onsdag 28. september 2011

Endelig kom det nye magasinet fra Jeanne d Arc Living :)


Da kom ENDELIG posten på døra MED dette nye magasinet
fra Jeanne d Arc Living. Med MYE inspirasjon :)



Her er noen bilder tatt ut av bladet.
Høstkos på kveldene :)


Jeg får ikke lagt det inn på nettbutikken før til helgen men om noen vil ha det tilsendt så bare send meg en 
mail til post@frurosaslandhandel eller ring/ send sms til 41573840 om dere vil jeg skal legge det ved bestillingen deres.



Har ikke fått pakket ut bladene ennå men er spent på  artiklene med hekling. Kjekt med håndarbeid på kveldstid. Og dette bildet minner meg på at jeg har noen prosjekter liggende som jeg ikke har fått tid til å prioritere i det siste :)




Fin yttergang :) Blir noe lignende LYSE fliser i yttergangen vår også i nyhuset.....
som forhåpentligvis er oppe til neste år....Vi skal også ha dobbeldør men i mørk grå med smale vinduer :)



Lover at det skal komme mange GODE og flotte tilbud på nettbutikken fremover :)










1 kommentar:

  1. Å den gangen var herlig lekker, se den kistebenken`a!!
    Så herlige bilder :)
    Kos deg masse med godt lesestoff :)

    klem klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)