tirsdag 29. januar 2013

Flere messebilder fra Stockholm


Linsen på kameraet mitt er ødelagt så 
bildene blir langt fra gode men de får duge. 
Jeg er glad jeg fikk komme meg til Fomex og messe. 
Bestilte inn altfor mye fint, så nå kommer det til å bli
fullt i den lille butikken min. 





For å få plass til alle nyhetene som kommer inn
vil jeg allerede idag sette ned mange av varene som allerede 
er ute på nettbutikken og det er ikke mange igjen av hver var som
legges ut for salg så om dere liker noe må dere være raske




Påskepynt...
Ting til å pynte med 
ute i hagen...
Serviser...
møbler...
med mer er bestilt inn :)


Her er en av mine favoritt leverandører


Grått kommer det mer inn av !!
Både hyller...
benk..
med mer :)


Lampeskjermen er brun men ser nesten litt rosa ut på bildet...


Mannequinn dukker kommer endelig inn igjen nå til våren!
Så fin å ha stående med en nydelig kjole på eller så pynter den ene alene opp.



Mye fint!!
Om dere ser noe dere liker så 
ta kontakt. Mye fint er bestilt inn men det er vanskelig å
vite hva kundene liker. Glad jeg har med meg min bedre halvdel på
messe. Greit å ha noen å spørre om råd og ikke minst ha en som styrer deg og 
forteller deg hvilken retning du skal gå. Hadde nok gått i ring om jeg skulle gått på
det store messeområdet alene.




Disse gardinene har jeg flere igjen av på butikken og blir satt ned til halv pris!!




Er hjemme med sykt barn idag også. 
Svært så langvarig dette skal være. 
Gleder meg til alle er friske og raske igjen

Nyt hver dag og hver time dere er friske!!

Stor klem 

fra

Fru Rosa

alias

~ Ann Elin ~



1 kommentar:

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)