tirsdag 22. mai 2012

Lite tid til blogging og alt annet...... men snart er vi i rute :)

Det begynner å bli en stund siden forrige blogg innlegg, 
men her har jeg bare blitt helt utbrent på alt...
Først med hus som tar lang tid å få tett....
og så alt arbeidet med å sette opp Stabburet...
Og alt det andre irundt :)


I mellomtiden har det bare øst på med varer og både
Tolix stolene og tallerkenhyller og 
annet har kommet inn på lager...



Har nå stoler i kremhvit, rosa og stål...
Barkrakker med rygg i hvit, barkrakk uten rygg i kremhvit, 
små krakker i hvit, rosa, blå og sort og stoler med armlen i sort matt.
GODE å sitte i og de er  av veldig god kvalitet. Gir ikke fra seg en "doink" lyd som de
kopi stolene gjør. . Men når kopien koster nesten like mye som orginalen, så hadde jeg ikke tvilt om å kjøpe den ekte tolixen




4 vanlige stoler kan sendes i en eske og portoen blir bare på 99,-



Vanlige stoler som en kan ha i forskjellig farge rundt kjøkkenbordet er veldig populært
og de koster bare 1779,-

(måtte bare leke litt med fotoprogrammet )

Selv står barkrakkene med rygg høyt oppe på min ønskeliste :)
Har ikke sett Tolix i den varianten før :)



Vi holder på for fullt!!
Prøver å pakke og få sendt avgårde pakker, men 
det går litt saktere nå, siden jeg plutselig har fått akutt barnepass mangel, 
da vi har vært avhengig
av venner og familie til å hjelpe oss med å stille opp
 som barnevakt i det siste da vi står uten barnehage og 
aupairen ikke kommer før om en ukes tid....
Slitsomt er bare forbokstaven...






Så alle varene som har kommet
 kommer også så fort vi har mulighet inn på
nettbutikken. De siste dagene har det kommet flere paller, 
med puter, gardiner, barnesenger...



og annet fint til både små og store...




Nå har vi mye fint inne på butikken...
Har alt mulig fra dørmatter 


til store tallerkenhyller..
Disse kom idag og noen er allerede reservert og jeg får finne frem mailene og 
kontakte personene som venter spent  :)



Flotte vinduslamper i hvit stengods
med valgfri ledning






Nå begynner stabburet, det nye lokalet å bli ferdig til innflytting også...
skal bort og male gulvet imorgen og så venter vi på å få sette inn døra...
pluss bordkledningen på utsiden....så nå nærmer det seg :)
Ikke lenge igjen :)





Minner om at jeg har jeanne d Arc Living magasinet i butikken og nå er det bare interiørbutikkene som selger disse bladene. Portoen blir den samme om du velger å legge ved et magasin i pakken :)
Mye god inspirasjon !




TE koppene i dette serviset kom levert igår :)
Endelig!! har bare ventet på dem siden januar messen :)
Så endelig er de å finne i butikken :)





Om noen er spent på å høre om huset...
Så har taksteinen blitt lagt på ene kortsiden...men
det kom fortsatt inn vann i helgen da det regnet...
Skjønner ikke hvordan det er mulig....
stabburet som min mann satte opp er potte tett...




Et lite bilde fra Stabburet :)
Idag ble trappen opp til loftet satt opp og gulvet er ferdig :)
Så imorgen blir det å få malt gulvet :)
Forhåpentligvis er døren kommet også :)
og så får jeg bare bli ferdig med alt dette imorgen og så
blir det innflytting mens det utvendige blir gjort :)






Vi har forresten valgt kjøkken også :)
Så nå er det bestillt og kommer hit om noen uker :)

Gleder meg til å få vise bilder fra huset når det er ferdig !
selv om det ser ut til å ta litt tid...


Så vil jeg til slutt bare unnskylde for at  det går litt sakte med sending av pakker, men håper på 
forståelse og lover å gjøre så godt jeg kan mens vi nå venter på å få flytta inn i nytt lokale.
Kommer sterkere tilbake :)


~ Ann Elin ~


















1 kommentar:

  1. Synes det har gått rasende fort å sette opp stabburet igjen da! Masse lykke til videre, håper du får masse besøk i butikken din! :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)