fredag 27. april 2012

Nå kan du bestille smeg kjøleskap hos Fru Rosa og IDAG...30% på alle hyller/småmøbler...gjelder kun frem til midnatt





Min favoritt
er utvilsomt

smeg kjøleskap !!!
De mest populære fargene er
Rød, Lyse blå og sort






Hvilken farge liker du best??



Denne er den mest populære fargen og er 151cm høy. Nemlig  Lys blå
Pris ca 15 000





Det er så tøft med 50 tallsmodell kjøleskap!!!
Det fåes som kombiskap også 
Denne i rosa koster ca 16000,-
Høyde 168cm






Kremfarget er også fint !
Høyde 178cm





Hva med oppvaskmaskin i samme serie?
Blir så fort som mulig lagt ut på nettbutikken
Før den tid så er det bare å sende forespørsel til epost :
post@frurosaslandhandel.no

Frakt kan jeg ordne og du vil få kjøelskapet kjørt hjem til deg :)





Og så 
Dagens tilbud !!!




idag FREDAG
blir det 30%
på alle hyller/ småmøbler
som jeg har inne på lager. 
Gjelder ikke bestillingsmøbler som jeg 
ikke har inne på lager




Rabatten blir trekt etter at orderen er lagt inn.
Betaler du med kort er det enklest for meg
og jeg trekker fra rabatten FØR jeg godkjenner beløpet

Jeg har arbeidshelg på min andre arbeidsplass..
Men er innom nettbutikken og svarer på eposter
flere ganger pr dag :)

Er det noe dere lurer på så er det bare å sende en sms til 41573840


God helg alle sammen!!!!



~ Ann Elin ~















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)