mandag 28. januar 2013

Covent Garden !!



Jeg har mange mange år før jeg startet opp for meg selv 
vært ekstremt interessert i INTERIØR. 
Det har vel kanskje alle skjønt ;)
Covent garden var ett av merkene jeg likte veldig godt 
og har både nattbord og tvbenk kjøpt for over 10 år siden. 
Pluss mange forskjellige pynteting derfra...



Lysfat med speil og lykter kommer som et sett!!



Nå har jeg fått de inn på butikken min! 
Og mye ble kjøpt inn fra messa :)




Bildene skulle jeg vise i forrige uke etter at jeg kom hjem fra messe, men ble sengeliggende hele uken. Og med fire barn fra 3 til 9 som også ble syke så hadde jeg ikke annet valg enn å holde meg hjemme og ta meg av alle sammen. 



Idag har vel jeg kommet meg i form igjen men jeg holdt
 tre av ungene hjemme idag for sikkerhetsskyld.  
Jammen surt å få omgangssyken og her gjelder
 48 timers regelen så sant det er mulig !




Får bare beklage til alle dere som venter på pakker eller svar på epost eller for såvidt alt som skulle gjøres denne uken her....ALT ble rett og slett satt til sides for her gjaldt det bare å bli frisk og skifte bleier på de små og passe på at alle hadde det bra. 



Hadde planer om en messetur til Lillestrøm men den ble selvsagt avblåst.


Jeg har bestilt inn mye av det som er tatt bilder av. 
Likte de lyslyktene ( og de er forresten ikke så mange eksemplarer av )



De vasene her er større enn de ser ut som og kan både henges opp
og stå på bordet og brukes som vase




Lykter...kakefat på stett....blomsterpotte...mm


Lysestaker med pynt !



Disse er  for kubbelys og kommer inn hit :)



Og sjekk den puta som er sydd sammen!!
Genial å ha i slagbenken!!


Tepper og spisebrikker i beige farge er bestilt inn...tror jeg bestilte flere gulvtepper i andre farger også..


Hadde gjerne kjøpt hele standen om det var mulig :)





Kommer med flere bilder etterhvert!
Nå må jeg ut i stabburet en tur og få 
unna noen pakker.
Alle vil få en ekstra gave med på kjøpet!
Og jeg beklager så mye at det skulle bli sånn forsinkelser her :/


Og så håper jeg at nå er vi oppe og går igjen og 
all sykdom holder seg langt unna oss og dere andre!!




Klem fra
~ Ann Elin ~

3 kommentarer:

  1. Hei Ann Elin!
    Du er jo bare et menneske du som alle oss andre, og ikke er det bare å sykmelde seg fra jobb å få betalt fra NAV heller, i din "stilling"... så jeg håper alle som venter noe fra deg - skjønner :)

    Håper sjuka er ute av huset for denne gang, og må si du har utrolig mye fint i vente fremover :)

    Klem
    Siv K :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Og takk for det! Må kanskje holde oss hjemme imorgen også...vi får se hvordan det går og om formen er bra imorgentidlig. Jammen har det vært mye syke på oss denne januaren men håper på å komme oss iform igjen så fort som mulig :)

      Slett
  2. Så flotte bilder :)

    Ha en fin kveld!

    Klem :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)