mandag 6. august 2012

Vinneren!!!

Pjuh......tok litt lenger tid enn hva jeg hadde trodd, så her har jeg skrevet ned på en liste etter hver kommentar på hvor mange lodd hver enkelt har fått....

Det ble 267 lodd!!!!!!!

og da ga jeg noen ekstra lodd for gode forslag eller gode råd på hva jeg kunne gjøre bedre :)



Jeg rullet lapper med nr fra 1 til 267 

og vinneren ble!!!!

Elisabeth Sp.
Du hadde heldigvis skrevet ned epostadressen din, så da får du snart en mail :)

Gratulerer!!!


Takk til alle som ville være med!
setter veldig stor pris på at dere har delt og linket til facebooksiden og 
nettbutikken min!

Er fullstendig avhengig av 
at flere får kjennskap til meg og nettbutikken, for lille 
Midsund er ikke nok til å overleve.

Så tusen tusen takk til alle sammen!!

Ny premie blir delt ut når jeg 
når 10 000 tilhenger på facebook :)


klem fra Ann Elin 




2 kommentarer:

  1. Grattis til den heldige vinner:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Great Post. Very Helpful. Keep Up The Good Work. I'M Following Now.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)