fredag 3. august 2012

En mengde salgs varer og noe nytt !!

I helgen skal jeg 
bruke tid på å få ryddet litt i nettbutikken med 
å legge inn gode tilbud og 
få lagt inn nye varer :)



Å ordne og bygge et stabbur til nytt lokale, samtidig som du
styrer og organiserer en nettbutikk...
samtidig som du har en jobb ved siden av...
og ikke minst 4 barn å holde styr på og bruke tid sammen med...
og toppen av det hele bygger hus....
Så kan jeg love dere at jeg begynner å bli sliten!
Det har tatt skikkelig på !
Husbyggingen alene kunne nesten tatt 
pusten fra alle og enhver...


Men trøster meg med at når husbyggingen er ferdig....
så vil jeg få bedre tid til alt det andre !!!




Nå er jeg egentlig sliten etter en èn dagstur til Trondheim, men har så mye å 
jobbe med at jeg får bare utsette natta litt :)


Dårlige bilder av gardinene, men så fine og tøffe begge to!! 
Den øverste er helt ny på butikken og koster 599,- mens den under koster 299,-






Om dere ser noe dere liker på bildene så gi et pip :)
noe av det har jeg bare få av...


Ett sett med hylleknekter...


Og dette boks settet koster kun 199,-!!
For tre stk bokser fra Green gate.



Fine toalett og sminkevesker fra Miss Etoile


Halv pris på disse sukker og fløtemuggene fra Green gate




Bare to igjen av disse lekekassene...



Og speilet koster 1399,- og er noe av det nye på butikken :)


Flotte oppbevaringsbokser og matskål til både hund og katt!


Sølv vasen er det ikke mange igjen av...


Bestikkholder...få igjen og 149,- pr stk


Få igjen av alle kroker!





Noen som har lyst å være med meg på messe i Lillestrøm?
Gleder meg til messe og nå er det ikke lenge igjen :)



Blir veldig glad om du deler og liker bilder på facebook så flere finner meg :)
Og husk på give awayen som det er trekning på 6 aug :)

Nei nå må jeg jobbe litt her :)

Kommer plutselig tilbake :)

klem fra meg :)

~ Ann Elin ~





4 kommentarer:

  1. Kule skåler og bokser til hund og katt :)

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har her, Ann Elin.<3

    Gleder meg med deg ang. Stabburet og huset og også til å se flere bilder etter hvert.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Her var det veldig mye fint! Skjønner du er sliten etter husbygging!! Vårt hus er nå 3 år og husker godt hvor slitne vi ble mens byggingen sto på. Men du har jo så mye annet å tenke på ved siden av også!!

    Jeg likte familierammen så godt!

    Klem Laila

    SvarSlett
  4. Ja vi he bodd her i 10 år! Å he ikke glømt kor det va m bygging:) Men trøsta e at DET BLIR BERE:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)