mandag 5. september 2011

Snart på tide å tenke på bestilling av DUKKEHUS, Lekekjøkken med mer som årets julegave?

Fikk en mail idag som gjorde at jeg kom på at nå begynner det
å nærme seg at jeg må tenke på å bestille inn DUKKEHUS, Lekekjøkken med mer....
Om noen har ønske om å bestille det  i julegave til minste jenta eller guttetassen...





Har nemlig en NYHET å komme med i år :)
Og det er disse flotte lekekjøkkenene i flere varianter som passer til både gutter og jenter
Nydeligste lekekjøkken jeg har sett!
Litt dyre kjøkken blir det men verdt det med den kvaliteten.
Tror prisen kommer på ca 3000,-




Rødt eller hvit kjøkken passer like godt til en liten gutt som til en jente :)



Og HER kommer grunnen til at jeg blogger om dette akkurat ikveld for i den ene mailen jeg fikk så fikk jeg spørsmål om jeg kunne skaffe møbler til Barbie....og ja....både Dukkehus i flere varianter MED møbler som er laget i den størrelsen at det kan brukest til barbiedukkene :)



Flere forskjellige varianter MED møbler :)
Og er de skal være av god kvalitet.



Og med 2 gutter i hus....så tenker jeg selvfølgelig på å
kunne skaffe tøffe gutteløeker også....
Og hvorfor ikke et stilig DUKKEHUS til gutter?



Trenger ikke kalle det dukkehus heller om det skulle være for lite maskulint for enkelte fedre...
Dette er et brannmannhus :) og det er da maskulint :)




Og "dukkehusene" til små guttetasser kan være alt fra en "Rakett" til denne brannmannstasjonen og til tøffe sjørøverskip :) Pris må jeg komme tilbake til...
Men om det skulle være noe av interesse så kommer jeg til å
la dette være bestillingsvarer, for dette kommer jeg ikke til å ta inn for å ha på lager.
Men send meg gjerne en mail til post@frurosaslandhandel.no om dette skulle være interessant som
årets julegave :)



Har disse dukkehusene her også som jeg kan bestille inn
og nå kom det en NYHET i denne serien også :)


Nemlig hvitt eller grått hus med sort tak osm så mange har etterlyst :)




Alt dette kan skaffes til jul men jeg må få tidlig beskjed så jeg får mailet eller ringt til England og øvd meg på elendig Thor Heyerdal-engelsk :)

Nå får jeg sette meg ned og lese noen mailer igjen
så jeg kanskje kommer på flere ting jeg må blogge om :)


Kommer plutselig tilbake :))


3 kommentarer:

  1. Veldig stilig det brannmannhuset:) Har en liten brannmann her i huset! Kan være interessert i det som julegave om du vet sånn ca hva det koster..

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Her var det mye fint..
    Jeg lurer på prisen på brannstasjonen og de nye husene på nederste bildet?

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Jeg vil også gjerne vite priser, kjempefine de dukkehusene :-)

    /Elin

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)