fredag 27. januar 2012

Lampefeber :)


DET er så mange fine LAMPER å velge imellom 
og jeg har virkelig et problem med å velge ut hvilken av de jeg skal 
ta inn på butikken :)
Skal en tenke pris slik at lampen ikke blir så dyr...
Skal en tenke på merke...eller stil?
Eller bare velge ut det en liker og håpe at alle 
andre liker de også ? :)






Jeg må holde meg hjemme i helgen for jeg har ikke mulighet til å reise på messen i Lillestrøm
Litt fordi jeg prioriterte messen Formex i Stockholm forrige helg :)
Og så reiser mannen på sjøen og tilværelsen som superkvinne starter imorgen kl 10:00


Så da valgte jeg å bare holde meg hjemme og heller konsentrere meg om ungene 
og litt butikken, men gjøre det hjemmefra :)
Jeg har allerede handlet inn litt for mye og 
håper og satser skikkelig på FRu Rosas Landhandel :)



Jeg får hele tiden antydninger om at mange tror jeg har så mye av varene mine selv i huset og hjemmet vårt, men jeg må desverre bare skuffe dere om at jeg har ikke råd til å kjøpe noe til meg selv. Her går alle sparepenger og mere til for å satse på interiørbutikken og nettbutikken http://www.frurosaslandhandel.no/.
Skulle så gjerne ønske at jeg hadde RÅD til alt, men desverre så gjør jeg dette FOR Å gleder dere andre interiørglade mennesker :) Og så kan jeg selvfølgelig håpe på at en dag får jeg LØNN med Fru Rosa slik at jeg kan gå å handle litt selv også :)Men frem til dags dato så har ikke Fru Rosa hatt økonomi til å gi meg en krone :)...men har fått mange kopper og asjetter med skår i, for jeg har nemlig kastefobi og klarer ikke å kaste noe som er skår på eller bristet...

Søtt sett med sparebøsse , Lampe og smykkeskrin til høyre


Men mens jeg venter på at Fru Rosa kunne lønne meg litt for strevet,
 så kan jeg imellomtiden KOSE meg med jobben med å plukke ut alle varer som 
jeg tror dere kan like:)
Men så er det jammen ikke lett å velge ut heller :)
 Kan nesten bli helt apatisk av å se seg blind på uendelig 
mange fine LAMPER eller andre varer :)
Og prøve å ikke bli for lik alle andre butikker :)


Men selv om jeg fikk EN stor DOSE med MESSE forrige helg, så skulle jeg så mer enn gjerne vært innom mine gode leverandører som HK Living og Country Collection men fikk iallefall av sistnevnte en lovnad på å få tilsendt bilder fra standen deres så jeg enklere kunne velge ut varer :)
Miss Etoile har eget show room som jeg enda ikke har makket meg til å besøke, men skal se om jeg klarer å få det til iløpet av året :) De skal ringe meg på mandagen så jeg får lagt inn en bestilling av de også :)
OG så skal jeg bestemme meg til mandag om jeg skal ta inn Yankee Candle..





Det står vel ikke akkurat på lysten...men mer med om jeg skal tørre å satse mer...
Har MANGE  LEVERANDØRER jeg har fått lov til å bestille fra, men som jeg bare må sette på
ventelista, til jeg får råd til å kjøpe noe som Lene Bjerre, Tine K home og House docktor med flere :) men
jeg får bare jobbe på og se om jeg klarer det :)












Ps....Noen av lampene venter jeg inn...andre er lamper jeg har lyst å bestille..og som mest sannsynlig kommer inn iløpet av våren :)




Har allerede bestillt flere lamper fra HUBSCH så det blir litt utvalg av lamper som kommer inn nå i vår :)








HADDE faktisk fortjent både flere spisestuer, hundrevis av nye serviser og andre DYRE ting for så mange arbeidstimer som jeg har brukt frem til nå og som  har vært uten lønn og uten særlig gode betingelser....:)
Men jeg håper det går bedre fremover og kommer ikke til å gi meg med det første :)
Har holdt på aktivt siden mai/juni 2010 og før der igjen kvernet tankenen døgnet rundt om jeg skulle tørre eller ikke tørre å kaste meg uti det :)
Nå er jeg her og har tenkt å holde meg her og prøver å gjøre så godt jeg kan....selv om jeg NÅ bare går og venter på å få lagt inin et faktureringsprogram på nettbutikken slik at DERE kan trykke FAKTURA istedet for FORHÅNDSBESTILLING....så slipper jeg å følge med på kontoen og finne ut hvem som har betalt hva :)


SÅ forhåpentligvis innen VELDIG kort tid....så sant jeg får det til....så blir det lagt inn slik at dere kan velge faktura istedet for kort, for dere som ikke vil betale med kort på nettet, og så vil dere få fakturaen tilsendt sammen med varene :)


JUHU...DET skal bli godt det :)


1 kommentar:

  1. Hei høpp!!

    Skjønner du har mange vanskelige valg.Her var du jo utrolig mye lekkert å velge i også:)

    Lykke til med valget og god helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)