søndag 22. januar 2012

Bilder fra messen...og ting jeg vurderer å ta inn :)

Vell hjemme etter en liten tur innom Sverige og vi har hatt noen travle dager på messen Formex.
Fikk nye leverandører som TOLIX og FALBY....to favoritter som jeg har spurt om å få mange ganger, og NÅ endelig fikk jeg JA!!!!! 



Men selv om jeg har bestillt kanskje litt for mye varer til vår og sommeren, så er det sååå mye fint jeg kunne tenke meg å bestille inn.....HER kommer ihvertfall noen bilder av varer som jeg har mulighet til å bestille inn om noen skulle være interessert :)



Ingen sykkel er på vei inn hit til www.frurosaslandhandel.no men kassen bakpå sykkelen var en god ide til alle som liker de gamle kassene. Kommer inn noen lignede som denne i 3 forskjellige størrelser :)



Det er ikke lett å velge ut varer og selv om en prøver så godt en kan å finne noe som ikke alle andre har, så er det mye likt overalt . VURDERER sterkt å ta inn disse lampene, men prisen på den nostalgiske 60 talls lampen med 3 skjermer ble litt stiv utpris på ....Prisen på en gulvlampe med tre lampeskjermer blir ca 2999,- og den kommer i krom eller gullfarget.
Men jeg turte ikke ta sjangsen....Litt dyr lampe, 
men kan vise den her så om noen er interesert så kan jeg bestille den inn :)
Den sorte gulvlampen ble ikke så dyr, så den kommer jeg til å bestille inn....pris ca 2100,-



Var innom de fleste standene men likevel så ble det til at jeg gikk innom mine gamle gode leverandører og bestillte fra dem :) Men rakk ikke å gå innom alle og legge inn en bestilling, så disse hvite lampene, sminkespeilet, slagbenken på ca 180cm og den fine grå tallerkenhyllen kommer jeg til å sende en ordre på en av de nærmeste dagene :)




Mange av mine leverandører er ikke så nøye på om det er andre butikker i nærheten som får dem som leverandør....så jeg er veldig glad for at jeg fikk både Tolix og Falby som ikke godtar andre butikker i nærområdet! Og det er veldig greit, for det blir vanskeligere og vanskeligere å drive en butikk når en kan finne alt en tar inn omtrent overalt og nå er det også interiørbutikker både på kaffeer, blomsterbutikker, kolonialbutikker osv :) Klesforetningene tar inn interiør og interiørbutikkene tar inn klær...
.konkurransen blir bare større og større. 
Så jeg er så glad for de kundene jeg har fått og som kommer tilbake igjen og igjen...
Tusen takk til dere for at dere gjør slik at jeg kan drive videre:)
Jeg prøver å legge meg under vanlige butikkpriser, og har ikke helt bestemt meg ennå for hva jeg skal gjøre med portoprisene....Posten har 170kr for sending av vanlig pakke og jeg har nå tatt 99,- for alle ordre under 500,- og fri frakt på alle ordre over 500,- Må tenke litt på hvordan jeg skal gjøre det fremover... vet det er butikker som tar 120kr i frakt og noen tar mindre.....






Likte veldig godt denne slagbenken her og skulle egentlig legge inn en bestilling, men så tok vi en pause og gikk og bestilte oss mat og glemte derfor å gå tilbake og legge inn en ordre :)
Glad jeg hadde med meg Freddy, så han kunne være gps`en min , for det er ikke lett å finne frem 
på et stort messeområde :) Hadde kommet til å gått i ring om jeg ikke hadde med meg en god  kartleser :)




Grått er så fint, så denne tallerkenhylla hadde jeg tenkt å bestille...
Tror prisen på denne lå på rundt 2100,- eller mindre...:) Helst litt mindre :)



Disse søte boksene med snoperier til Hunden eller katten i familien likte jeg veldig godt. 
De er av stengods og var veldig søte :) Skulle tilbake og bestille her også, men så stengte de kl 18 siste dagen og det kom som et sjokk på kjærringa som hadde planer om å gå noen timer til :)





Nå har jeg drevet med Fru Rosas Landhandel siden sommeren 2010...og det er veldig kjekt når en kommer innom en stand og føler at en har blitt godt kjent med de forskjellige leverandørene på den korte tiden jeg har drevet med dette :) Håper jeg får lov og mulighet til å jobbe med dette i mange år fremover. 
Kommer til å gjøre alt jeg kan for å ha den ytterst beste sørvisen. Har ennå ikke tatt meg ut lønn på den tiden jeg har drevet med dette, så jeg er avhengig av å ha en jobb ved siden av. Men jeg lever lenge på å kunne drive med den største interessen jeg har hatt siden jeg var liten og håper jeg klarer det i mange år fremover :)



Måtte ta et nytt hoppe bilde og det var kanskje ikke så lurt å ta bilde...ETTER å ha vært på den BESTE kinesiske resturanten jeg har vært på noen gang....
Nemlig Kina & Thai Gården i Hammerby, Stockholm!!!
Men energiske FRu Rosa klarer fint å hoppe selv etter en 4 retters middag :)



Nå må jeg prøve å få lagt ut alle varer som ventes inn på nettbutikken og 
PAKKE alle ordrene som hadde kommet mens jeg var ute og reiste.
TUSEN takk til alle dere som kommer igjen og igjen og legger igjen en ordre hos Fru Rosas...
Det tar jeg som et kompliment og blir veldig veldig glad!!
Og ønsker selvfølgelig ALLE nye kunder velkommen også :)

Har fått endel eposter...om det er noen som ikke har fått svar, så kan det være lurt å 
ringe meg så kan jeg kanskje svare med en gang :)
Lett for å overse en mail eller to når det er så mange mailer å svare på,
 men prøver så godt jeg kan :)



KOMMER med flere bilder imorgen :)

3 kommentarer:

  1. Ser ut som mange nydelige ting:) arti å være på messe da:)

    SvarSlett
  2. Full av beundring for deg som "tør" å drive interiørbutikk, det er nok mye slit, stor konkurranse og liten fortjeneste. Men glad er jeg for at du står på slik at interiørgale damer som meg kan kjøpe så mye fint! Stor klem fra Irene

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert:)

    Bare digger den retro lampen,og tallerken hyllen i grått:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)