mandag 20. august 2012

Her er hva vi har gjort de siste 12 dagene...

Dagen før vi reiste til Turkia feiret vi 
Mellomste sin bursdag. 
Koffertene stod klar og ferdig pakket i bakgrunnen :)




Så vente vi nesa til Tyrkia og Pegasus World i Side


Med lang lugg passet dte perfekt å gå inn på 
en frisør og få flettet håret !



All inclusive er å anbefale til ALLE som ikke er kresen på maten og liker å 
prøve ut forskjellig :) Mye god mat i Tyrkia :)
Bare ett lite problem når en liker god mat og det er å ikke har magemål til å stoppe etinga..


Her er gjengen min på tur.
Blid og fornøyd!
Noen vises veldig godt at en har vært i sola og blitt brun...
mens andre vises at en har sittet og spist døgnet rundt!
La på meg 3 kg!! faktisk..
og på dette bildet ser det ut til at alle tre kiloene 
la seg i fjeset!
Tror jeg får printe ut bildet og henge det på kjøleskapet så jeg 
kanskje klarer å motivere meg til å bli litt sunnere :)
Forferdlig fin de tre andre på bildet ! hjærte hjærte smilefjæs!



Det første vi gjorde når vi kom hjem...
var å kjøre innom huset og se om det hadde blitt gjort noe der...
og nå hadde det blitt lagt gipsplater nede :)


Ikke helt ferdig i gangen, for vi venter på rørlegger som først kommer imorgen...


Her er fra tvstua


Og så var det å planlegge og styre og ordne i huset til vi skulle feire tvillingenes bursdag :)
Gjorde det lettvint og bestilte kaker fra Søte Gleder fra tennfjord i Haram kommune.
Kjørte dit samme dag som vi kom hjem fra syden :)
Så slapp jeg å tenke på å bake kake :)



Tvillingene er storfornøyd med kaka si :)



Imorgen er det skolestart og barnehagestart her i huset :)
Pappaen følger unger på skolen og jeg blir med tvillingene på
deres første dag i barnehagen :)
Skal bli godt å kunne få jobbe på dagtid uten å ha to små rundt her :)

Og blir dagen lang nok så blir det sparkling og grunning av sponplater til legging av tapet!
Og så blir målet denne uka å tapetsere flest mulig vegger i huset :)
Så ringe og ordne med takst på huset som skal selges
Freddy skal legge tak i andre etasje..som endelig kom levert den dagen vi reiste til syden...
OG så blir det MESSE i lillestrøm :)

Så denne uken blir det ikke noe latmannsliv akkurat...
ikke det at det er noen fare for å ha det ellers i ukene heller..
Men så er jeg  ikke en person som liker å kjede meg...
Vil helst gjøre ti ting på en gang for å være mest mulig effektiv :)

Nå må jeg merke klærene til barnehagen imorgen..
sent ute..men helt vanlig det her i huset :)


Stor klem 
fra 

Fru Rosa

alias 

Ann Elin



3 kommentarer:

  1. Ser og høres ut som ferien var flott. Skjønner godt at du la på deg, for den maten ser nydelig ut.
    Med husbygging, fire barn osv er det ikke rart ukene dine blir travle. Utrolig hva man klarer når man står midt i det.
    Ha en flott uke, og prøv å få noen pusterom innimellom.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder:)
    Skjønner det har vært en flotters ferie:)
    Vil takke for god og rask service på bestillingen jeg la inn i nettbutikken,og tusen takk for overraskelsen du hadde lagt med... sånt liker jeg:))
    Har skrevet om det i mitt siste innlegg :)
    Klem sissel

    SvarSlett
  3. Har du bestemt deg for kjøkken?

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)