fredag 14. september 2012

Butikkbilder




Igår fikk jeg endelig tatt noen bilder fra butikken. 
Har faktisk helt glemt å tatt bilder
 eller ikke hatt tid når jeg har vært der...






Men nå er det mye fint å finne her!!
HÅPER mange flere tar turen innom :)
HAR fast åpningstid 
HVER onsdag fra 11 til 13:30
og HVER torsdag fra 15 til 20:00

Og så er jeg innom der nesten hver dag 
for å få unna litt...
enten pakke eller ta imot varer...
eller pakke...






NÅ imorgen, lørdag har jeg avtalt 
å være i stabbur butikken fra 
kl 12 til 14

Fortsatt 20% på green gate
20% på tolix
og et stort tilbudsbord med 50% 
Tilbudene gjelder bare
i butikken på midsund..

Og ja...
her kjører jeg på med tilbud hele tiden :)
men det er fordi jeg vil at så mange som mulig
 kan ta turen innom :)








Og jeg har mye forskjellig å velge imellom..
kjoler med ermer og forkle til jenter fra 80 til 140
altså....fra 1 år til 10 år :)
Maileg kaniner..
Green gate..
andre serviser...
møbler...
lamper...
Fuglebur/ reir
postkasser
gardiner
Liftgardiner
Puter..
Durance vaskemiddel
Lemonade...
Baderomsartikler...
Tapet !!

og mye mer !!!



Kunstig blomster !!
Potter !!
Leker til barn
klokker








Og snart kommer det inn mye mer !!!







Rett før helgen kom det inn 
fine små dame skrivebord..
flotte sminkebord...
mm..





Og jeg har funnet RÅTØFFE puter med motov av ugle, ekorn og ulv og 
til en rimeligere penge enn både bohus, kremmerhuset med flere :)
så det lønner seg å ta turen innom FRu Rosas Landhandel 


Vi skal bruke helgen til å ordne huset klart til fotografering og visning...
Men først....litt sushi og dvd 



God helg alle sammen !!
Og ta gjerne turen innom FRu Rosas Landhandel 
i sjøvika imorgen


Klem fra


Ann Elin









1 kommentar:

  1. Ja ser ut til at du har fylt opp butikken..Masse lekkert. Ønsker deg en fin helg..

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)