tirsdag 13. september 2011

Jubileums uke og lite tid :)

Tenk at det har gått ett år siden nettbutikken min fru Rosas landhandel ble offisielt åpnet.
16 september 2010.
Tiden etter det har gått veldig fort og jeg har valgt å feire ettårsdagen til nettbutikken med å ha
gode tilbud i både butikken på Midsund og på nettbutikken.



Byggestart har latt seg vente på så jeg har ikke skrevet så mye om det for det har bare vært forsinkelse.....først med søknadspapirene og når med gravearbeidet....Stabburet til Fru Rosas Landhandel får vi ikke begynne på før huset er påbegynt, for det må være på et bebygd areale at vi kan sette opp et stabbur. Så da spøker det litt om jeg kan få en flott juleåpning i Stabburet til jul. Får bare håpe og satse på at det går :)



Imellomtiden mens vi venter på at de skal begynne å grave på tomta så prøver vi å få bestemt oss for hva vi skal ha av forskjellig gulv, tapet og div i huset :) Spennende.....men jammen litt stressende også :)
Imorgen blir det en ny bytur for å sjekke ut forskjellige gulv og priser...Prøver å holde sparekniven nede så vi skal kunne klare å spise annet enn knekkebrød resten av livet :)
Men jammen viktig å undersøke priser.....panelplatene som fulgte med huset kostet 257kr mens vi har fått tilbud et annet sted på kr 75 pr kvadratmeter :)) Blir en del å spare på sånne prisforskjeller...


Viser bilder fra varer som ventes inn iløpet av kort tid.
De to bildene over her er fine krukker med lokk....enten hvit eller i sort som er fin å ha f.eks epler i .....Røde epler i til jul for eksempel :))




Og så kan krukken brukes som blomstervase i en annen setting om du skulle være så heldig å få en bukett roser av noen :)) Her i huset er det en sjeldenhet.....hint hint:))


Vi har fått inn en kjempeflott sofa til lageret på Midsund og tiden har bare ikke strekt til så jeg har ikke fått tid til å ta bilde av den. MEN den er foreløpig den eneste og Første sofaen i sort her i landet. Den er akkurat samme type som denne i offwhite og har samme brune treverket irundt :)
NYDELIG rett og slett.


Vil noen ha denne tøffe sofaen så kan den bli din om du kommer til Midsund og henter den......skal prøve å få tatt bilder av den så snart jeg får tid til det. Prisen er 19 550,- og det kan bestilles stoler som denne ROSA under her i samme sorte fargen som passer til den sorte sofaen:)




PÅ torsdag har jeg åpent i butikken som vanlig og kommer også til å ha åpent på lørdag frem til kl 13
Ellers så er det bare å ta kontakt om det skulle passe bedre å stikke innom andre tider :)
Skal prøve å komme med mange gode tilbuyd hver dag denne uken :)

Idag kommer jeg til å sende med en flott pute til de første som legger inn en ordre.
Og følg med på varegruppen "dagens tilbud"


Ellers så må jeg bare si igjen at jeg gleder meg sånn til vi har kommet inn i NYTT HUS
Håååååper vi er inne til påske.....lov å håpe:))





2 kommentarer:

  1. Lekker sofa!! Mye lekre saker du venter inn ;-)
    Krysse fingrene for at husbyggingen går radig!

    SvarSlett
  2. Håper det går i boks med byggingen av Stabbur. Kjekt med nytt hus, men jaggu ikke lett med alle valgene som følger med :) Gratulerer med 1-årsdagen i morgen! Ha en flott dag :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)