrenset antall så vær rask! 
Skal legge de ut på nettbutikken med en gang!



Ser dere de små rammene som ligger på benken?
De har kommet!! Så fine å henge opp med bilde av ungene eller noen andre du er glad i :)



Freddy har vært på HUSET idag og tatt bilder!
Kommer med de så snart jeg kan :)




~ Ann Elin ~



4 kommentarer:

  1. Ih hvor har du mange fine ting i din butik! Man får lyst til at købe det hele, men det går jo nok ikke, så mange penge har jeg ikke!
    Jeg glæder mig til at se jeres hus når det bliver færdigt - jeg følger med hver gang du lægger billeder ud af det!
    Hav en dejlig weekend
    Knus fra Rita

    SvarSlett
  2. Så lekkert!! jeg elsker bare miljøgården hehe

    SvarSlett
  3. For en utrolig flott og inspirerende butikk du har :-)

    SvarSlett
  4. rigtig smuk butik hvad koster senge himmelen incl gardiner og fragt til dk???

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)